Is deze weer licht positief????

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by schaapje84, May 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anita205

anita205 Bekend lid

May 9, 2010
    514
    0
    0
    gastouder

hahahaha moet je doen en dan duidelijk positief testen hahaha dan lig ik hier dubbel....

2. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    whahahahaha..... nou ik ook!!!!;)

3. faith and hope

faith and hope Bekend lid

Apr 12, 2007
    685
    0
    0
    Ha ha ha tuurlijk meid gewoon testen!!!

la la la

4. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    nee hoor doe ik niet.. NIETTTTT....;)

5. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

Nov 22, 2008
    1,309
    0
    0
    Nou meiden,

Vandaag echo gehad... 1 beebje in mijn buikje met een hele mooie hartactiviteit, gemeten op 8w en 5 d dat zijn 2 daagjes meer dan mijn banner:p alles zag er goed uit.

Vandaag is ook mijn mams jarig, dus kreeg zei uiteraard de echo foto kado.... ze had er vannacht over gedroomd en had het net tegen mijn vader zitten vertellen dat ze gedroomd had dat we op haar vejaardag kwamen vertellen weer in verwachting te zijn....

Ga ook doneren bij moeder voor moeders!

Ichtus.... volgens mij ga jij echt wel een testje doen hoor...;)
    Faith.... wachten wachten... is marjolein trouwens ook al aan het wachten?

Collo, bij jou alles rustig in je buikje? Ons meisje geeft me nu echt wel een fijne rust.... whaaaa ze slaapt nu 1 1/2 uur langer s morgens tot 8 uur (dus van 19.00-19.30) tot smorgens!!!!!! Dan wil ze alleen geen ochtend slaapje meer, hier heb ik alle vrede mee, echt een fijn gevoel tot 8 uur, volgens mij zijn we gewoon ook nog verwende ouders...:D
    Tandje nr 2 is er trouwens ook al weer door!

meiden, wanneer gat wie een eerste testje wagen????

6. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Oh SCHAAPJE.. wat goed.. een mooie echo.. heeeeeeerlijk.. hoe reageerde je ouders???... fijn meid..

Hier heeft anna nu 4 tandjes door.. allemaal onder.. zooo lief om te zien weer...heerlijk rustige meid ook trouwens..

en nee hoor ik ga echt geen testje wagen.. zit overigens nu 7 of 9 dpo dus dat zou als t al zin zou hebben om uberhaupt te testen nu nog te vroeg zijn.. dus ik doe t zeker niet..als ik overtijd ga misschien, maar dan ben ik op vakantie.. dussssss.. hier geen tuurmateriaal hoor...

7. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

Nov 22, 2008
    1,309
    0
    0
    echt niet ichtus.... als je nu overtijd bent op vakantie.... dan zal het pas kriebelen;)

Ouders waren heel erg blij, iedereen! Mijn man zijn ouders wisten het al, toen ze een weekend bij ons waren uit italie hebben we het verteld.

Lisa is ook een hele lieve makkelijke meid, die ook echt heel gek kan doen, heb een heel sterk gevoel dat we een jongetje krijgen....

8. collo003

collo003 VIP lid

Feb 12, 2009
    7,802
    1
    0
    Oeteldonk
    Schaapje
    Wat fijn een mooie echo (ook dat het er maar 1 is). Bij mij begint het nu wel weer te kriebelen om weer eens een teken van leven uit mijn buik te horen of zien hoor. Als ik eraan denk morgen even de vk bellen of ik even langs mag komen om te luisteren...
    Denk zelf dat het weer een meid is. Het maakt me verder niet uit maar ik merk dat ik er helemaal vanuit ga. Dat wordt nog lachen als het straks een jongen blijkt te zijn...

9. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Ja SCHAAPJE.. dat zou wat zijn zeg.. ik overtijd.. denk dat ik dan in alle staten zou zijn..whahaha.. misschien neem ik stiekem wel een testje mee.. heb enorm zere boobs sinds vandaag, maar ja.. dat had ik de vorige maanden ook voor NOD.. dus dat zegt hooguit dat ik richting NOD ga..whaha...verder eigenlijk geen echte tekenen hoor... ben gewoon testverslaafd...;) maar daar ben ik nu van aan t afkicken dus doe t niet doe t niet doe t niet!!!!!!...

Deze leeftijd vind ik zooo heerlijk van ANNA.. alles ontdekken.. echt zo fijn.. jammer is wel dat ze de box niet meer zo kan waarderen.. das ineens over sinds ze kan kruipen.. ach..als dat alles is..

COLLO.. ik heb ook t gevoel dat je een meid krijgt.. wrom weet ik ook niet..

SCHAAPJE.. ik weet t nog niet.. jongen meisje..

hier klopt de chinese kalender bij alle kids..ook bij mijn schoonzussen en ook bij mijn vriendinnen... vind ik wel bijzonder..;)

10. faith and hope

Apr 12, 2007
    685
    0
    0
    Meiden ik heb er erg ontzetten vele moeite mee om te w88 deze maand, ik heb het gevoel dat het wel gelukt moet zijn. Omdat we eindelijk 2x vlak vantevoren hebben kunnen klussen voor de ei.
    Wie heeft er wat geduld voor me:p

Marjolein waar ben je? Alles goed?

Schaapje super leuk voor je dat alles goed is. En 2 dagen kado gekregen!

11. anita205

anita205 Bekend lid

May 9, 2010
    514
    0
    0
    gastouder
    laten we het hopen voor je...mijn duimen draaien alvast voor je...;)

12. Meiden, ik ben weer terug van een weekendje weg. We hebben heerlijk genoten, samen met mn meisje en oma. Wel is mijn dochtertje door een aapje gebeten bij de apenheul. Maar gelukkig valt het allemaal mee!

Schaapje, wat heerlijk de eerste echo achter de rug en helemaal goed!! Geniet ervan!

Faith...dat je zo blij kan zijn he met een pos ovulatietest, heel herkenbaar! Hopelijk is het je deze maand gegund!!

En bij mij...deze maand is het weer niet raak. Heb weer aan de verkeerde kant mn ei gevoeld, dus 99% dat het weer niet gelukt is. Volgende week woensdag heb ik afspraak met gyn om de uitslagen van de mri etc te bespreken en dan ga ik zeker ook vragen of ze ons niet kunnen helpen zwanger worden. Ik bedoel, ik weet dat het lang(er) kan duren, maar als je al 2 rondes 0 kans hebt, dan wordt het allemaal wel heel erg droevig...:(

13. faith and hope

Apr 12, 2007
    685
    0
    0
    Ach marjolein
    Wat vervelend voor je, ik moest wel even 3 keer lezen wat je schrijft: ei aan de verkeerde kant gevoelt?!
    Weet je dat je aan 1 kant niet zwanger kan raken?

Goe didee om naar de gyn te gaan! kan nooit geen kwaad!

14. collo003

collo003 VIP lid

Feb 12, 2009
    7,802
    1
    0
    Oeteldonk
    Marjolein
    Klote eieren van de verkeerde kant... Volgende maand weer 1 van de goede kant hoor. ben benieuwd wat je gyn gaat zeggen.

Faith
    Geduld heb ik zelf echt niet genoeg, dus dat kan ik niet missen. Maar we kunnen wel met zijn allen hier de dagen gaan aftellen. Vanaf wanneer ga je testen?

15. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

Sep 13, 2006
    1,332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hoi meiden,
    ik heb even een vraagje kan het zo zijn als je nog een aantal dagen voor je nod zit dat je smiddags wel positief test maar s ochtends niet??
    ik heb gisterenmiddag een test gedaan van kv 2v5 en die is volgens mij positief duidenlijk breed roze streepje had bijna 4 uur niet geplaast haha (foto bijgevoegd) maar vanmorgen getest weer getest eerst om 5 uur al wezen plassen en rond 7 uur testje gedaan maar die is zo goed als negatief met flink turen zie je wel iets staan maar bij lange na niet zo duidenlijk als gisterenmiddag kan dit dat je smiddags positief test en dan de volgende ochtend niet??
    graag jullie mening ook over mn test
    heel erg bedankt meiden.
    groetjes en liefs joyce

16. stamperke

stamperke Actief lid

Jun 28, 2010
    391
    0
    16

ik heb op 04/08 s'morgens getest en dan zag je een heel licht streepje,twee of drie u erna nog een testje gedaan en dat was in de vroege middag en die toonde duidelijker,ik test ook duidelijker in de namiddag zelfs s'avonds,mijn testjes staan op mijn profiel,dus da kan wel.
    heb eens gekeken en zie toch 2 streepjes staan meid:).
    zal hier duimen voor je.

stamperke

17. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

Sep 13, 2006
    1,332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    bedankt stampertje.
    mag ik vragen wanneer na die eerste lichte kv test je die digi heb gedaan? en was dat in de middag of avond dat je die deed??
    ik denk dat ik vanmiddag maar een digi ga halen mits ik weer positief test met de kv ben wel blij te horen dat het dus kan s ochtends bijna nega en smiddags posi
    groetjes en liefs joyce

18. stamperke

stamperke Actief lid

Jun 28, 2010
    391
    0
    16

die digitalen heb ik s'avonds gedaan denk rond 17u40 ofzo en dan gaf hij toch duidelijk zwanger:D.bij mij was het wel zo want als je kijkt staan er twee samen op de foto van 04/08 en de ene is al veel duidelijker dan de andere.
    veel succes en duim hier voor je meid.

sorry meid,dacht dan die testjes van nu waren:)

stamperke

19. Faith. Dat weet ik dus niet zeker.. Wrs niet, maar mss heb ik links ergens toch n eierstok en als daar een eitje springt is t niet goed... Mogelijk kan dat zelfs gevaarlijk zijn. Maar eigenlijk weet ik dus niks zeker, hoop woensdag alles te horen!!! Ben heel benieuwd en vind t ook heel spannend. Mss zeggen ze wel dat ik niet meer zwanger mag/kan worden of dat bijv de risicos heel groot zijn... Pfff moet er maar niet teveel bij nadenken en over me heen laten komen... Hoe gaat t nu met jou??

Collo hoop idd ook dat ie volgende ronde rechts springt... Heb nu gewon al 2 rondes overgeslagen...:(

20. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

Nov 22, 2008
    1,309
    0
    0
    Marjolein,

Hoe is het gegaan vandaag? Hoop dat het toch wel een beetje mee is gevallen.

Faith, wanneer testen?

Share This Page