Kruidvat vs Action... Ik heb nu al 4 dagen getest met de kruidvat ovutesten, en dacht vandaag toen ik in de action liep, laat me een doosje meenemen. Bij thuiskomst gelijk getest. Tot mijn verbazing bijna niks te zien... wat is jullie ervaring met beide ovutesten?
Kruidvat geeft snel en heeeeeel lang een donkere 2e streep. Ook geeft ie vaak meerdere dagen een positief resultaat aan (een dag of 5 lang) waardoor het niet duidelijk is wanneer je lh piek precies was. Ik ben daarom geen voorstander van de kruidvat ovutesten. Ps. Je foto is niet te zien
De action bleef bij mij negatief terwijl z&k en CB digital positief waren. Met Kruidvat geen ervaring...
Ik vond kruidvat echt ruk. Dagen lang licht dan weer donkere strepen dan weer lichte werd er helemal gestoort van. Ben toen naar de action over gestapt werkte hier veel beter. Veel duidelijker verloop.
Ik ben tevreden over de Action testen. Ze gaven goed mijn eisprong aan. Had de ene dag wel donkerdere streepjes als de andere dag, maar toen ik mijn LH piek had was dit overduidelijk. Toevallig had ik vandaag echt een witte ovulatietest, nog lichter dan die van jou. Vind ik dus niet vreemd.
Kv testen erg verwarrend. Action erg tevreden over.. gaf duidelijk mijn lh piek aan en het heeft gewerkt.. zie banner.