Hihihi dames...nou als ik ga testen dan zal het rond 22.00 zijn, maar ik weet het nog niet hoor...als het streepje weer zo vaag is dan word ik flauw...ik hoop zo dat het streepje duidelijker wordt...ik kan hem er wel opkijken dat streepje Ellen ik ben al een paar uur niet geweest...ik hou het wel op hihi
ME TOOOOOOOOO!!!!! en Thalia.. nee idd verassingen weet je niets vanaf.. dus ik weet ook lekker van niksssss..hihihihi...als je seks hebt is alles mogelijk he.... oke.. ik heb echt ware steken link en rechts buik/liezen / last van mijn onderrug..ei zal er wel aan komen dnek ik..pfff...dit is niet grappig meer hoor...jemig.. zo heb ik nog nooit last gehad..
vervelend zeg dat het zo heftig is, maar wie weet is het deze maand wel raak voor je @thalia Ik ga zo even bankhangen ben erg moe, maar ik kijk morgen gelijk of je getest hebt (vanavond of morgenochtend) en ik duim op goed nieuws voor je
marjolein, ik was dat, schaapje, dacht dat je je ei al bijna had... vergist. Fait?? Volgens mij op vakantie of niet? Ennnnnnn thalia, toch wel testen he vanavond!!!! Hou dat testje van collo maar even in je gedachten die van de 28e geloof ik, in de ochtend, zón verschil met avond en ochtend... al nieuwsgerig om toch een testje te doen..... We horen het wel
Thalia, ik ben zo vrij geweest om de foto van je test even te bewerken, zie hier het resultaat.. Bekijk bijlage 89543 Ik wil je geen valse hoop geven, maar ik lijk toch wel iets te zien..
Ik weet wel een manier om niet ongesteld te zijn op vakantie...maar daar moet je wel wat voor doen....NU! Thalia Ik blijf nog wel even op hoor....
Ik hou het testje van Collo echt in gedachten...toch nog wat hoop hé dat ze van vaag naar echt positief gaan Jane wat lief van je!! Dank je Ik zag ook echt een vaag roze streepje. De foto's zijn met mijn telefoon genomen dus niet van hele goede kwaliteit en ik kreeg hem niet zichtbaar. Ik twijfel nog steeds hoor. Ik heb net een dipstickje gedaan...vaag positief ik denk niet dat de kv meer zal laten zien
Samantha.. ziet er uit als een predictor test.. hoewel ik t streepje duidelijk zie schijnen zelfs mannen en ook kraanwater met deze test licht positief te testen..dus enkel op deze test durf ik het je niet te zeggen meid.... volg je instinct.. je kunt het zelf het beste inschatten...je eigen gevoel zegt vaak t meest...knuff en gefeliciteerd met je zwangerschap NU.. euh... ELLEN: ff voor de duidelijkheid.. lief dat je hoopt dat t raak is.. maar euh.. wij gaan er niet voor hoor.. ik ben alleen zo'n hopeloos geval dat ik iedere maand wel een keer denk dat er iets mis is gegaan ik zou nog wel een keertje willen.. maar hubbie is er wel klaar mee.. op 3 september gaat de knip er bij hem in.. dus als er nog één tussendoor wil piepen moeten ze snel zijn..hihihhihi....
Samantha Collo wat ben jij toch mega inventief, ja toch Ichtus Hihi meiden...Ik ga straks toch een testje doen, maar ik denk dat mijn vermoeden bevestigd wordt door het resultaat van het dipstickje. Dames ik wacht op het moment dat ik wat op kan vangen Ik zal het testje er straks wel even op knippen en plaatsen. Ik heb echt niet veel hoop hoor...de dipstickjes zijn ook nog steeds ontzettend vaag
ichtus, je bent snel geweest en grappig. Ja die predictor testen zijn ZOOO irritant ik raad ze ook altijd AF!! Ik heb met deze gestest met kv2v5 en dat zijn echt de toppers hoor!! en je kan er gelijk 6 doen valt dan ook nog mee in de kosten )))) Maar ja, ik wil nu gewoon genieten van deze zw-schap inderdaad, vandaar ik ook maar verwijderd heb (wil er niet meer verdrietig over zijn ook...) thanks.. groetjes, Sam
Grrrrrr blijkbaar stond er een foto die ik net heb gemist? Nah wat ik wel kan zeggen....ik test absoluut niet positief op de vroege predictors! Mijn urine heeft dus nog minder streepjes makende stofjes dan kraanwater....dus als je de predictor eerder hebt gebruikt en je hebt daarbij geen streepjes gezien zonder dat je zwanger was, zou het best raak kunnen zijn. Scoor je bijna altijd vage streepjes op gevoelige testen, dan is de predictor zeker niet betrouwbaar denk ik
grappig??? MOI?????...THNX.... en GENIET SE!!!!.. Collo en THalia.. jullie zijn hartstikke inventief!!!...ik zal t doorgeven hier aan de durexbrigade!!!...
idd.. zoals ik naar samantha schreef was t tweede streepj wel echt duidelijk zichtbaar.. geen tuurmateriaal hoor, maar wel licht.. ik neig naar positief, maar goed. erbij stil staan is niet echt van toepassing.. deze zwangerschap gaat goed bij dr...TOPPPPPPPPPPPPER PLAKBEEB!!!
Ichtus Ik ben van de Maak-allemaal-zoveel-mogelijk-kindjes brigade, maar eerlijk is eerlijk. jij hebt je best al gedaan. Toch wel jammer... Thalia Kom ik weer met mijn hoop.... De dipsticks van Wondfo bleven bij mij ook heel lang heel licht. En dat zouden dan dezelfde zijn als in de KV cassettes. Echt niet dus. Dus ik heb sindsdien niet meer zo veel op met Dipsticks. Marjolein Ach, begin jij alvast maar te klussen. Je kunt nooit weten toch?
pfffffffffffffff wat is er weer veel gebeurd in dat uurtje dat ik even niet heb gespiekt... Thalia,' heb je al getest???? kan mn ogen niet meer open houden en zweef zo naar mn bedje, wil eigenlijk nog wel ff weten hoe je testje er uit ziet. Niet bepaald nieuwsgierig... Ichtus.... zijn de visjes al ontsnapt??? of in het netje gezwommen... thalia, neem de laptop wel even mee naar bed...