Is deze weer licht positief????

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by schaapje84, May 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

Jun 14, 2010
    1,025
    0
    0
    Groningen
    O meis toch, als ik in de buurt had gewoon dan was ik nu naar je toe gekomen voor wat mental support meid :(
    Ik kan me zo voorstellen dat je doodsbang bent dat je test na alle hoopgevende streepjes negatief zal zijn, maar er is maar 1 manier om daar achter te komen helaas.
    Als jij je daar prettig bij voelt moet je gewoon later testen hoor, vandaag, morgen, overmorgen maarrrrr wel even laten weten wanneer ik klaar moet zitten om de uitslag te bekijken hé!~
    Dikke knuf meis

2. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

Apr 16, 2007
    8,750
    0
    36
    nou je maakt het wel spannend lief...ik wacht in spanning af hoor maar wanneer ga je nou weer testen?

3. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    hey lief dwazemeis... als ik weer moet plassen...

4. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

Apr 16, 2007
    8,750
    0
    36
    oh schiet dan een beetje op schatteke want ik hou het niet meer van de spanning....whahaha

5. Sila24

Sila24 Niet meer actief

schaapje bedankt!!

6. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    thnx Thalia.. is lief...

7. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ga ff boodschappen doen!!! kuzzz

8. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

Apr 16, 2007
    8,750
    0
    36
    * zet kraan aan
    * denk aan watervallen
    * fonteintjes
    * liters cola

9. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

Jun 14, 2010
    1,025
    0
    0
    Groningen
    Hihihihi dwazie...Ik wacht met spanning af hoor :D Even wat in huis doen zo voor het weekend :)

10. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

Apr 16, 2007
    8,750
    0
    36
    ja ik ben gewoon aan het werk.. maar zoals ICHY weet laat het me niet los voordat we iets weten...

Thalia? mag ik jou feliciteren???

11. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

Jun 14, 2010
    1,025
    0
    0
    Groningen
    Hahaha ja het laat mij ook niet los. Ik kijk ook elke keer of er al nieuws is :D

Yup, ik ben zwanger :D :D :D

12. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

Apr 16, 2007
    8,750
    0
    36
    WAUWW van harte gefeliciteerd ... geniet ervan!!!

13. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

Jun 14, 2010
    1,025
    0
    0
    Groningen
    Dankjewel meis!!! :D Genieten doen we zeker. Dit weekend gaan we het vieren :D En het maakt ons helemaal niets uit dat het nog heel pril is, wij vieren dat het gelukt is! :D
    De bevruchting en innesteling en er dus een redelijke kans is dat wij een kindje krijgen.
    We zijn echt ontzettend blij :D

Zijn jullie aan het proberen?

14. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

May 31, 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik heb jullie verhalen een beetje gevolgd maar het zijn zoveel pagina's. Jullie zijn inmiddels wel expert met zwangerschapstesten denk ik dus kan me vraag bij jullie neerleggen.
    Ik ben nu vanaf 5 dagen voor NOD aan het testen met matcare cassettes zwangerschapstesten. En vanaf 4 dagen voor NOD heb ik licht teststreepje gehad. Het is echt als ie nog niet opgedroogd is bijna niet te zien maar als ie opgedroogd is duidelijker, dan nog erg vaag. Maar nu was dinsdag me NOD en gelukkig nog steeds geen duivels, maar ik test nog steeds elke morgen en elke x weer een heeel licht streepje. Gelukkig iets dan niets, maar ik vraag me af waarom hij niet duidelijker wordt. Had nu wel een duidelijk positieve test verwacht als ik echt zwanger ben. Had al een topic geopend over indrooglijntjes bij matcare maar ze zeggen allemaal dat ie daar niet bekend om staat.

15. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

Apr 16, 2007
    8,750
    0
    36
    Thalia... ik aan het proberen NEEE hoor ik oefen wel heel graag hahaha..
    Maar ik heb 2 prachtige kinderen een zoon van 10 en een dochterje van 2.. zit hier eigenlijk in het februari 2008 topic daar ken ik mijn inmiddels vriendinnetje ICHY ook van...

Ben pas gescheiden heb een nieuwe lover en ben heeeeel gelukkig maar wil absoluut niet nog een keer zwanger zijn.. ik ben gezegend met 2 prachtige kinderen...

Maar neemt niet weg dat ik geluk van andere enorm heerlijk vind, en kan dan ook echt genieten zoals jij hierboven je geluk beschrijft... helemaal fijn meis.. en natuurlijk moet je af en toe reeel blijven maar voor nu gaat alles goed toch dus lekker gaan vieren dat jullie zwanger zijn......!!!

16. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

Nov 22, 2008
    1,309
    0
    0
    ichtus, meis... wat is dat nou, ik snel mn lappie gepakt hopen dat ik je mag feliciteren.... :( nou ja straks misschien, in ieder geval was de kv bij mij altijd met het 2e plasje beter dan het eerste.;)
    Je moet doen waar je jezelf goed bij voelt, als je wilt wachten wachten we allemaal met je mee.

collo... weet je al iets?

17. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

Jun 14, 2010
    1,025
    0
    0
    Groningen
    Fleurtje ik heb de matcare cassette testen nooit zelf gebruikt, wel de gewone en ik vind matcare echt één van de beste testen die ik heb gebruikt.
    Op de matcare heb ik nog nooit een indroogstreepje gezien.
    Wij testen hier altijd voor NOD, en eigenlijk is er een ongeschreven regel en dat is, zie je/ constateer je een licht streepje dan moet ie over 2 max 3 dagen duidelijker zijn omdat HCG om de 2 max 3 dagen verdubbeld, zo niet dan is het waarschijnlijk door naar de volgende ronde.
    Het zou theoretisch kunnen dat je héél erg langzaam HCG opbouwd of je véél te vroeg bent gaan testen, maar die kans is niet heel erg groot.
    Ik zou als ik jou was gaan testen met een andere betrouwbare test.
    Heb je dat al eens geprobeerd meis?

Dwazie, ik heb ook 3 kindjes uit een eerdere relatie en ik dacht er precies zo over als jij, maar dingen kunnen veranderen ;D hihihi

Wat fijn dat je zo gelukkig bent in een nieuwe relatie! Ik kan me helemaal voorstellen dat het leuk is om mee te lezen.
    Ik vind dat ook heel leuk om denk ik dezelfde reden als jij :D

18. bl00m

bl00m Lid

Aug 26, 2010
    27
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    Nederland
    Ichtus !!! Ben je alweer terug van boodschappen doen ?? Je moet nu VAST wel plassen na al die regen en dat gewandel door de winkel ;) !

19. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

Jun 14, 2010
    1,025
    0
    0
    Groningen
    Lalalalala ik wacht vandaag op Ichtus en Collo :D maar ik moet nu toch echt mijn dochters gaan halen :D

Tot later meiden :D

O Bloom wat een mooie banner heb jij hahaha

20. bl00m

bl00m Lid

Aug 26, 2010
    27
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    Nederland
    Hahaha! Inderdaad... had ik zelfs nog helemaal niet gezien :D!

Share This Page