en THalia al weer getest??? ik denk misschien heeeeeeeul in de verte wel iets te zien, maar eigenlijk is ie nog te licht.. als jij m ziet dan zal ie er staan.. SPANNENDDDDDD
ff een ander vraagje he.. kennen jullie misselijkheid VOOR je eisprong???.. ik zal nu om en nabij mijn ei zitten.. )tussen nu en zaterdag vermoed ik) en ben sinds gister zo misselijk met vlagen....verder niets bijzonders hoor, maar vroeg t me gewoon af..
heb s ff zitten koekeloeren en berkenen.. als ik uitga van 32 dagen dan is mijn ei pas zondag.. dan zal die misselijkheid er wel niets mee te maken hebben.. heb net een zomergriepje gehad.. moe, hoofdpijn, verkouden... hoofdpijn is nu over gelukkig, verkouden wordt ook iets beter....moe blijf ik maar ja ik sliep ook slecht..misschien hoort die misselijkheid hier wel bij...gaat vanzelf wel weer over dan...was al bang dat ik er iedere maand last van zou hebben...
Ichtus Kan niet zeggen dat ik het ken, misselijkheid rond mijn ei. Ik wordt alleen altijd vreselijk hitsig (ok, meer info dan je wilde weten)
* breekt even in* Kijk en volg met groot enthousiasme dit topic..zelf volledig uitgetest..geen 4e voor ons ..maar was gek op testen dus leef volledig met jullie mee..en wens jullie allen een hele mooie roze test!! @ ichtus ..ik ben 3 keer misselijk geweest.........klein detail.......het was toen ook 3 keer raak ! Hoop dat het gauw raak is voor je meid! *breekt weer uit*
Vanochtend uiteraard weer getest en tja ik was helemaal flauw want weer geen duidelijker streepje te zien...misschien zelfs lichter dus ik denk niet dat ik zwanger ben Ergens heb ik dat gevoel nog wel, maar ja mijn streepjes blijven vaag dus ik moet wel realistisch zijn. Ik heb ook steeds het gevoel dat ik het moet worden...heb ik anders nooit...zondag is mijn nod en ik ben altijd stipt op tijd. Ichtus ik heb rond mijn eisprong altijd lage rugpijn en vanaf een week na mijn eisprong van die vlagen van misselijkheid die ook weer vrij snel overgaan.
als je vanmorgen niets zag, nog geen ramp, die van gisteravond... turen turen... kan misschien vaag iets zien, zou er gewoon vanavond nog 1 doen, die van de ochtend zijn toch nog zo zwakjes. Als je vavond weer iets ziet, dan zie je morgen in de ochtend vast ook wel al wat... anders denk ik dat het helaas is deze ronde. Laat wat horen vanavond!!!
balen meid dat je nog geen duidelijkheid hebt. idd zoals schaapje zegt vanavond misschien nog een test ertenaan gooien. zag in dit topic collo die ook s avonds veel duidelijker testte. het streepje stond er niet voor niks natuurlijk.
ja een week NA mijn ei heb ik dat ook ..die vlagen...maar nu zit ik er nog voor..(als ik het goed heb...al heb ik wel de steekjes die op een ei duiden, maar dat zou voor mij wel erg vroeg zijn)..vind het iig niet grappig!!!...
THALIA.. meid..balen dat t niet zekerder wordt.. al zegt t nog niks he.. hcg kan nog flink fluctueren nu..dus een nega test of een lichter streepje kan nog alles zeggen.. **spreekt je een beetje HOOP toe** en hoopt vrolijk met je mee....
Zoooo ik kom even wat hoop halen in dit topicje Wat een lieve bemoedigende berichtjes en dat vind ik echt ontzettend fijn meiden! Ik vind het maar niks die vage streepjes...ik heb net als Collo nooit streepjes...of omo-wit of gewoon positief. Die lichte streepjes geven hoop...daar weten jullie alles van hé meiden. Ik ga misschien vanavond nog wel een kv doen. Uiteraard laat ik weten hoe het afloopt! Ichtus wat vervelend dat je dat hebt...heb jezelf een idee hoe het komt?
nee geen idee...nou ja.. t kan natuurlijk bij t griepje horen, maar ik was net weer aan de beterende hand.. pfff....
Thalia, jij maakt het wel heeeel spannend zeg... Een streepje is een streepje, maar kan me zo goed voorstellen dat je heeeeeel graag wilt dat ze duidelijker worden!!! Ben benieuwd naar je testje van vanavond!! Weet niet meer wie het vroeg, maar mn ei verwacht ik pas over een week... Nog geduld hebben dus..
whahaaha.. THALIA.. als t niet bij t griepje hoort dan zal t wel bij mij horen.. maar nee hoor.. geen verassingen.. tenminste niet 1 waar ik iets vanaf weet..whahaha.... mijn nod is pas de 15e aug...en de 13e gaan we op vakantie..HEUL FIJN.. in die week juist ongesteld zijn..pffff.. nou jaah.. tis niet anders...
thalia ben heel benieuwd hoelaat ga je ongeveer testen denk je? ga jij eerst ook een paar uur niet naar de wc? of ga je gewoon als je moet gaan?
Hey Marjolein, ik had echt hartkloppingen toen ik wat zag hoor...want ik zie nooit streepjes, dus dat was echt een verassing. Tot nog toe geen verandering in de streepjes Ik weet niet of ik vanavond nog wel een kv ga doen hoor, misschien als ik me niet kan beheersen. Ik heb het idee namelijk dat het weinig zin heeft. Als ik nieuws heb dan horen jullie het gelijk hihi Ichtus haha een verassing weet je toch nooit iets vanaf Niet echt fijn dat je ongi bent net op vakantie...maar de vakantie op zich is wel iets om naar uit te kijken hé meis. Wij hebben zo 2 heerlijke weken vakantie, dus als het negatief is gaan we ons lekker uitleven!
Als je verder nooit streepjes hebt... Ik zou toch een testje doen hoor vanavond?!!! (Al is het alleen maar om mijn nieuwsgierigheid te bevredigen) En anders morgenochtend??