Hallo iedereen. Wij zijn bezig voor ons derde kindje. Ik ben de afgelopen vier maanden drie keer zwanger geweest. Waarvan ik de laatste dus nu positief van test. De andere twee zijn uitgelopen tot vroege miskramen. Nu is mijn cyclus meestal 30/32 dagen. Als ik m’n gemiddelde aanhoud, zit ik nu rond de 15/16 dpo. Ik testte wat later positief (normaal 5 dagen voor nod, nu ‘pas’ 3) dus wellicht is alles wat later. Dat neemt niet weg dat ik vind dat m’n testen niet mooi oplopen. De eerste test was zondag en de laatste twee zijn van vandaag (action en kv) Ik ben bang dat dit weer uitloopt op een miskraam.. iemand ervaring?
Je zou inderdaad wat meer oploop verwachten, dus ik begrijp je gevoel. Toch vind ik de twee testen van vandaag wel opgelopen tov zondag. Ik zou de moed dus nog niet opgeven, wellicht loopt het wat traag op maar is het alsnog wel een goede zwangerschap!
Ik snap je gevoel erbij, oploop is wel minimaal.. Het hoeft nog niets te betekenen, ze lopen in ieder geval niet af. Heb je nu nog weer getest?
Ik heb net getest. De enkele was dus van vanochtend en op de andere foto is die van gisteren en nu onder elkaar gezet. Ik zie nu wel iets meer oploop. Maar spannend blijft het wel zo..
Die onderste is wel een stuk duidelijker. En je vergelijkt nu een natte test met een droge dus kan best zijn dat de oploop straks nog beter te zien is.
De kv is mooi opgelopen hoor. De action testen zou ik als ik jou was niet mee gebruiken. Die zijn qua oploop echt heel slecht.
Ik vind ze goed opgelopen! Zelf had ik wel goede ervaringen met Action, maar dat verschilt geloof ik per persoon. Wel is het in mijn ervaring beter om steeds hetzelfde merk testen te gebruiken als je een mooie oploop wil zien. De ene test is de andere niet en daardoor kan er een vertekend beeld ontstaan. Dus mijn advies: blijf bij 1 merk. Op die laatste 2 testen is duidelijk oploop te zien! Hopelijk blijft het zo en krijg je een gezonde zwangerschap
Dank jullie wel! Na zes miskramen ben ik niet meer de meest optimistische wat betreft zwangerschappen. Hopelijk blijft deze plakken!