nou net plasje gedaan.. was t errug licht.. nou ja. toch maar getest tegen beter weten in.. ik zie een streepje, maar hij is wel heeeeel licht hoor.. krijg m niet op een foto zichtbaar en baal onwijs....t zal wel niet zo zijn.. ik vind t stomme testen..mensen zo in de waan laten.. bah...ben er erg verdrietig onder en ga eerst een potje zitten janken...
Och meid toch! Maar zoals je zegt.. je ziet dus wel een lichte streep? Ik zou dan toch een testje doen overmorgen ofzo MET ochtend urine die je niet om laat vallen ! Ik zeg: er is nog een heleboel hoop en tot nu toe lijkt het er juist meer op dat het positief is als negatief. Maar ik kan me wel voorstellen dat je enorm baalt dat er niet gewoon een dikke vette streep tevoorschijn komt!! Iedereen is natuurlijk anders, maar ik had gisteren ook een (licht)positieve KV test.. eind van de dag een negatieve clearblue indicator test en vanmorgen weer een (licht) positieve KV test!!
nou ik geloof er niet meer in hoor...zou ook een kado zijn geweest, had ik nou maar nooit getest..dan had ik ook geen positest gezien en had ik nu niet zo onwijs gebaald..
Ichy meisje..een streepje is een streepje..dus er is nog genoeg hoop... Ik wil ej echt graag even knuffelen want volgens mij zit je even in de knoop.. lief mens als ik iets voor je kan betekenen dan moet je het laten weten he...love u
Ichtus als ik jou was zou ik gewoon naar de ha gaan en een bloedtest laten doen. Of daar een urinetest laten doen dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Ik had vorige maand ook 2 vage testen en hun test gaf geen hcg aan/niet zwanger dus
Meiden, ik lees hier nog wel mee, maar ik reageer niet meer zo vaak...Voel me toch een van de weinige niet zwangere schaapjes, dus vandaar! Ichtus, ik zeg een streep is een streep! (Al kan ik me wel goed voorstellen dat je er van baalt en heel graag een duidelijke knalstreep had gehad...!)
bloedtest doen ze hier niet zomaar.. en hun test zal t zelfde zeggen als de mijne.. om een negatieve test te zien hoef ik niet naar de ha.. maar ik snap wat je bedoeld meid.. ik snap gewoon niet waar die streepjes dan vandaan komen.... die staan er toch niet zomaar.. en als ze nou echt heel vaag waren, maar dat is ook niet zo.. ik zag m echt duidelijk.. als ik geen rare cyclus had gehad en net voor NOD had gezeten zou ik niet eens getwijfeld hebben.. dit is gewoon k*t
ach jee toch... maar als je urine heel licht is, dan zit er gewoon weinig hcg in! ik zou gewoon even wachten op een donkere plas (haha) en dan nog eens testen!
Ben je nog niet voorbij je nod geweest ? Vorige maand teste ik positief 4 dagen voor mijn nod en werd toch ongesteld na 5 dagen.. kan best zijn dat ie positief was en dat je een vroege miskraam hebt ? Niet dat ik dat voor je hoop!!! Hoop dat je over een aantal dagen alsnog een positieve test in handen hebt! Ik zou toch over 2 dagen met ochtendurine proberen.. ! Dikke knuffel
Bloom.. ik ben allang voorbij mijn nod.. ben zelfs al ongesteld geweest vorige wk de 18e en de 19e.. toen stopte t.. terwijl ik t normaal echt 7 volle dagen ben..de 17e was de test negatief 23e ook en 25e positief... zat al te denken dat ie misschien op een ovulatie had gereageerd, maar een ovulatie op dag 8 is wel errug vroeg.. zeker voor mijn cyclus van 32 tot 35 dagen..
ik kan maar neit stoppen met huilen.. bah...dit is zo zuur... even mezelf bij elkaar rapen.. t leven gaat nu eenmaal door, moet straks gewoon werken en t huishouden gaat helaas ook niet vanzelf... ik moet ff wat doen nu....
Ach meissie toch alle hoop is nog niet verloren, maar ik begrijp dat je heel erg teleurgesteld bent. Van mij een dikke knuf meis en als je er weer aan toe bent dan doe je toch nog een testje met ochtendurine. Ik heb net mijn testje van 4 dagen voor NOD bekeken en ik zie helemaal geen streepjes meer. Nou meissie ga maar even tot jezelf komen. Heel veel liefs en een dikke knuf meis @Marjolein, ach meissie toch dat kan ik me voorstellen Dikke knuf meis, en het is al eens gelukt dus jouw geluksmaand komt er ook echt weer aan meis.
ichtus ik weet dat je zegt dat ze moeilijk doen over bloedprikken, maar ik zou gewoon langsgaan want de assistente kan dit gewoon doen. Daar hoef je niet voor bij de ha te komen. Meid heel veel sterkte en je mag op mijn schouder komen uithuilen hoor. Ik kan me voorstellen dat dit heel frustrerend is. Mij helpt het ook altijd om me af te reageren dmv op te ruimen ofzoiets. Sterkte meis knufknuf xxx Joyce
@ Marjolein Hier ook meer een lezer geworden hoor! Kan het allemaal niet bijbenen wordt nu zo snel geschreven! Jouw schaapje komt ook, ik heb er na m`n MA 8 maanden op moeten wachten en nu ik er op terug kijk moest dat misschien wel zo wezen. We hebben nu nog steeds de schrik voor de eerste echo, zeker omdat ik nog niet zo heel veel kwaaltjes heb. Blijf yoch altijd in je achterhoofd houden van de vorige keer. Over 2.5 week mag ik voor de eersste echo. We tellen af!! @ thalia: van HArte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! niet te geloven dat die digitale al zwanger aan geeft terwijl KVtest nog helemaal niet zo duidelijk is. Errug gaaf
t enige dat me nog een beetje doet twijfelen.. zijn de krmapjes onder mijn schaambot en steken in de liezen..dat herken ik van mijn zwangerschappen.. maar goed.. ik wacht t wel af...
Faith en Thalia, dank jullie voor de lieve woorden!! Ik wil alleen ook zoooo graag!!! Maar geduld is een schone zaak Ik hoop heel snel hier ook een mooie test te mogen laat zien, want die kom ik dan natuurlijk zeker even showen!! Faith, die eerste echo gaat vast goedkomen meid!! (al kan ik me goed voorstellen dat de angst er goed inzit....)
Faith.. die echo wordt ongetwijfeld prachtig.. weet hoe zenuwslopend dat is na een mk/ma.. succes meid... nog even wachten.. Marjolein.. Als jij hier je test komt showen ga ik stluiteren van blijdschap meid... **en sorry dat ik zo over je verhaal heen wals vandaag..**