Marieke gefeliciteerd meid! Nu nog een mooie handtekening uitzoeken Schaapje, wat fijn dat jullie alles nu af hebben en dat je nog niet aangekomen bent. Het missen gaat nog wel even duren meis, maar het wordt met het verstrijken van de tijd steeds een beetje minder. Een pupje erbij is ook wel weer heel erg leuk! Is epilepsie een typisch kwaaltje van dat ras? Dat je man niet barst van nieuwsgierigheid joh, haha. Hij heeft het vast wel gehoord, maar wil het waarschijnlijk nog niet weten Lijkt me ook lastig als je iets wilt kopen Je wil het natuurlijk ook niet verraden door iets typisch jongetje te kopen. Ik ben gelukkig ook niet meer gegroeid, maar bij de andere vlogen de kilo's er ook pas aan op het laatst aan. Ons nieuwe huis is nog niet af als de baby geboren wordt. De baby zal dus in ons oude huis geboren worden. We hebben wel geprobeerd om het allemaal op tijd gepland te krijgen, maar nu we weten dat dat echt niet gaat lukken hebben we het los gelaten Vandaag hebben we een prachtige echo gehad en mijn gevoel klopte! We krijgen een meisje Ze was ook heerlijk actief dus we hebben mooie beelden gezien. Wat gaat het snel hé Ichtus, nog nieuws meis? Vertel vertel! Grote surprise hoop ik Faith, Collo, Marjolein alles goed?
nee hoor THALIA.. geen suprise.... de verwachte ongi is gewoon gekomen meid.. jammer, maar meer ook niet.. kussss
hey meis, Wel jammer dat het nieuwe huis niet af gaat zijn. Fijn dat alles goed gaat, erg leuk een meisje!!! Heerlijk. Wij hebben vanmiddag al weer sinterklaas...pfff volgende week weer, dan bij mijn ouders, ben van de week maar eens begonnen met het huis goed op te ruimen, beetje plaats maken. Over ons hond, dit is inderdaad een veel voorkomend iets bij de bordercollie, sommige bordercollies missen namelijk een gen, als ze dit gen niet hebben helpen zelfs medicijnen niet tegen de epeleptie, maar wat een nog grotere factor is voor dit ras, als ze paardenmest eten (wat het vrouwtje dus regelmatig deed) wanneer er paarden ontwormd zijn zit er een stof ivomectine in, dit versterkt de aanvallen, dan heb je nog een sterker middel panacur wat het nog heftiger maakt, bijna vergiftiging. Omdat wij 35 paarden hebben staan waar elke dag wel weer 1 nieuwe komt en veel jonge paarden in de weilanden hebben is het onmogelijk om te voorkomen dat ze mest eet, we hebben van alles geprobeerd, tot een muilkorfje aan toe, opsluiten was absoluut geen optie. Ze heeft in ieder geval een geweldige 5 1/2 jaar gehad. Zal eens even kijken of ik nog een leuke foto kan vinden! Inmiddels alweer bijna 4 weken geleden, wat gaat de tijd toch snel!!! De pup komt pas zodra de tweede denk ik aan het kruipen in, over een jaartje ongeveer, dan heb ik er ook genoeg tijd voor om de pup goed op te voeden, het gaat in ieder geval een sint bernard worden Verder gaat alles hier zn gangetje, lisa loopt al kleine stukjes los Bij de rest van de dames alles oke??? Ichtus, toch stiekem wel jammer, misschien volgende ronde! Mocht ik 1 van de dames niet meer spreken, wens jullie hele fijne feestdagen toe!!!!!
Hier is ze dan!!!! Heb nog een heel erg mooie waar ze languit tegen mij aan ligt op haar rug ik in mn blote zwangere buik (van Lisa) kan hem niet op de pc vinden.
hey meiden!!!! kunnen jullie me ff helpen... ik heb mijn nod tussen 4 en 8 dec...(cyclus 25-30) nu heb ik gister getest en die was licht posi.... vandaag weer getest en weer licht... hoe lang duurt het voor dat die echt duidelijk is... hij was volgens mij wel al wat donkerder dan die van gister maar nog steeds heel licht... kan dat duiden op een ongi dat het eitje zich dus niet goed heeft ingenesteld??? hier de foto's deze is van gister....
de bovenste zijn van gister en de onderste van vandaag... kan ik er gewoon vanuit gaan dat ik zwanger ben????
Ik zie de streepjes duidelijk Tatjana... je zit alleen wel nog voor je NOD....dus ik zou over een paar dagen weer testen, en dan met een digitale van CB. Succes!
zie ook op allemaal een streepje, morgen zou hij dan toch een beetje duidelijker moeten zijn dan je eerste test. Zou er nog net 100% van uit gaan, maar het ziet er wel erg gunstig uit.
hey meiden... vandaag weer een test gedaan en die was donkerder en kwam ook veel sneller te voor schijn... en hoe zit het met de rest hier? wie mag er binnenkort testen??? xxx
Tatjana.. dit topic is zo'n beetje voldaan.. iedereen (behalve marjolein voor zover ik weet en ikzelf) is zwanger...en jij ook..whahaha... GEFELICITEERD....
klopt ja, gonca trouwens ook nog, hopelijk is bij faith alles goed gegaan, heb er niets meer van gehoord.
Nou dames, we komen aardig achterop...... Was benieuwd hoe het met iedereen gaat (als jullie nog wel eens online spieken) Hier gaat alles goed, het begint op te schieten, maar kan voor mij echt niet snel genoeg, heb zo iets van over 10 weken kom maar hoor, ben er helemaal klaar voor. Over het algemeen gaat het goed, wat ups en downs. Ook wilde ik met jullie onze mooie 4d foto delen...... we krijgen een zelfde neusje als bij Lisa.... Collo; het komt echt spannend dichtbij voor jou, zeker omdat amy eerder kwam, geniet nog even lekker van je buikje en mochten we elkaar niet meer spreken, veel succes!!! natuurlijk een mooie foto van jullie prinses zodra ze geboren is! Thalia; hoe is het bij jullie? Faith; hoop dat alles goed is bij jullie en met de kleine ook, hebben niets meer gehoord... hoop echt dat het goed zit en de kleine al aardig is gegroeid. Marjolein; hoop dat jullie al zwanger zijn, denk van niet aangezien er geen berichten zijn geweest, dan wil ik jullie alvast een positief zwanger wordend 2011 wensen. Gonca; voor jou hetzelfde als Marjolein Ichtus: wie weet voor jullie ook nog een klein wondertje... Degene die ik nog vergeten ben.... veel succes allemaal een fijne kerst en een gezond en gelukkig 2011 Wij vliegen lekker een weekje naar Italie volgende week woensdag (als het vliegtuig gaat)
was inderdaad een mooi beeld, bijna nergens navelstreng er voor, hij krijgt in ieder geval dezelfde neus als zijn zus.. echt een mooi neusje, hij lijkt er veel op als ik zo die van Lisa en Hem langs elkaar leg, we zullen zien, hopelijk papa zijn mooie dikke donkere haren...
wOW. Schaapje.. mooie foto meid.. GOnca heeft zich weer netjes aangesloten... Hier alles heerlijk t gangetje.. voel me super.. Hoe loang moet Collo eigenlijk nog??
ben ook erg blij met het mooie plaatje, krijg er tenslotte ook maar 1x de kans voor. Heb even terug gespiekt naar de banner van collo... 32.6 dagen dat schiet dus echt op... heel spannend (amy kwam rond 36 weken, dat wist ik) fijn dat alles lekker gaat met jou!!!