Faith en hope WOW, heb je n foto?? Zit je trouwens nog voor NOD? Streepje is in het echt trouwens wel duidelijker. Morgen zet ik de foto er weer op ja, wel dan met een kv test (als deze natuurlijk wat aangeeft...hopen) Moet wel mn plasje weer opslaan zo lang kan ik het niet volhouden, kan pas na 10.00 gaan als ons meisje wakker is. Zal er maar metee genoeg halen 3 doosjes of zo! Faith en hope succes en marjolein succes!!! Wanneer zijn jullie NOD's? Die van jou was vandaag of gister marjolein of niet? Misschien allemaal februari kindjes!!
Hai Kv-test geeft het denk ik dan wel duidelijker aan.. Schrik niet maar ik zit 8 dagen voor NOD, ik heb voor t eerst deze maand ovutesten gebruikt. Alleen juist toen deze iets donkerder begonnen te worden waren mijn 8 testen op en ivm weekend kon ik geen nieuwe meer kopen. lekker slim he!! Ik kreeg vandaag ineens een gevoel dat ik moest testen, bizar hoor. Vorige maand heb ik helemaal niet getest maar heb ik het afgewacht. Spannend hoor!! idd dan allemaal feb kindjes!!!
daar maak je mij niet van aan het schrikken hoor!! toen had ik ook al lang een test gedaan, was bij mij nog negatief, nu dus 4/5 dagen voor NOD enbij 6/7 dagen zoals jullie op de foto kunnen zien. Weet niet precies wanneer mn NOD is, verwacht wo of do. Kon wel duidelijk mn vrichtbare dagen merken door het slijmverlies. Als je nu al wat kunt zien, dan zul je vast snel een duidelijkere test hebben! Wij hebben ook ovu testen gebruikt bij de eerste, meteen raak bij 2e keer gebruik dit was ronde 7 meen ik. ben super benieuwd
Schaapje, ik zou vandaag ongesteld moeten zijn geworden. maar ik ging uit van een cyclus van 26 dagen. Dinsdag zou ik dus pas 4 weken zijn. zit nu 12 dagen na mn ei.. Dus ook wel logisch dan dat mn test nog niet knalt! (en die van jullie ook niet) Spannend hoor morgen! De streep is vast duidelijker! @Hope en Faith, jee jij test echt vroeg positief!!! Super!!! Hopen dat de testen alleen nog maar donkerder worden nu!!!
Oh, spannend hier, allemaal lichte streepjes. Misschien de eerste februari 2011 mama's? Vandaag getest en natuurlijk spierwit. Zit een week voor NOD, dus had niet anders verwacht. Heb nog maar 1 kv test, dus moet di-ochtend ochtendurine gaan opvangen en daarna naar het Kv om nieuwe te halen denk ik....hahahaha Of ik moet morgen nog een open KV zien te vinden. verdorie! Er zijn ook nog 12 testen via Babywish onderweg, dan kan ik er deze week weer tegenaan
meissie, waarom test je dan ook zo vroeg als je eigenlijk al weet dat hij negatief gaat worden? das zonde van je test, die kun je beter bewaren tot je wat dichter op je nod zit, dat scheelt er dan weer 1 (ik weet het, wachten is niet makkelijk)
Glimworm Hoe moet ik dat nou uitleggen....ik heb net als zovelen hier gewoon een test-tic. Die testen roepen me gewoon al dagen... Ben ook niet teleurgesteld ofzo hoor, kan het gewoon niet laten. Anders zit je zo nutteloos te wachten... En als je ze per bulk besteld, zijn ze een stuk goedkopen hoor
ja glimworm, denk dat ik onder dezelfde verslavig val als die van collo..... ik kan me ook echt niet in bedwang houden en ben ook niet teleurgesteld als hij negatief is, denk omdat we allemaal weten (de vroege testers) dat dit dus nog snel kan veranderen. Aan de andere kant heb je volkomen gelijk dat je er beter gewoon 1 kan bewaren, helaas, het lukt mij gewoon echt niet....
MArjolein Die is positief!!!! gefeliciteerd!!!! Schaapje: Ennnn.... Vandaag niet getest, krijg de test van gister niet op de foto.
hey dames, ben alweer terug van kruitvat, heb maar meteen 3 doosjes gehaald + een digitale. ze zijn nog steeds heeeeeel wazig... kan ze echt bijna niet zien, kan het dat ze ook pas wat later positiever worden? Dat je HCG langzaam aan steeds meer verdubbelt? Dat heb je natuurlijk met zo vroeg testen... nu dus 3/4 dagen voor nod, zie het somber in. Weet nog niet of ik morgen wel ga testen, nu heb ik er niet zo veel zin in. (morgen vast wel, kan ik me niet onder controle houden) anders woensdag weer. Marjolein, die is echt kei positief!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd!!!
dank jullie voor de felicitaties!! Faith en hope, morgen weer een testje dan??? Ben benieuwd hoor, ik hoop het voor je!! Schaapje, ja hoor dat kan. HCG verdubbelt in de 2 dagen... Dus wie weet morgen een duidelijker streepje! Blijven testen dus (zou ik doen) en zo te lezen heb je er genoeg
Hai Misschien morgen weer testen, ik heb er nog 1. Kan beter even een paar dagen wachten. Ik krijg de test niet op de foto, sorry. Schaapje: moed houden het kan nog alle kanten op. Heb je nog ergens last van? Ik misselijk en ik voel mijn borsten. Aan de zijkant daar had ik met onze 1e ook zo last van. BLijft spannend en de dagen die kruipen om...
nou hier weer getest hoor, nog steeds hetzelfde.... Daarbij heb ik nu nog maar 1 test over + de digitale (die gebruik ik nog niet) Vanmorgen de eerste test is zo raar.... hij is gewoon bijna voor de helft rose aan de kant van het testgedeelte met een duidelijke rose sliert aan het begin.... (als hij goed opdroogt zal ik een foto maken) waardoor ik maar meteen een tweede heb gedaan, heel vaag. Morgen maar weer!!! vandaag zal ik dan maar wat dipsticks bestellen, scheelt n beetje in de kosten...
Faith en Hope, jij nog getest vandaag?? Spannend hoor!! Schaapje, wat vreemd die test van jou??? Ik kan eigenlijk niet bedenken hoe dit nou kan? Weet wel dat iemand met een fouttest terug is gegaan naar de kruidvat en zij kreeg een nieuwe (maar bij haar verscheen de controlestreep helemaal niet). Hoe was de 2e test dan? Want dan kan ik niet helemaal opmaken uit je verhaal.. Vandaag was mijn test vergelijkbaar met gisteren, wel een beetje jammer, want had nu wel gehoopt op een knaltest! Nouja, morgen maar weer eentje...
Hai Schaapje en Marjolein Ik heb vandaag getest: Er staat echt wel een lijn!!!!!!!! Hij is alleen nog heel licht maar wel donkerder dan 2 dagen terug. Wil graag een foto showen, maar dan lukt me nog niet helemaal. Krijg hem niet scherp en duidelijk. Sorry En schaapje? Hoeveel ben je nu voor je nod 3 dagen? Marjolein: wacht nog even af je zal zien dat hij dan weert donkerder is! Ben je al aan het nieuws gewend? en heb je het al tegen iemand behalve man verteld? xxx
OH WAUW!!!! Faith en Hope!!! Wat een super nieuws!!! Misschien moet je m eens in t topic zetten waar ze onduidelijke testen showen, dan kan iemand m misschien in het negatief zetten! Oh, zo spannend meid! Gaat helemaal goedkomen!! En dank je voor je lieve woorden! Ik heb het al best wat mensen verteld! Al moet ik zelf nog wel wennen aan het idee hoor! Maar doordat ik verhoogde kansen heb op allerlei complicaties, vind ik het fijn als mensen me in deze tijd al kunnen steunen!