Is deze weer licht positief????

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by schaapje84, May 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

Nov 22, 2008
    1,309
    0
    0
    leuk om weer wat te horen, fijn dat het goed gaat. Lekker de 27e pretecho... wij wachten tot de 13e dec.
    Het gaat echt zo super snel... 1 geluk ben trouwens nog niets aangekomen, hoop niet dat alles er op het laatst aanvliegt;)
    Wel leuk een nieuw huis, is het af voordat de kleine er gaat zijn?
    Hier hebben we alles af, giser had ik me dus echt bijna versproken:$:$:$ heb ik bij lisa helemaal niet gehad.
    Zat op de bank met manlief en we hadden het over de paarden, toen zei ik nog dat ik soms toch wel wilde rijden (is inmiddels weer zeker 1 jaar geleden, na lisa heb ik er nog 1 x op gezeten, tijdens zwangerschap van lisa helemaal niet) toen zei ik.... Lisa stond aan mijn been : "eerst zorgen dat we je broertje er uit duwen" heel snel er achter aan of zusje natuurlijk....... oepsssss:$:$ hij reageerde er niet op, maar volgens mij heeft hij het wel meegekregen...

Ons lieve hondje, mis haar nog steeds, zal altijd wel blijven, de eerste 2/3 dagen waren echt heel erg, was er echt helemaal kapot van en barste elke keer in tranen uit, nu is het alweer bijna 2 weken geleden. We hebben gelukkig nog 1 heel lief hondje, die mist haar ook heel erg, hij ligt nu zo vaak alleen ergens op een hoopje buiten, maar mag wel naar binnen s avonds, en Lisa geeft hem heel veel koekjes;);) en wil met hem spelen. Hij mist haar wel heel erg, kun je echt merken.
    Ook dit hondje (border collie) heeft een vorm van epeleptie, niet zo erg als de andere hij heeft ook geen medicijnen nodig. Uitgerekend vorige week had hij een aanval, hij heeft dit gelukkig alleen in het achterste deel van zijn lijf, is evengoed niet leuk en wel eng, omdat hij gewoon even niet kan lopen. We hebben afgesproken als ons zoontje geboren is en alles loopt fijn en gaat zijn gangetje, dan komt er een nieuwe pup! Geen bordercollie meer, zijn geweldige honden bij de paarden, maar we willen dit echt niet nog vaker meemaken.

meiden succes allemaal, Ichtus, hoop dat je ook 1 van de schaapjes wordt!!!!

2. Marieke82

Marieke82 Lid

Nov 21, 2010
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik heb vanochtend een test gedaan van testjezelf.nu.
    Ik heb helaas geen foto gemaakt van de test.
    Maar in het test venster verscheen na enkele minuten een lichte streep.
    Weet iemand of dat een indroog lijntje kan zijn?

Ik zit nu 3 dagen voor NOD, dus over een paar dagen doe ik sowieso nog een test.

3. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ligt eraan na hoeveel minuten en wat de afleestijd van je test is.. dat verschilt per test.. bij de ene is dat 10 min.. bij de ander 5 min..

Over een dag of 2 nog s testen.. en tip.. koop dat bij kruidvat of trekpleister (zijn t zelfde) een doosje van 2 testen voor 4,99 euro.. scheelt een boel geld.. endie zijn gevoelig en duidelijk...

SUCCES

SCHAAPJE..... misschien ooit...;)

4. Marieke82

Marieke82 Lid

Nov 21, 2010
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    De uitslag zou binnen 2-5 minuten afleesbaar zijn en na 10 minuten hoef je niet meer te kijken, want dan is het niet meer geldig.
    Maar de vage lijn kwam tegelijk met het streepje die aangeeft dat de test werkt.
    Maar ja, woensdag nog maar eens testen.

5. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik durf t bijna niet te typen...maar nog steeds niet ongesteld....

6. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

Nov 22, 2008
    1,309
    0
    0
    owwww ichtus... begint het nu niet al te kriebelen..... wat spannend

mariek, heb geen idee eigenlijk, dacht dat een streepje bleef staan, maar ken die testen niet succes

7. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ja t kriebelt heel erg nu.. vind t nu ook ineens wel heel erg spannend.. aan de ene kant wil ik testen, al was t maar om te zien dat t niet zo is.. aan de andere kant wil ik geen witte test zien, dan wordt ik liever gewoon ongesteld..dan is de teleurstelling minder erg.. heb wel wat dingen die typisch zwangerschap zegt, maar heb al een week makkelijke ontlasting zeg maar.. en bij zwangerschappen heb ik dat volgens mij nooit.. lees ook alleen maar over moeilijke ontlasting bij zw.schap.. zeker in t begin.. dus aaan de hand daarvan denk ik dat t niet zo is..

8. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

Oct 29, 2010
    1,527
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb nooit moeilijke ontlasting gehad bij mijn zwangerschap, dus het hoeft niet altijd! hou moed...ik duim!

9. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    nou dat geeft idd wat moed.. ik heb t wel altijd bij mijn zw.schappen, maar dat is vooral later in de zw.schap. ..hoe het aan t begin was weet ik niet meer...

10. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

Jul 19, 2010
    1,314
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ichtus; nog steeds spannend bij jou!En idd van die moeilijke ontlasting dat hoeft echt helemaal niet hoor!!Ik weet niet eens meer of ik dat wel of niet had, heb sowieso moeilijke darmen dus verschilt heel erg bij mij.
    maar hoeft echt helemaal niks te zeggen dat je geen moeizame ontlasting hebt. lang niet alle zwangeren hebben dit..

vind het ook reuze spannend voor jou, duimduim!

11. Marieke82

Marieke82 Lid

Nov 21, 2010
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat klopt!
    Er zijn 2 vensters.
    1 klein venster, controle vesnter, daar verscheen een dikke streep en die geeft aan dat de test werkt.
    Dan heb je nog een groot venster, dat is de test venster en daar verscheen licht een streep.
    En die verschenen beide tegelijk.

Maar ja, ik durf er ook niet op te hopen, zou wel snel zijn.

12. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

Nov 22, 2008
    1,309
    0
    0
    bleef het streepje ook staan na een tijdje? Dit had ik nog niet helemaal begrepen. Zelf had ik namelijk met een soort testen dat zodra ik de test deed, je meteen 2 streepjes zag op het moment dat de urine er door liep (door werd gezogen als het ware) het tweede streepje was dan ook snel weer weg bij niet zwanger.

Probeer eens die van kruitvat 2v5

13. Marieke82

Marieke82 Lid

Nov 21, 2010
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, dat streepje bleef gewoon staan.

Morgen ochtend nog een keer checken, als hij dan weer vaag is, maak ik wel een foto!

14. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

Nov 22, 2008
    1,309
    0
    0
    als hij bleef staan dan is het goed, misschien zal hij morgen nog niet duidelijker zijn, maar woensdag zou hij dan duidelijker moeten zijn!! Duimen maar, misschien mag je je ook bij onze kudde toevoegen...;)

15. Marieke82

Marieke82 Lid

Nov 21, 2010
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanochtend was hij inderdaad weer vaag, maar heb geen foto gemaakt.
    Voor morgen heb ik een CB test liggen, die gaat vast wel duidelijkheid geven!!
    Maar ik ga er maar niet van uit, zou wel snel zijn...
    Thanks voor jullie reacties!!

16. Marieke82

Marieke82 Lid

Nov 21, 2010
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanochtend een CB test gedaan, vandaag is mijn NOD, en deze is niet te missen.
    Maar ik durf hem niet te geloven!!

17. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd! :D

18. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

Nov 22, 2008
    1,309
    0
    0
    gefeliciteerd meid!!!
    Zelf stond ik ook open met mn ogen toen ik de cb deed, omdat mijn kv test eigenlijk ook niet ech duidelijk was, meer beetje vaag, maar de digi wel al zwanger aan gaf!!!

geniet er van!

19. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Was hier ook zo!
    Dus dan heeft de CB toch iets minder hCG nodig ofzo...;)

20. Marieke82

Marieke82 Lid

Nov 21, 2010
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel voor jullie reacties!!
    Ik ga me best doen om hem te geloven.

Share This Page