Is deze weer licht positief????

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by schaapje84, May 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

Feb 10, 2007
    10,549
    0
    0
    zandvoort
    @ichtus: Over hyper gesproken.............foto van je zwangere boobs :( hahahah

@magicwings: Ik zeg ook zwanger hoor!!!

2. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

Jun 14, 2010
    1,025
    0
    0
    Groningen
    Ja, ik ben vreselijk hyper...die testjes roepen me ook steeds hahaha maar beetje onzinnig he om telkens testjes te doen.
    Gisterochtend had ik nog een nauwelijks waarneembaar streepje en nu al echt een licht maar duidelijk streepje (in het echt) maar ik wil hem steeds donkerder zien worden hahaha...test neuroot :)

3. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

Jun 14, 2010
    1,025
    0
    0
    Groningen

Hahaha ichtus nou dat is wel bijzonder hoor, die zijn er vast nog niet met blauwe aderen op het internet LOL

4. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    was natuurlijk ook maar een grapje hoor...;)

maar meiden wat denken jullie.. even ongezout en enkel aan de hand van de testen??

5. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    zit hier gewoon te janken.. ik heb zooooo geen geduld hiervoor en dat getwijfel en die onzekerheid vind ik werkelijk onuitstaanbaar...

t liefst duik ik mijn bed voor een paar dagen...

Thalia.. wanneer ga jij de digi weer doen??

6. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

Nov 22, 2008
    1,309
    0
    0
    aan de hand van je testjes denk ik dat je toch echt zwanger bent, kan begrijpen dat je nu dus echt niet durft te testen
    zelf had ik het al lang gedaan, maar mijn situatie is niet te vergelijken met de jouwe.

7. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

Jun 14, 2010
    1,025
    0
    0
    Groningen
    O meis, kan me zo voorstellen dat je gek wordt van onzekerheid :( Heb je de plus test eigenlijk nog gedaan?

Mijn streepje was vandaag niet veel donkerder, dus ik heb me weten te beheersen.
    Ik heb een nieuwe gekocht met indicator en ik heb ook de gewone digi, daar heb ik nog 2 staafjes van.
    Het jeukt al weer ontzettend :) ik ga de digi proberen zodra mijn streepje weer duidelijker is geworden.
    Het is helemaal niet leuk om niet zwanger te zien staan. Ik zou ze moeten aanklagen voor het veroorzaken van onnodig psychisch leed omdat dat digitaal oog dat ze hebben ontwikkeld niet zo sensitief is als mijn oog :p:p:p de rotzakken ;)

8. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

Jun 14, 2010
    1,025
    0
    0
    Groningen
    Ichtus aan de hand van jouw testjes zou ik zeggen zwanger!!

9. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik denk dat ik maar gewoon even wacht met testen...
    die + test heb ik gedaan ja.. ook posi.. zal kijken of ik m op de foto krijg... is erg licht..

10. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    zo is ie nu...je ziet op de foto alleen het pennestreepje..hij is wel breed, maar dat krijg ik nu niet meer op de foto...

volgens mij heb ik vanmiddag ook wel foto gemaakt.. zal ff zoeken op t kaartje..

11. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    zelfde test, maar dan foto van vanmiddag...

hier zie je m wel even breed, maar veul te licht om er echt iets van te maken..

12. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

Jun 14, 2010
    1,025
    0
    0
    Groningen
    Ichtus ik zie hem ook op de plus test. Ik ben er net achter gekomen dat ik nog maar 1 kv-tje heb :( Die praxistesten zijn weer niet binnen gekomen :( en kv had nog maar 1 doosje.

Dus ik heb zonet maar een digi gedaan, dacht ach is toch negatief en ik wil die kv bewaren voor morgenochtend.
    Ik dacht ook nog, nou ik doe de goedkope digi wel (zonder indictor) en wat denk je??? :$:$:$ Hij is positief :D:D:D

Ik weet dus niet hoe licht/donker mijn Kv test nu zou zijn, doe zo nog wel even een met dezelfde urine als waarmee ik mijn digi heb gedaan, maar bij deze dus :D:D:D

13. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

Jan 9, 2007
    8,722
    628
    113
    ichtus, ik zie m hier ook wel op hoor die blauwe, beter dan die foto waarop die is ingedroogd, dat pennestreepje lijdt af.

thalia, mooie testjes, gefeliciteerd meid.

14. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    @thalia: kan niet meer missen meid! super hoor!

@ichtus: spannend voor je hoor, ik zie wel het streepje hoor, dus k zou denken toch echt zwanger... morgen of zaterdag maar weer testen... ik duim voor je, want volgens mij zou een kleine nog wel welkom zijn...

15. Gonca

Gonca Bekend lid

Oct 27, 2009
    743
    0
    0
    hahah sorry meiden, ik bedoel inderdaad 4 sept.
    klopt ik voel echt anders, vandaag was ik in de ochtend heel erg misselijk, en pijn aan me borsten, die ik nooit eerder heb gehad, en heb heel veel blauwe aders op me borst.

Wie weet:D

16. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

@thalia je test van de apotheek is gewoon donkerder dan de kv test, grappig

@ichtus zie het hoor:D ben zoooo beneiuwd naar je volgende test. wanneer ga je weer testen?

17. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

Nov 22, 2008
    1,309
    0
    0
    Thalia :$:$:$:$ das super mooi!!! Had dat zelf ook eerst de zwanger niet zwanger en die gaf boven mn verwachting toen meteen zwanger aan. Indicator heb ik pas later gedaan.

Ichtus,
    ik zie echt wel een plus hoor!!

Gonca,
    Das een heel goed teken hoor, had ik zelf ook!! Bij Lisa waren ze niet gevoelig en nu ook niet, maar wel bij lisa veeeel bigger en aders nu had ik dus ook weer de aders!

collo.... nog nog 1 nachtje te gaan!!!! wat spannend, ik heb besloten het niet te willen weten, nou ja ik wil het wel weten, maar ga het niet vragen wil een verassing. Kamertje is toch uni, maar zelf weet ik eigenlijk al dat het een jongetje wordt....

18. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    WOW thalia.. GEFELICITEERD MEID!!!.. echt TOP..

jullie zijn lief....
    ik test zaterdag weer denk ik.. morgen even een dagje ontspannen en etc..

19. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

moeten we zo lang wachten haha:p
    dan kijken we heel erg graag zaterdag naar je volgende test

20. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    nou die plus test tel ik niet eens mee..whahaha.. vind m alles behalve overtuigend..

Share This Page