Is deze weer licht positief????

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door schaapje84, 21 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    wat een goen nieuws faith en hope!!! Super, ben wel benieuwd hoe hij er uit ziet.

Wo of do is mijn NOD, maar denk niet dat die gaat komen, voel er niets van. Misschien komt hij gewoon later, weet het niet meer.
    Maar al zou de cyclus wat langer zijn, we zouden wel goed geklust hebben tot 32 dagen.... hih :D als hij langer is, dan denk ik toch echt dat het mis is.

Je vroeg trouwens nog of ik verder iets voelde,
    Ben erg moe, vooral s avonds misselijk en wat drukkend gevoel gehad, ook mijn humeur is niet optimaal....

Of mn boobs groter zijn, daar twijfel ik echt over, ze zijn wel wat groter dan een tijdje geleden, beetje moelijk omdat ze nogal wat veranderd zijn na de geboorte van onze dochter... ze zijn wel wat groter geworden dan vroeger maar ook wat slapper....:) vind dat een beetje moelijk, zijn niet pijnlijk.

we wachten af, maar denk voor mij dat ik maar moet wachten tot ons volgende ei...

2. Schaapje, wel moed houden hoor!! ik voel helemaal niks...zegt niet zoveel dus!

3. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Staar mezelf echt helemaal gek op die stomme testen. Vanmorgen weer 1 gedaan en volgens mij zie ik echt heel heel heel licht iets wat op een lijntje gaat lijken. Is nauwelijks met het blote oog waarneembaar, dus kan jullie nog niet laten meegenieten. Maar morgen maar weer een testje er tegenaan.

Oh, als het toch waar is...

4. Collo, spannend he! En wat kan je jezelf gek maken he, hier nog eentje:);)

Hoop op een mooie test morgen!

5. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Marjolein
    Maar bij jou is het toch wel duidelijk he? Super hoor dat je zwanger bent en die knaltest komt nog wel. Bij sommigen is dat gewoon veel later dan bij anderen. Gaan mens is hetzelfde he?
    Moet je vanwege dat risico op complicaties meteen door naar een gyneacoloog of mag je bij een verloskundige blijven?

6. Dank je voor de lieve woorden! Ja, bij mij is ie wel duidelijk(er)!
    En gezien mijn geschiedenis en mijn afwijkende vorm van mn baarmoeder ga meteen door naar de gyn, al met 6.2 weken..
    Reuze spannend dus!!! Ben nu al op van de zenuwen:)

7. faith and hope

faith and hope Bekend lid

12 apr 2007
    685
    0
    0
    wil even online testen kopen.
    Welke raden jullie aan?
    Heb eigenlijk altijd sensitest....

8. Ik heb afgelopen ronde ook sensitest gehad. Wel mee getest, maar niet zwanger, dus ik weet niet of ze goed zijn. Had met matcare wel altijd best duidelijke testen, 4 dagen voor NOD al!

9. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ik had eerst altijd Sensitest testen. de Extra sensitive en dipsticks. Maar heb nu bij babywish besteld want dat scheelde behoorlijk in prijs. heb ze overigens nog niet binnen.
    heb net mijn oude tests van de vorige zwangerschap er even bij genomen en die Sensitest X-tra sensitive daar teste ik het eerst positief mee, alleen ging je het pas goed zien nadat hij was opgedroogd (daarvoor heel heel heel wazig), maar was dus wel zwanger.

marjolein
    Heb even je geschiedenis zitten bekijken en die is best pittig. Wel fijn dat je meteen door mag maar de gyn. Heb je toch meer het idee dat alles goed onder controle is en blijft.

10. Collo, ja ik ben ook wel blij hoor dat ik naar de gyn mag! Bij de geboorte van mijn eerste dochtertje en de nasleep daarvan heb ik helaas ook geen goede ervaringen met verloskundigen. Dus ik vind het wel prima zo!:)

11. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Zag trouwens dat jij van die Wondfo tests via Mp had besteld. Was dat goed gegaan?

12. Heb ik uiteindelijk toch niet gedaan. Heb via internet tot nu toe alleen sensitest en matcare besteld.

13. s1986

s1986 Niet meer actief

Ik heb wel vaker bij matcare besteld. Altijd heeel netjes optijd!!

14. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    de eerste foto aan het begin van het topic is van kruitvat, maar daarna heb ik alleen maar minder duidelijke van kruitvat gehad, krijg ze niet op de foto. De tweede duidelijke staat een stukje verder tussen de berichten die was van mat care ultra.

15. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    ik gebruikte altijd die van mat care, ben er echt super tevreden mee en voorheen nooit vals positief geweest, ook geen rare indrooglijntjes.

Ze leveren snel, vandaag besteld en via ideal betaald morgen al in huis. Tevens de ovulatie testen die ik vorige zwangerschap gebruikt heb kwamen van daar heeeel tevreden... zie resultaat banner:p

Ook vind ik ze niet duur. toch heb ik deze keer maar de dipsticks er bij besteld:D

16. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    voor 18.00 besteld morgen in huis, die van mij komen morgen:D

17. faith and hope

12 apr 2007
    685
    0
    0
    na lang twijfelen toch maar weer de sensitest besteld.
    6 stuks en ook 1 stuk xtra sensitive (dingen zijn zo duur)
    Kan ik weer een week vooruit!!! Dan moeten er toch genoeg zijn voor deze maand.
    MOrgen komen ze binnen. Morgenavond gelijk testen. (moet morgen werken)

18. faith and hope

12 apr 2007
    685
    0
    0
    Gatzie wat spannend!!!!!!!!

19. schaapje, vandaag spannend voor jou!!
    Voor mij helaas weer geen knaltest, hetzelfde als gister en eergisteren, maak me nu toch wel zorgen eigenlijk. De indicator geeft 1 a 2 weken aan, had zo gehoopt op 2 a 3 weken... Pffff ben zo bang dat het fout gaat... Moet nu weg, werken, tot snel!!

20. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Maar als die van cluerblue 1-2 weken aangeeft dan klopt dat toch gewoon? Hij gaat immers uit van de datum van conceptie.
    Een knaltest had ik met 5 weken.

Deel Deze Pagina