Is deze weer licht positief????

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by schaapje84, May 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

Nov 22, 2008
    1,309
    0
    0
    Ichtus,

jij bent gewoon altijd van de partij, super gezellig!

2. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    dacht ik.. en misschien, heel misschien een klein kansje.. maar dat zullen tzt wel merken.. laat t weten mocht t zo zijn!!!

3. linde90

linde90 Niet meer actief

Hoi Schaapje, Ik las toevallig dit topicje, en zag dat je tips zocht voor de verkoudheid.
    Je mag volgend mij wel de neusspray voor kinderen gebruiken, die zoutoplossing.

4. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

Nov 22, 2008
    1,309
    0
    0
    lara,
    bedankt, ik weet het niet zeker, heb wel eens gegoogled over de meningen hierover.
    Denk dat ik morgen toch maar even de dokter ga bellen, dan weet ik het zeker. Heb nog neusspray van otrivin liggen voor ons meisje, zal eens in de bijsluiter kijken.

thanks

Ichtus, ik spiek zo af en toe in het topic hier en af en toe wat posten, anders dwalen we zo af.;)

5. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

Jun 14, 2010
    1,025
    0
    0
    Groningen
    Hey Schaapje,

Hoe gaat het met je verkoudheid meis? Het is rustig geworden in dit topic hé.

Wij hebben vrijdag een prachtige echo gehad, waar op de kleine frummel heel veel bewoog.
    Ik was toen 10 weken en 5 dagen en de echo kwam uit op 11 weken, dus de kleine lag ook mooi op schema.
    We zijn super trots!
    Ik ben zo blij dat we wat langer hebben gewacht met de 1 e echo, omdat we zo echt een mini mensje konden zien met trappelende voetjes :D.

Ik hoop dat alles goed met jullie gaat!

Liefs :))

6. Gonca

Gonca Bekend lid

Oct 27, 2009
    743
    0
    0
    Meiden,

Helaas heb ik slecht nieuws:(:(

Vorig week had ik een echo, Ze hebben mij verteld dat ik een
    Legevruchtzakje heb, ze hebben echt paar keer goedgekeken,
    Maar helaas was geen goeiezwangerschap:(:(
    Woensdag had ik mijn miskraam, met behulp van Cytotec.

Aanstaande woensdag heb na controle,
    als alles in orde is,
    gaan we gewoon weer verder..

Ze hebben ook verteld dat weer heel snel zwanger kan raken.

Thalia , Schaapje , ichtus Hoe gaat met jullie?

Groetjes,G0nca Xx

7. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

Nov 22, 2008
    1,309
    0
    0
    meid, wat verschrikkelijk, dat is echt helemaal geen leuk nieuws, hopelijk mogen jullie snel weer zwanger worden en mag dit beebje lekker plakken en groeien. Ben je er verder een beetje goed aan?
    Sterkte en succes er mee, maar wel fijn om te horen dat je snel weer zwanger kunt raken.

Hier gaat het beter, weinig hoofdpijn, denk dat dit wel zo ongeveer over is nu, verkoudheid is bijna over, moet nog wat hoesten en zit nog een klein beetje dicht, maar gelukkig is hij bij lisa ook bijna over ze kan weer heerlijk slapen.

vanmorgen had ik het alleen even niet meer, dat ik zelfs mijn oma gebeld had omdat ik lisa gewoon niet aan kon kleden (manlief was al weg op wedstrijd, ik moest om half 10 bij mn andere oma zijn ivm met brunsh, aangezien mijn ma in een rolstoel zit was mijn oma het snelste;)) was mn make up aan het op doen, werd zo duizelig, weer het bijna flauwvallen, maar ook tijdens het zitten, had gewoon al ontbeten vanmorgen, na 10 min trok het weg en is alles zelf gelukt. Morgen moet ik weer op controle, maar eens even de bloeddruk checken.
    Verder gaat alles goed, heb niets te klagen, als ik wil rusten dan kan dat, en manlief is echt erg lief en laat me dan ook echt extra veel rusten.

Thalia, wat heerlijk dat jij een fijne echo had, dat is echt zo heerlijk en teglijk toch ook weer een opluchting om te zien. Ons kleintje voel ik lekker goed en veel bewegen, dat lucht ook enorm op, zeker als je je toch soms een beetje vreemd voelt (zal wel normaal zijn, maar je kent het gevoel natuurlijk niet)

Het wordt inderdaad rustig op ons topic, soms een berichtje plaatsen zodat we niet acheteraan in de pagina's verdwalen.

Faith, hoe is het eigenlijk bij jou? Hopelijk toch wel goed???
    Ichtus, jij mag weer mooi mee geneiten van onze verhalen;)

8. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

Jun 14, 2010
    1,025
    0
    0
    Groningen
    Gonca :( wat ontzettend verdrietig nieuws meid :( Ik hoop dat jullie heel snel weer zwanger zijn. Heel veel sterkte meid.

Schaapje, echt even je bloeddruk laten opnemen hoor! Ik heb ook veel last van flauwte en duizeligheid, ook in mijn eerdere zwangerschappen.
    Bij mij was er niets ernstigs gelukkig maar was mijn bloeddruk laag 90 over 40.
    Gelukkig knappen jij en je meid al op. Ik hoop dat het snel beter gaat meis!

Collo, Marjolein en Faith hoe is het met jullie?

Ichtus, heb jij nog nieuws? Zag ik nu testjes voorbij komen in het vage testen topic? :)

9. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

Nov 22, 2008
    1,309
    0
    0
    ben vanmorgen bij de vlos geweest, alles zag er prima uit, bloeddruk is ietwat aan de lage kant, maar niets ernstigs.

Mooie hartactiviteit gehoord, en het meten ect was ook goed, helaas geen echo.... doet onze vlos nu niet meer, maar nog 1 1/2 week dan de 20w echo, das ook niet zo lang meer.

Voor de 3d echo gaan we deze keer ook, wil een afspraak maken als we 26w zijn.

dames waar is de rest???

10. collo003

collo003 VIP lid

Feb 12, 2009
    7,802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ha dames, Was even afgedwaald....

Gonca
    Ontzettend veel sterkte meid. Wat een vreselijk verdrietig nieuws. Sterkte...

Verder
    Gaat het hier prima. Buik begint echt goede formaten aan te nemen! Ben ik wel blij mee aangezien ik vorige keer je het niet zo goed kon zien tot ik ongeveer een maand of 6 was (zelf al een dikke buik).
    Twintig weken echo was prima. Verder voel ik de beeb de hele dag lekker rondtrappelen. Niet zoveel last van kwaaltjes. Volgende week weer afspraak bij vlos en ben benieuwd of mijn bloeddruk nog steeds goed is. Als hij nu nog goed is, blijft hij ws de hele zwangerschap goed zei ze de vorige keer....

Fijn dat met jullie ook alles goed gaat!

Enneh..Ichtus? Whats gebeurt?

11. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

Nov 22, 2008
    1,309
    0
    0
    hey collo,
    het begint al aardig dichtbij te komen.... (zeker omdat je jullie 1e meisje al met 36 weken in je armen had) erg spannend.

Hier loopt de zwangerschap goed, en onze kleine meid begint te lopen (loopt al aan 1 handje, en heeft vandaag een paar pasjes los gezet zo trots :D)
    Gister hebben we helaas onze lieve hond verloren, we vonden haar s ochtends na een zware epeleptische aanval, hypothermisch en in sshock is ze naar de kliniek gebracht, in de loop van de dag ging het beter, waarna ze om half 4 weer een aanval kreeg en om half 9 heeft ze de strijd opgegeven, gelukkig heeft ze geen pijn gehad en hebben wij haar nog een uurtje kunnen knuffelen toe we daar waren s avonds, we hebben het er wel erg moelijk mee, ze heeft ons 5 1/2 jaar zoveel mooie herinneringen gegeven en was gewoon nog veel te jong om al weg te gaan, het voelt erg leeg, geen geblaf meer bij de paarden, er is echt iets weg, een enorme leegte...... ons andere hondje mist haar heel erg... moest het even van me af schrijven

hoe gaat het bij jullie dames? Nog nieuws? Misschien nog nieuwe schaapjes er bij gekomen?

12. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Oh Gonca.. heb ik t helemaal gemist.. meid wat erg.. heel veel sterkte nog en ik hoop dat jullie dit geluk snel weer mogen ervaren..

THALIA.. fijn een mooie echo.. gaat alles veerder goed?

COLLO.. niks kebeurt dus.. gewoon ongi geworden.. of gewoon? nou ja.. iig niets meer aan de hand...helaas
    Jij schiet al aardig op... spannend...

SCHAAPJE.. meid wat erg.. ik heb geen hond, maar ik snap wel dat een huisdier zo bij je leven hoort dat het verlies heel diep kan zitten..sterkte meid...

weten jullie trouwens wat t wordt????

Hier.. sja.. niet zoveel te melden..
    maarrrrr... ELLEN is wel zwanger.. dus nog een schaapje erbij....
    hihihi

MARJOLEIN??? hoe is t ermee...

13. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

Nov 22, 2008
    1,309
    0
    0
    hey ichtus,

voor ons wordt het 100% zeker een BOY!!! Collo kreeg een meid als ik het goed heb.

wil het alleen nergens in mn onderschrift zetten omdat manlief soms wel eens meekijkt, hij wil het niet weten...:D

14. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Oh wat leuk zeg.. koningwens... SUPER...

15. collo003

collo003 VIP lid

Feb 12, 2009
    7,802
    1
    0
    Oeteldonk
    Hier begint het nu echt richting het einde te koersen. Moet natuurlijk nog wel even, maar merk nu dat het echt zwaarder wordt.
    Afgelopen week een 3D echo gehad en heb het idee dat dit meiske wat fijner gebouwd is in haar gezicht dan Amy. Als je de foto wilt zien, hij staat op mijn Hyves, moet je even vriendjes worden met me...

Schaapje
    Wat erg dat je je hondje bent verloren. Kan me er alles bij voorstellen....die beestjes zijn een deel van de familie. Vorig jaar februari was een kat van mij weg gelopen en heb 8 dagen mt mijn ziel onder mijn arm gelopen. Uren per dag lopen zoeken. Gelukkig weer terug gevonden. Geef maar een extra knuffel aan je andere hondje.

Ichtus
    Alles weer een beetje rustig in je koppie geworden of kriebelt het nog steeds?

Thalia
    Begint ook al aardig op te schieten. Hoe voel je je?

16. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

Nov 22, 2008
    1,309
    0
    0
    kzal eens even op hyves kijken, geloof dat het wat zwaarder begint te worden, kan het hier ook merken. Wij hebben 13 dec de 3d echo (als ik het me zo even goed herinner)
    Gisteren hebben we feest gehad... nu is er geen baby meer maar een kleine dreumes, het was echt heel erg leuk, het kadootje idee had ze zo door :D:D
    Amy ook bijna..... fijne vejaardag alvast!!

17. collo003

collo003 VIP lid

Feb 12, 2009
    7,802
    1
    0
    Oeteldonk
    Schaapje
    Van harte met je meisje! Helemaal vergeten....:) Geen baby meer....da's even slikken. Gelukkig dat er een nieuwe in de maak is!

18. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @COLLO.. ja tuurlijk kriebelt t nog steeds.. voel ook iedere maand van alles.. ook nu weer nu ik weer richting NOD ga.. iedere maand weer andere dingetjes waarvan ik denken ga.. heeej.. dat had ik vorige maand niet..maar goed.. ben inmiddels wel zover dat ik besef dat mijn lijf geen goede raadgever is.. kwaaltjes zeggen niets, anders was ik al 6 maanden achter elkaar zwanger geweest..whahha..

De rust is weer gekeerd.. iedere menstruatie is wel weer even slikken, maar t gaat steeds makkelijker..ach ja.. kan ook niet veel anders..

Komt vanzelf een tijd dat ik het helemaal achter me kan laten..

Jij bijna 30 wken.. dan gaat het aftellen beginnen.. wordt alles echt zwaarder en breekt er weer een andere bijzondere tijd aan.. mooi hoor...

19. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

Nov 22, 2008
    1,309
    0
    0

hihi,
    ja de nieuwe is in de maak..... hdeb wel zo eens in huis bij ons gekeken..... we hebben echt maar een mini huisje (er zijn vast mensen met een kleiner) als ik zo zie na 1 vejaardag wat er bij is gekomen :$:$:$ en dan straks alles 2 x ........ oei oeiii:$

20. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

Jun 14, 2010
    1,025
    0
    0
    Groningen
    Hi meiden :))

Schaapje wat erg dat je je hond bent verloren :( meis. Sterkte hoor. Wij hebben ook huisdieren en ik weet hoe groot het verdriet kan zijn als je afscheid moet nemen en helemaal zo snel en op zo'n manier :(
    Het gaat snel he meid, wat leuk zeg de 1 e pasjes :) Voor je het weet ren je achter ze aan :)
    Wat ontzettend leuk dat jullie een boy krijgen! Dat je man het niet wil weten joh haha

Collo, 28 weken al joh wat gaat het snel. Nu wel een mooie ronde buik zeker?
    Mijn kids waren allemaal te laat, dus ik verwacht dat deze ook blijft plakken.
    Ik weet van een vriendin van mij dat zij bij de 2 e het gevoel had overtijd te zijn omdat de 1 e 3 weken te vroeg kwam.
    Dit meisje is dus fijner gebouwd, kon je wel zien of ze op Amy leek?
    Ik heb nu ook een klein bol buikje :) Het gaat zo ontzettend snel allemaal.
    Wij hebben een hele hoop te regelen ivm de bouw van een nieuw huis.
    Gelukkig begin ik wel weer wat meer energie te krijgen dan in de afgelopen 3 maanden.

Ichtus meis, hoe is het verder met hubbie? Is er nog een kansje dat er een wens in vervulling gaat?

Wij hebben de 27 e een pretecho dus dan weten wij hopelijk of wij een meisje of jongetje krijgen :D We hebben helemaal geen voorkeur, maar we zijn wel super nieuwsgierig.
    In mijn omgeving denken ze allemaal dat het een jongetje is. Ik heb altijd gedacht dat als ik nog een 4 e zou krijgen het een meisje zou zijn, dus we wachten het af :D

Ellen gefeliciteerd meid!!!!

Marjolein en Faith hoe is het?

Share This Page