Is deze weer licht positief????

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door schaapje84, 21 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Heel herkenbaar... Ik ben ook zo'n ongeduldig type...Grrr...nouja, zie het maar als een leerproces;)

En het was nog even spannend. Deze keer ga ik namelijk een weekendje weg. En ik was deze ronde 3 dagen overtijd (gebeurt me nooi?!?!), maar ik verwacht nu dus mn ei op vrijdag en vrijdagochtend vetrek ik... Dus hopelijk nog net op tijd!!

(En zo niet, hopelijk volgende ronde... Van mijn 2e dochtertje was ik uitgerekend op de geboorte-sterftedag van mijn eerste dochtertje en als ik volgende ronde zwanger zou zijn, ben ik precies 20 weken toen ik de 20 weken echo van mijn eerste dochtertje had. Dat zou dus ook wel heel bijzonder zijn!)

2. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

14 jun 2010
    1.025
    0
    0
    Groningen
    Nou meid je maakt het wel weer spannend rond je eisprong :D Gelukkig zijn er hier in dit topic meer meiden, die het helemaal snappen ;D

Beide bijzondere data's meis :) Het zou dan echt zo moeten zijn hé :) We duimen ons allen rot in dit topic :D

3. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

14 jun 2010
    1.025
    0
    0
    Groningen
    Ik denk toch dat ik zojuist een héél vaag licht streepje heb gespot :$ Het is ontzettend lastig om die op de foto te krijgen, maar bij deze dan toch een poging :D Zien jullie ook wat?

4. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

14 jun 2010
    1.025
    0
    0
    Groningen
    Nog even het orgineel, maar ik weet niet of jullie hier wat op kunnen zien :)

5. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ik zie 'm, zowel bij de originele foto als de bewerkte! Oh, wat spannend!!! Zou maar flink blijven testen anders zit je dadelijk te kijken met je hele voorraad testen :D

6. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

14 jun 2010
    1.025
    0
    0
    Groningen
    :$ maar ik blijf met beide voeten op de grond hoor, misschien produceer ik sinds vanavond wel veel afvalstoffen en zie ik morgen weer niks 8) Hahaha Collo ik blijf flink testen hoor :) Zal ik er elk uur een testje doen :p
    Overmorgen moet het streepje donkerder zijn als het echt wat is. Het vreemde is dat ze nu de testen opdrogen gaan lijken op indroogstreepjes, maar binnen de afleestijd was het streepje er toch echt :( normaal worden ze toch duidelijker als de testen opdrogen.
    Het is zo spannend!!!! :D

7. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    kzie hem ook, op beide.... dacht dat je vandaag niet meer zou testen.....;)
    dit wordt echt spannend!!! eigenlijk een kv testje doen, zou ik zeggen :D

Marjolein,
    er is me toch meestal wat rond jullie eisprong ook al z on spannende tijd, halen we hem halen we hem niet...;)
    zou wel erg bijzonder zijn met die datums, wie weet mag het dan ook echt zo zijn.

8. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Meiden!!!

K heb vanmorgen weer getest en hij is wel wat duidelijker!!..

@Thalia30.. Ik zie ook een streepje hoor:D

9. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    mami,

ik zeg zwanger!!!!!!!!!!! proficiat!!

10. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Mami
    Ja hoor, die is echt super positief meid! gefeliciteerd. Denk dat Thalia de test graag van je zou overnemen...;)
    Ben je alweer een beetje van de schrik bekomen?

Marjolein
    Jullie maken het iedere maand ook wel spannend door zo' eierdans te doen zeg! Duim voor je dat het mag lukken...houd moed meisje...

Thalia
    Ik ben het met schaapje eens, ik wil ook een KV test zien. Die kan ik veel beter inschatten... (ieder uur lijkt me wel wat ;))

11. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

14 jun 2010
    1.025
    0
    0
    Groningen
    Schaapje ik heb het geprobeerd om niet te testen, maar ik dacht ineens dat ik wat zag dussssss hahaha :) ik kon me echt niet beheersen ;P en ik kan me natuurlijk wat veroorloven met die mega voorraad 8)
    Het streepje is echt héél licht hoor en dit zijn de 10 mui...ik ga de kv 2 v 5 morgen of overmorgen proberen!
    Het lukt maar niet om geconcentreerde ochtendurine te produceren, het is telkens licht.
    De middag urine lijkt meer geconcentreerd/donkerder dan in de ochtend. Het is wel heel erg spannend hoor, want ik heb echt nooit streepjes (1 x vals positief op sensitest) test verder altijd omo-wit (en ik heb er al wel wat versleten :p), zelfs op de ultra's van 10.
    Ik hou jullie op de hoogte, zo fijn dat jullie zo mee leven :D

Mami, jij bent harstikke zwanger!!! Mooie test meid!

12. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

14 jun 2010
    1.025
    0
    0
    Groningen
    Ja hoor die test zou ik héél graag eens in het echt zien ;P

Hahaha eierdans, hoe kom je erbij? Hahaha

Meiden ik sta zelf te trappelen om een Kv 2 v 5 test te doen, maar vooralsnog mag ik al blij zijn dat ik uberhaupt wat hcg heb opgespoord :D Overmorgen wil ik in ieder geval een Kv 2 v 5 doen, want die kan ik zelf ook beter inschatten :D Hij is dus onderweg meiden die kv 2 v 5...ik moet nog even wat meer Hcg produceren, want dit was op een ultra sensitive

13. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

@mamai dat is een duidelijke test hoor, denk ook dat je zwanger bent

@thalia spannend, ik zie ook een licht streepje. Zou leuk zijn!!!

14. Mami en Thalia, ik zeg beide positief!!

15. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Thalia..Ik hoop het van harte meid! dat die test posi is voor je!!.. Maar ochtendurine hoeft niet donker van kleur te zijn hoor! Mijn urine is ook altijd licht s morgens..:D

Collo.. Ik bekomen van de schrik?? Ik sta nog te schudden in mijn tuig!! Kan het gewoon niet geloven..:d

16. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    thalia,

heb echt goede hoop hoor! test toch lekker zoveel als je niet laten kunt. Er is toch niets heerlijker dan s avonds op bed te liggen turen naar een test waar een vaag streepie op komt te staan.
    Mooier als een goede film in deze periode ;);)
    Manlief heeft mij heel wat avondjes moeten missen op de bank hihi....
    Die kv komt morgen gewoon!!

17. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    THALIA.. ik zie m ook op beide foto's... hoef er ook niet naar te zoeken...SPANNENNDDDDDDDD

18. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    MAMI.. tijd voor een mooie nieuwe BANNER... GEFELICITEERD!!!!

19. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

14 jun 2010
    1.025
    0
    0
    Groningen
    Ha Ichtus ik mistte je al :D

Even een update, vanochtend heb ik vol verwachting getest (ochtend urine was vrij donker) Ik heb 2 dipstick testen gedaan (ultra sensitive) van verschillende merken. Op beide na 3 minuten een streepje te zien....maar zeer zeker niet donkerder dan gisteren :( Toch maar even een Kv 2 v 5 gedaan en binnen de tijd niets te zien, buiten de tijd wel een héél licht vaag streepje....moet daar echt mijn best voor doen om die te zien...dus eigenlijk gewoon negatief.
    Mijn streepjes zijn dus echt héél erg licht en ten opzichte van gisteren niet donkerder geworden.
    Het positieve wat ik zelf kan bedenken is dat ik echt nooit streepjes zie, zelfs kraanwater bevat meer HCG dan ik, want ook de vroege predictors blijven bij mij gewoon omo-wit normaal gesproken en de KV testen al helemaal en daar heb ik er heel wat van versleten.
    Ik heb ook steeds lage rugpijn...zoals ik heb als ik mijn eisprong heb. Er zit dus niets anders op dan te wachten...en daar ben ik niet goed in haha.

Bedankt lieve meiden voor jullie berichtjes :)

Schaapje jij hebt helemaal gelijk! Ik heb al heel wat testjes met haviks ogen zitten bekijken hoor.

Ik hou jullie op de hoogte meiden :)

20. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    hey meis,

is helemaal niet erg dat ze nu nog niet donkerder zijn, je ziet ze op de sensitiet wel, dasd al goed! Zelf had ik trouwens met de kv vaak een negatieve s ochtends of buiten de tijd, en een lichte s middags of s avonds.

Als er iets aan de gang is, dan zou het morgen misschien iets donkerder moeten zijn, en anders zeker overmorgen.
    Zijn ze dan nog niet donkerder, dan gaat mijn hoop een klein beetje varen.

Omdat we zoooooooo vaak testen is het ook moeilijker om te zien of ze nu duidelijker worden.... dat is nu eenmaal het naddel van de verslaving;)

Deel Deze Pagina