Is deze weer licht positief????

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by schaapje84, May 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

Nov 22, 2008
    1,309
    0
    0
    goeie morgen... (nou ja mijn dag is inmiddels alweer 2 uur bezig.... pfffff)

zou eigenlijk niet weten of dit kan, hier heb je dus niet veel aan, klussen is altijd goed!:D

2. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

Jun 14, 2010
    1,025
    0
    0
    Groningen
    Goedemorgen meiden :)

@Faith, ik gebruik geen sensitest, die vertrouw ik namelijk niet omdat daar inderdaad lichte lijntjes op komen en die dus echt vals positief kunnen geven.
    Ik gebruik dipsticks die ik op Ebay heb gekocht, daarna ook op de KV 2 v 5 lichte lijntjes, de laatste verscheen al heel snel, maar dat lijntje is nu nog amper te zien.
    Balen meis dat je ongi bent geworden. Knuf

@Schaapje :) Ja knap hé...deze maand voel ik me wel anders, dan normaal, maar die test was echt zo erg balen dat ik echt wil wachten tot morgen als het lukt. Ik denk dat je wel gelijk hebt wat betreft het vele testen, je ziet daardoor amper verschil. Nog niets te melden dus, heel misschien dat ik vanavond nog een testje waag, maar kan ook best morgen pas worden.
    Ik denk dat ik vanavond namelijk heel laat thuis ben omdat we een feestje hebben.

@Ichtus, een ovu-test kan van nega ineens naar positief gaan...ze heeft dan wel een hele korte LH piek gehad, dat kan maar meestal heb je dan elke maand een korte Lh piek.

Fijn weekend meiden! Als ik nieuws heb dan meld ik het natuurlijk met foto :D

3. collo003

collo003 VIP lid

Feb 12, 2009
    7,802
    1
    0
    Oeteldonk
    Faith
    Fijn te horen dat je toch weer positief voor je volgende ei gaat. Lijkt me zo slopend om zulke lange onregelmatige cyclussen te hebben.

Thalia
    Ik hoop zo dat je volgende test echt een duidelijke lijn laat zien. We gaan het meemaken....

Ichtus
    Niet heel veel ervaring met Ovu testen. Heb hier altijd 2 dagen vruchtbaar slijm en heb bij deze zwangerschap op de avond van de tweede dag sex gehad, dus dat was in ieder geval nog op tijd. Bij twijfel altijd klussen zou ik zeggen toch? Eeen keertje meer maakt toch niet uit?

4. faith and hope

faith and hope Bekend lid

Apr 12, 2007
    685
    0
    0
    Thanx meiden
    oh sorry thalia, ik dacht dat de eerste testen de dipstick van sensitest waren. Die vertrouw ik dus echt niet.
    Nou laten we hopen dat deze wel goed zijn!!! Succes met wachten meid.

@schaapje jemig jij gaat ook al hard met je weken... Waneer krijg je je echo? zMet 10 weken?

5. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

Nov 22, 2008
    1,309
    0
    0
    de tijd vliegt voorbij, ik heb niet as maandag maar de week daarop 9aug afspraak staan.
    4 junli was mijn eerste dag van mn laatste ongi, als we van daar uit zouden tellen, zou ik zelfs nog 1 week verder zijn. Maar omdat mn cyclus dus zolang is zijn we uit gegaan van deze datum (8.5) weken zou ik dan rond de afspraak zijn, uitgaande cyclus 35 dagen.
    Ben eigenlijk wel heel benieuwd, omdat mijn test toen zo ver voor NOD zo duidelijk positief was... wie weet, nog even afwachten!
    Ga je deze maand weer aan de ovu testjes?

Thalia,
    Als je vandaag zou testen, zou je streepje echt duidelijker moeten zijn, ik had echt niet kunnen wachten.... kun je nu nog wel wachten??? En nu???? Begint het te kriebelen...... en nu?????
    Hihhihiih
    we horen het wel!!

6. collo003

collo003 VIP lid

Feb 12, 2009
    7,802
    1
    0
    Oeteldonk
    #906 collo003, Jul 31, 2010
    Last edited: Jul 31, 2010
    Schaapje!
    Jij hebt ook echt geen gene he?;)(je zegt altijd precies wat ik denk)
    Ik ben ook zo vreselijk benieuwd. Vind het al zo knap dat ze 1 dag niet heeft getest...

7. Faith, wat balen zeg... Het duurt nu allemaal toch wel heel erg lang he... Blijven jullie het nog zelf proberen zonder hulp? Hebben jullie voor jezelf een datum gesteld zeg maar? ik hoop dat het je snel gegund is!!

@Schaapje, heerlijk dat de dagen/weken zo voorbijvliegen!!

@Thalia...Niet getest?!??!!:$:$:$ Hoe hou je het vol...

8. faith and hope

Apr 12, 2007
    685
    0
    0
    @ marjolein
    tsja ben dus in het afgelopen jaar zwanger geweest maar was een MA met 10 weken. nu dus alweer 7 maanden verder. Dus ik ga er vanuit dat je met een jaar na de Miskraam pas naar de gyn door gestuurd wordt. Sinds ik vorige maand een positieve ovutest had ben ik echt weer wat positiever over de toekomst. Hebben we weer meer kansen als ik de eisprong maar ontdek.
    Echt lastig die onregelmatige cyclussen.pffff

Hopen op een cyclus van rond de 33. Dan ben ik al super blij.
    Begin op dag 15 met ovutesten. Ik heb er nog een stuk of heel veel liggen!!

Jou tijd komt ook marjolein, echt waar...

@schaapje Lekker voor je al bijna de echo. Dat is toch zo byzonder even een kijkje in je buik. Misschien wel een tweeling!

9. Faith, fijn dat je weer wat positiever naar de toekomst kan kijken!!:) En hopelijk zal het dokterbezoek helemaal niet/nooit nodig zijn en ben je gewoon hartstikke snel zwanger!!! Ik duim voor je! En je hebt gelijk (hoop ik) onze tijd komt nog wel!!

10. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

Jun 14, 2010
    1,025
    0
    0
    Groningen
    Hey meiden, nou ik heb het vol gehouden tot zojuist. Ik heb getest met de clearblue Plus en hij was super negatief, geen twijfel mogelijk gewoon negatief :(
    Ik heb het wel 1 hele dag vol gehouden om niet te testen, omdat het zo'n domper was.
    Ik heb nog een kv bewaard voor morgenavond, mocht ik het nog niet geworden zijn.

Faith, het is al eens gelukt dus het gaat nu goed komen, zeker nu je cyclus wat regelmatiger lijkt te worden.

dus meiden ik ga me weer rot duimen voor jullie :) Iemand nog wat van Ellen gehoord? Ze zou vandaag testen toch?

11. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

Jun 14, 2010
    1,025
    0
    0
    Groningen
    Hahahaha ik had precies hetzelfde gezegd en gedacht als ik jullie was O ik begrijp jullie zo goed hoor meiden...ik snap zelf ook niet hoe ik het heb vol gehouden..de teleurstelling was gewoon groot.
    Maarrrrrr wie weet komt er nog een verassing of word ik morgen gewoon ongi...ik hoop zo van niet, maar na de negatieve test van zonet schat ik mijn kansen heel klein in voor deze maand

12. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

Nov 22, 2008
    1,309
    0
    0
    thalia,
    wat balen nou! Dan zal ik toch eerlijk zijn en denk ik dat het helaas deze ronde niet raak mag zijn. Hoop natuurlijk van wel! Heel knap dat je 1 dag niet hebt kunnen testen, ik hield er nog geen 6 uur tussen max.

Marjolein en faith, we gaan allemaal voor een beebje dat geboren wordt in 2011 dit moet toch echt gaan lukken!!

Faith, heb ook wel een aantal keren aan een tweeling gedacht... pfff zou niet weten hoe we dit gaan doen, maar alles is welkom en alles komt goed.
    Heb nu echt wel een enorme vermoeidheidsdip... Lisa is al bijna 2 weken tussen 05.00 en 6.00 wakker en (min 2 x in de nacht) ... niet meer slapen daarna..... manlief is veel weg geweest deze week, ben echt even helemaal doorgekookt, mn slaappoging werd na een half uurtje alweer onderbroken... ach ja, het zal er allemaal vast bij horen.

13. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

Jun 14, 2010
    1,025
    0
    0
    Groningen
    Ja meis het is ontzettend balen, maar goed tot morgen weet ik nog niets 100 % zeker, maar ik verwacht wel gewoon ongi te worden, anders had ik nu wel posi gestest denk ik.

Wat vervelend dat Lisa steeds wakker wordt joh...pfff meis ik kan me voorstellen dat je een vermoeidsheidsdipje hebt.
    Je testte echt wel heel vroeg posi he en duidelijk ook dus wie weet zijn het er 2 :D Sowieso is het natuurlijk ontzettend leuk en spannend zo'n echo.

14. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

Nov 22, 2008
    1,309
    0
    0
    hey meid,

in ieder geval als er geen ongi is, altijd goed! Maar natuurlijk moet wel die posi test komen. In ieder geval heb je een cb test gedaan, zelf heb ik er nooit een duidelijke van gehad, we vestigen al onze hoop op de kv morgen!!

Denk dat ik het slaapraadsel wel weet, het eerste tandje komt er eindelijk aan, zie een sneetje (om het zo maar even te zeggen) en het voelt scherp!! Hoop maar dat dat de oorzaak is!! Dan zal het snel wel weer voorbij zijn.

15. collo003

collo003 VIP lid

Feb 12, 2009
    7,802
    1
    0
    Oeteldonk
    Schaapje
    Wat leuk, hier gisteren ook het eerste tandje ontdekt. Schijnbar als het scherp aanvoelt hebben ze het ergste al gehad van het tandje. Wel ontzettende stink-luiers zeg! Poehee.

Thalia
    Stiekem houd ik nog een beetje hoop....en laat die ongesteldheid anders maar snel komen voo rje. Dan is het duidelijk enkun je ook weer door.

Faith & Marjolein
    Jullie tijd komt ook nog dames....ik hoop alleen heel snel...

16. faith and hope

Apr 12, 2007
    685
    0
    0
    net weer op kraamvisite geweest bij een kennis.
    Zag er enorm tegenop. erg he? Het is toch nog altijd te moeilijk.
    gelukkig hebben we het weer gehad.......

17. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

Jun 14, 2010
    1,025
    0
    0
    Groningen
    Hey meiden..toch wel fijn hoor dat jullie zo mee leven. Je blijft toch een beetje hoop houden tot je ongesteld wordt hé..nou ja ik ga echt nooit overtijd, ik ben echt extreem regelmatig dus ik denk dat ik morgen wel duidelijkheid krijg.
    @Schaapje ik heb de CB plus nog nooit eerder gebruikt, maar dacht laat ik eens een andere proberen, ook omdat ik van Ichtus had begrepen dat deze geen vage lijntjes meer geeft omdat hij waarschijnlijk is vernieuwd.

Tandjes krijgen is nooit fijn, daar kunnen ze echt last van hebben. Als het tandje er door is wordt het beter meis.

Faith, ja meid ik kan me voorstellen dat het moeilijk is. Ik gun het jou ontzettend meid. Ik duim me rot dat jouw tijd heel snel komt

18. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Thalia klopt.. die cb+ nieuwe krijg ik geen lijntje.. ook niet vaag.. moet wel zeggen dat de DA hier de nieuwe verkoopt en de kruidvat nog de oude variant..

De nieuwe heeft geen horizontaal streepje die ontstaat door urine.. die zit al gekleurd op een blokje.. is ook een egaal streepje en niet van die stippeltjes zeg maar...hoop dat je snapt wat ik bedoel..;)

19. collo003

collo003 VIP lid

Feb 12, 2009
    7,802
    1
    0
    Oeteldonk
    Thalia
    Heb je al duidelijkheid meid?

20. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ben ook erg nieuwsgierig naar Thalia...

hier:niets bijzonders te melden.. volgens mij heb ik een blaasontsteking...maar goed.. das geen interessante info;).. moet toch iets te melden hebben he...whahaha...

Share This Page