das ook wel lekker he, heb je teniminste even je gedachtenergens anders op kunnen zetten. Fijne dag vandaag, het zonnetje schijnt hier al de kamer binnen! beter dan die regen. Vandaag gaan we lekker naar babyplanet, ff lekker rondwandelen, ideetjes op doen!!
@Collo.. wow een meid.. geweldig.. had ik nog niet gelezen gisteravond... SUPERRRRR... en lekker shoppen.. ook al heb je vast nog eenboel.. shoppen is altijd leuk....
K*t... maar goed.. zal komende week nog wel blijven...zie erg tegen vrijdag op...maar goed.. ook die dag gaat weer voorbij... en misschien kan ik dan weer verder.. thnx...
ik ook.. dit is gewoon waardeloos... ik geloofde nooit in vals positieve testen...had altijd zoiets van.. er moet dan iets geweest zijn.. tot nu toe...als ik niet zwanger ben en daar ga ik nu maar van uit dan heeft er ook niets gezeten en die testen waren toch echt positief... ik kan er uren over door zemelen, maar daar bereik ik niets mee..
ja ik snap t ook niet meis, je testen zagen er echt posi uit.. zo fucked up gewoon!.. ik blijf alleen wel in mn achterhoofd houden dat je laatste test die je als nega beschouwd wel met hele lichte urine is gedaan en dus misschien niet geconcentreerd genoeg was.. Maar ik snap dat je daar je hoop nu niet op gaat vestigen, zkeer als je dan bij een ander t streepje wel veel duidelijker ziet worden.. blijft gewoon heel naar dat de testen je zo bedriegen, zeker nu t voor jullie toch straks definitief niet meer gaat lukken.. Dikke knuf!
fijn dat je wat afleiding hebt/had. ik vind het ook erg apart allemaal. het waren toch echt posi testen. zou toch morgen nog een test met ochtendurine doen kijken wat die doet. sterkte met wachten, ik hoop op een wonder voor je
precies..heb de foto's nog s teruggekeken.. en ze zijn toch echt postief.. roze breed en binnen de tijd.. pfff...misschien moet ik maar een klacht indienen.. ik heb vanmorgen de digi met indicator gedaan en die zei NIET zwanger.. als het zo was zou die toch wel positief moeten zijn geweest nu.. dus ik geloof er niet meer in nee.. als ik komende dagen vernadering in mijn lijf merk.. bijv extreem misselijk (wat ik nooit ben geweest overigens) dan ga ik nog wel s nadenken over een testje.. maar anders merk ik t wel komende maand bij NOD..
nou ik eet echt mijn sok op als ik komende week een echt positest in handen heb... onwijs lief van je.. maar euh.. hoe staat bij jou eigenlijk??? al wat wijzer??
@ichthus: dikke knuff!! maar mis. gaan jullie over een tijdje wel bewust voor een 5e wondertje? Als je bedenkt hoe verdrietig je nu bent?? Hoe dan ook hoop ik op een wondertje hoor!!!
Lief van je Taliaa.. maar dat gaat neit meer.. volgende wk vrijdag gaat de knip er in bij hubbie.. vandaar dat t nu wel extra zuur is..
Hey meissie, ik heb je testen ook nog eens bekeken en ze zien er toch echt posi uit meis. Ik heb 4 dagen voor NOD in de avond ook de CB met indicator gedaan en die was ook negatief. Ik heb gistermiddag nog getest en mijn urine was niet heel erg geconcentreerd maar ook niet waterig. Het streepje was echt een stuk lichter. Ik hoop meid dat er toch een klein beebje zit. Hele dikke knuff meissie
@Taliaa.. nee dat weet ik niet zeker, maar hubbie wel....misschien vanavond toch nog maar s praten.. zucht @Thalia..nee hoor.. ik heb echt geen enkele hoop meer....en dat is misschien maar beter ook..hoe eerder ik het uit mijn hoofd zet hoe beter..
Ichtus Wat is het toch verdrietig allemaal. Maar denk echt dat je voor jezelf echt even op een rij moet krijgen wat je nu wilt. Is het gewoon even de zure appel waar je doorheen moet bijten en heb je er straks vrede me, of is de wens gewoon zo vurig? Bepaal het voor jezelf en bespreek het met je hubbie. Maar als je er nog 1 wilt dan zul je het echt zeker moeten weten want waarschijnlijk moet je er keihard voor gaan knokken. En is het dan met nog 1tje wel klaar?
ik weet t niet Collo.. weet t echt niet.. ik weet gewoon even helemaal niks meer... misschien moet ik me maar even terugtrekken van t forum denk ik zo af en toe, maar tis mijn enige uitlaatklep wat dit betreft.. wordt een beetje heen en weer geslingerd tussen zelfmedelijden en stoerdoenerij...
kunnen jullie niet de afspraak verzetten? dan heb je nog even om erover na te denken en erover te praten. ik vind dat beide mensen erachter moeten staan anders komt dat tussen jullie in te staan denk ik. Wil je nog even een dikke knuffel geven.
nog even een vraagje, jullie hebbben het vaker over donkere urine, maar ik heb nooit geen donkere urine (vast wel gehad maar normaal let ik er niet op alleen met testen). moet je donkere urine hebben als je zwanger bent? Ik drink voor ik test niet (als ik s morgens test) en anders zo weinig want ik ben geen grote drinker
ik heb smorgens zeker wel donkere urine.. maar als je het nooit hebt.. ook smorgens niet dan zal het niet veel uit maken hoor meid...in de morgen is je urine vaak het donkerste.. en t meest geconcentreerd...