O meis jammer dat je geen testen meer hebt. Ik heb 4 dagen voor NOD heel vroeg in de ochtend licht posi getest en 's avonds gaf de CB met indicator niet zwanger aan. De volgende avond gaf de gewone CB digi zwanger aan. Als je toch langs de apotheek gaat zou ik ook een eigen merk apotheek test meenemen, die zijn echt heel erg goed! Een paar pagina's terug testte missmagic ook 6 dagen voor NOD goed positief met deze test en mijn eigen ervaring is ook super! Gisteravond had je gewoon genoeg HCG in je urine voor een positieve CB digi test je bent dus echt zwanger hoor meis! Het kan natuurlijk dat het vroeg mis is gegaan, maar dat hoop ik natuurlijk echt niet voor je, maar het kan ook dat je urine gewoon niet zo geconcentreerd was toen je testte. Het is nog erg pril en je HCG-niveau kan erg wisselen in het begin.
thalia...ok ik luister naar jou en moet het een beetje van me af zetten...wist niet dat het me zo bezig kon houden... maar ik dacht..nou als die nu zwanger aan geeft dan zou die morgen (vandaag dus) wle helemaal zwanger aangeven... maar het kan dus echt schommelen maar ik had het wel met de eerste plas van de ochtend gedaan dus ik denk dan zo van...daar moet dan toch genoer hcg in zitten... maar idd ik heb vandaag of morgen me nod dus het is heel erg pril...ben echt jarloers op je meid en hoop je snel te morgen volgen....
He meissie tuurlijk houdt het je bezig! En echt ik kan het me zo voorstellen dat het vanochtend echt een domper was. Je HCG-niveau kan erg schommelen in het begin meis. Ik hoop ook zo ontzettend dat jouw testjes gewoon echt snel duidelijker gaan worden meis en je af bent van die onzekerheid en ook gewoon blij kunt zijn. Mijn testjes met ochtendurine zijn/waren niet donkerder. Ik test in de middag en avond duidelijker
ik denk dat ik dat ook gewoon heb...maar ook omdat ik met mika met 11 dpo goed testen ga ik daar weer van uit en dacht ook altijd dat het de volgende zwangerschap ook zo zal zijn maar niet dus... jullie zijn lief...xxx
Ik kan me voorstellen hoor dat omdat je bij Mika 11 dpo al goed positief testte je daar nu weer vanuit gaat meis. Feit is echt dat, dat kan verschillen afhankelijk van het moment van bevruchting en innesteling etc.. Goh, maar ik kan me je onzekerheid zo goed voorstellen meis, leef ook echt met je mee hoor en hoop zo ontzettend dat je volgende test ook gewoon weer iets donkerder is.
hier heb ik ook al een vermogen dit keer uitgegeven aan testen...vind het niet zo erg als de uitkomst heel leuk is haha
Ik heb ook aardig wat uitgegeven aan het testen hoor pfff, had ik sommige dingen maar eerder geweten. De vroege predictor is echt weg gegooid geld (negatief, kv en alvita licht positief) Vroege test van testpoint heb ik ook gebruikt en daar zag ik een héééél erg licht streepje op bijna niet te zien (kv en alvita waren veel duidelijker) dus ik weet er alles van
heb wel met kruidvat getset maar dat was geloofik donderdag...daarna etos predictor en clearbleu plus gehad....dus ik kijk het aan en dan misschien toch dinsdag kruidvat test halen...
Ik vind zelf de kv-testen mooi duidelijk testen en ik gebruik ze dan ook graag, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik vind dat er erg veel lichte streepjes de laatste tijd worden gemeld en dan blijkt het toch niets te zijn. Ik ben de laatste tijd daarom wel veel gereserveerder geworden als ik een licht lijntje op een kv 2 v 5 zie staan. Ik vertrouw meer op de alvita of eigen merk apotheektest testen. Was ie donderdag negatief?
Wij hebben een kring apotheek en die verkoopt alvita testen en eigen merk testen, maar eigenlijk zijn dat gewoon precies dezelfde. Je kan ze dus gewoon bij de apotheek halen. Hebben ze niet de alvita dan gewoon de eigen merk apotheek testen nemen, die zijn identiek aan elkaar, alleen de alvita is goedkoper
Hihihih tuurlijk meis Hahaha ik heb straks een album hier met tig testjes O meissie toch hoop ik nog steeds zo ontzettend dat er een wonder is gebeurd en je toch zwanger bent of hubbie de knip toch niet gaat zetten. @Momhairy meis, leef ook ontzettend met je mee hoor!
ichtus.... lief dat je dat zegt...is ook zo fijn om het hier op het forum erover te hebben...geeft me weer wat moet... ...xxx ik hoop ook voor jou dat er onverwacht nog een mooi streepje mag verschijnen meid
O ja Schaapje ik denk dat jij een jongetje krijgt, maar ja ik zat er met Collo ook mooi naast, maar dan weet je dat alvast ;P Laat je even weten naar welke echo praktijk je gaat? Dan kunnen wij alvast afspreken met de echoscopist dat ze het gewoon aan ons doorgeeft ;P LOL
hihihi.. Ik denk juist een meid bij Schaapje...spannend hoor.. Thalia.. ik hoop t ook.. heb net maar wat testjes besteld.. (moest van hubbie want ik wilde niet weer naar kv )... maar goed.. ik kan me nu wel beheersen hoor.. woensdag wil hij graag dat ik ga testen.. best...ik dip m er wel in ...leg ik m wel weg.. mag hij er naar kijken en turen...hihihihi....
oh heb ze bij zwanger en kids besteld.. zijn t goedkoopste en kwil er niet meer dan nodig voor uit geven.. zijn die snel binnen of valt dat tegen?? weet iemand dat?