nou die KV test is duidelijk hoor FAITH.. moooooie test!!!!!... das nog s lekker terug komen..,hiihihhi en euh.. COLLO.. ik ben geen volgzaam schaapje hoor...hihihihi
KLAAGMODUS AAN: ik wordt trouwens wel gek van mijn lijf hoor... iedere maand is t weer anders.. kwa ongi symptomen etc.. Nu ben ik ongesteld en heb ik mega blauwe aderen op mijn boobs.. had ik dus toen ik net overtijd ging vandaar dat t spannend werd, maar ze worden alleen maar duidelijker...ook maagzuur..heul vervelend.. niet zwanger is prima hoor, maar dan hoef ik de ongemakjes er ook niet van te ervaren.. als je zwanger bent dan doe je t nog ergens voor, maar voor een menstruatie vind ik dit niet nodig....... ik zal niet meer klagen!!!...KLAAGMODUS UIT!!
Hai Welkom thuis!! Vind de test zelf ook zoooo mooi. ik ben echt dol gelukkig, Maar we leven wel helemaal naar de 1e echo toe hoor!(15 sept) Als die maar goed is! xxxx
ichtus wie weet misschien toch nog een heel mini kansje... zwanger of niet zwanger, we zijn nu eenmaal vrouwen met dat rare lichaam. Maar het klopt helemaal wat je zegt, als je zwanger bent doe je het echt ergens voor. Maremgo Heel mooie test proficiat!!! Collo, Spannend nog een paar daagjes, heb je dan eigenlijk al een 3d echo of zo? Of gewoon een geslachts echo?
Maremgo Dat is echt een hele nette test! Van harte meid! Ichtus Tja, het is al dat je al 4 kindjes hebt hoor, anders bleef ik nog wel wat harder drammen..hahaha Nee, jullie hebben het samen besloten en eerlijk... 4 kindjes is wel erg mooi. Echo Ik heb a.s. vrijdag de echo. Is een 2D echo. De 3D doe ik met ongeveer 30 weken voor het mooiste resultaat. Is wel een uitgebreide echo van ongeveer drie kwartier en natuurlijk het hoogtepunt is de geslachtsbepaling...Ben toch zoooo benieuwd. Er mag worden ingezet tot vrijdagochtend 09.00 op het geslacht . Daarna lekker shoppen. Schaapje Ben trouwens toch maar weer op MP naar een P&T's Sport aan het kijken. Toch wel erg prijzig en ik denk dat ik toch wel snel mijn eigen "good old" Maxi Cosi Mura weer ga gebruiken als Amy eenmaal een beetje loopt. Faith Gaat echt wel goedkomen met dit wondertje van jou. Nu niet ineens onzeker worden. Was je hiervoor ook niet.
nav mijn geklaag toch maar ff een testje gedaan... zucht... **scherm een beetje kantelen..** negatief komt er aan..
hahaha ja maar tis altijd zo sneu.. maar in t echt zien testen er vaak duidelijker uit als op een foto dus misschien staat er wel wat maar ik zie t op de foto niet..
tsja.. sneu is t niet voor mij hoor.. tzou een kadootje zijn.. en of ie in het echt duielijker is kan ik niet zeggen eigenlijk.. daar zie ik m ook, maar hij blijft vaag, maar die heb ik er zat gehad..
Aan je onderschrift te zien heb je al het nodige voor je kiezen gehad... idd woorden schieten te kort....toch las ik hier op t forum een onderschrift: Ja mag de moed opgeven, maar NOOIT de hoop verliezen!!!!... Knuf meid..
Ichtus Meid, je weet dat ik het wil zien, maar ik zie niks... Whaaaahhhh laatste kans....tover eens een wat duidelijkere test. Marieke Jee, meid. Idd een hele geschiedenis...poeh...
nou ELLEN.. eigenlijk niet.. ik ben vruchtbaar in de week na 3 sept (de knip datum).. die week zal hubbie niet echt ergens toe in staat zijn denk ik.. nee hoor.. ik heb me er bij neergelegd.. al een tijdje geleden.. al blijft een kadootje welkom..
Heyyyy Ichtus, wat leuk meid dat je er weer bent! Leuke vakantie gehad? Leuk ook dat ik gelijk weer mocht turen naar een testje haha Schaapje, wat super dat Lisa nu beter slaapt dan voorheen! Collo vrijdag wel even een fotootje plaatsen hé Faith wat fijn dat het nieuws is bezonken. Hopelijk kan je nu wat onbezorgder genieten van je zwangerschap. Geen dipstickjes meer doen hoor Ik hou het ff kort meiden, ben moeeeee : Zou het een voorteken zijn