Ichtus aangezien je man je zei de testen te bestellen, is hij niet van gedachten veranderd evt toch voor een 5e te gaan
Elif.. nee hoor.... hij gelooft aleen de negatieve test niet van gister.. vond de andere testen veel TE positief.. en dat zegt wat hoor.. hij ziet echt nooit streepjes..pfff.. maar goed.. ik zeg niet zwanger.. hij denkt dus van wel en schoot meteen in de stress. op een lieve manier...... dus vandaar dat hij het zeker wil weten.. endan wel voorde knip uiteraard..hihihi
oh waarom blijft t nu toch zo knagen....**schopt zichzelf ff weer op de aarde**.... ik ga ff wasvouwen ofzo..
Is niet meer als normaal hoor dat het zo blijft knagen!! Sterkte meis!! Weet niet zo goed wat ik zeggen moet. Lijkt me, hoeveel kindjes je dan ook hebt, heel moeilijk als je toch moet beslissen dat dit het is en je eigenlijk toch wel een 5de had willen krijgen! Ik wilde altijd 3kindjes, en ik hoop dat als ik nog een kindje krijg niet de kribbels krijg voor een derde. Ik ben nu nm 36 en met een beetje geluk 37 als ik nr 2 krijg en dan vind ik mijn leeftijd toch wel een goede reden om niet meer zwanger te worden...... Maar ik denk dat ik dan ook wel even moet slikken hoor! Nu zijn de opties nog open maar zo dra dat er niet meer is dan..........tja wil ik nog niet aan denken eigenlijk! Dus klaag maar lekker hoor! Ik heb er geen moeite mee xxx
thnx Sloppy.. doet me goed dat te horen.. hoop zoooo voor je dat je snel een mooie test kunt showen meid...
@Ichtus: Ja dat hoop ik ook! Ik ben nu met Ovutjes bezig maar die doen nog bar weinig.......hihihi ik verwacht mn ei vrijdag pas
Hai Hai Aan de zwangere onder ons: Ik voel op dit moment echt zowat geen kwaaltjes. Soms vergeet ik gewoon dat ik zwanger ben. Dit had ik bij de eerste en tweede zwangerschap dus niet. Ben wel wat moeier dan normaal maar verder niets. Geen blauwe aders, pijnlijk borsten.... Hadden jullie dit ook rond 5 weken? xxx
ichtus, ik vond de levering van zwangerenkids prima. Maar de test van kv die ik na de test van zwangerenkids deed was vele malen duidelijker....met dezelfde urine!v (heb evt een foto)
DEELIGHT!!ja dat zag ik.. dus ik dacht.. als die onverhoopt toch een lijntje laat zien moet kv wel posi zijn.. heb je foto gezien vandaar.. FAITH.. ik had dit met ANNA rond de 7 wk.. ineens was alles weg.. geen krampjes, geen zere boobs, niet meer misselijk.. nikss... met 8,5 wk kreeg ik een echo ivm een miskraam een paar maand eerder.. ik was als de dood en ging met lood in mijn shcoenen op die tafel liggen..wat zag ik.. een pracht hartje.. Volgens vk is dat normaal.. kwaaltjes komen en gaan..maar ik snap je zorg wel hoor.. had ik ook.. eerst maakte ik me zorgen om de buikkrampjes en toen ze wegwaren maakte ik me daar weer zorgen om.. Bij mijn MK had ik alle kwaaltjes.. zelfs 3 dagen na het verliezen van het vruchtje stond ik nog te kokhalzen af en toe.. na een week was het toen pas weg... het zegt dus niks meid.. GEEN zorgen maken...(al is dat soms zoooo moeilijk)...knuff
ik zit te wachten op de postbode...hubbie belde vanmorgen om te vragen of de testjes al binnen waren.... euh.. nee.. als ze binnen kwamen moest ik maar ff een testje wagen.. hij was erg benieuwd.. eerlijk ik ook wel, maar we verwachten allebei een andere uitslag..hij dnekt dat t positief zal zijn. ik niet..is weer s wat anders..
ben nu ook wel benieuwd ichtus. Ik had ze de dag na bestellen in huis, heb jij geen mailtje gehad dat ze verzonden zijn?
ja ze zijn verzonden volgens de mail en zou ze vandaag binnen krijgen.. maar geen idee hoe laat de postbode altijd komt...ik wacht t wel af...
ben benieuwd ichtus! ik hoop echt voor jou dat ie toch posi is! gezien je voorgeschiedenis met je andere kids, zou het kunnen toch dat ie nog steeds licht is...? ik vind het ook wel lief van je man dat hij er zo mee bezig is! zo probeert hij je vast een beetje steun te geven, denk ik. we wachten de postbode maar af, ga je dan meteen testen? succes!
Hier wel.. net getest en zoals ik al dacht NEGA... had nog een beetje hoop omdat ik vlak voor het testen ineens heel misselijk werd en de lunch er weer heb uit gekieperd.... ben nog steeds misselijk, maar zal de stress wel zijn..of een griepje.. kan ook... nou ja... ik had dit verwacht, leuk is t niet, maar erg hard komt t ook niet aan...