Ooh ik zie toch ook wel een streep.. ben benieuwd naar je nieuwe test! En met mij meerdere zo te zien
Daar ben ik dan meiden! had vierkante ogen van het turen pff... nou ik heb gister nog 2 testen gedaan. 1 action en 1 kruidvat en op beide "lijk" ik wel iets heel lichts te zien. Maar niet overduidelijk nog die test hierboven beschouw ik wel echt als negatief want de lijntjes zijn echt een heel stuk lichter op de laatste 2. Ik had gisteren mijn nod. Dus ik wacht vandaag even af of ik ongesteld wordt...zo niet doe ik donderdag weer een test. Ben zo zenuwachtig wat ik heb wel vaker soort van lijntjes gehad en bleek het niks te zijn. Alleen heb ik nu wel 3 testen met een licht lijntje dus zolang ik nog niet ongesteld ben hou ik een heeeel klein beetje hoop
Ik hoop voor je dat het raak is! Over 2 dagen zou ie een stuk duidelijker moeten zijn! Ik blijf je even volgen
Denk dat ik streepjes op mijn netvlies heb net op de wc beetje bruinverlies dus denk dat de menstruatie komt
He jeetje ! ik hoop niet dat je menstruatie doorkomt.. Hou je ons op de hoogte? En misschien om alle twijfel weg te nemen een CB test doen?
Nee je bent zeker niet gek..ik heb vorige ronde ook zulke streepjes gehad en vervolgens werd ik ongesteld heel gek ...de eerste 3 rondes heb ik ook de Kv 2v5 gebruikt en ze waren super wit dus toen ik vorige maand streepjes zag dacht ik toch stiekem dat ik zwanger was...helaas was dit niet het geval
Ik zie niks op de test helaas. Balen dat je ongesteld bent. Hopelijn heb je snel 2 mooie streepjes op je test.
Ik geloof er niet meer zo in eerlijk gezegd Elke maand ongesteld is dichterbij geen tweede kindje.. Ik word eind deze maand 39 (((( Er is niet heel veel tijd meer over en ben zo bang dat ik nog een keer een miskraam krijg
Het kan een vroege miskraam zijn, aangezien er wel degelijk op die onderste een streepje te zien is? Dus er is wel iets van hcg maar geen plakker Ik hoop dat je toch nog snel zwanger mag raken van je tweede kindje!!