Jeeeeetje wat is die geel, heb je ‘m in de pot laten vallen?! Ik zie wel een streepje. Verscheen ie wel binnen afleestijd? Want de foto is niet van direct denk ik?
Heb hem een week geleden gedaan en dit vage streepje kwam in de 3 minuten alleen was erg licht en bekeek hem net en toen zag ik dus nog steeds dat streepje alleen iets donkerder dus ik vroeg me af wat de leden ervan vonden
Dus het is een test van een week oud.....? Dan zou ik even een nieuwe doen nu. Als het geen indroogstreepje oid was zou je nu een knaltest moeten hebben.
Huuuh, wat is hier mee gebeurt? Onder een olifantenstraal urine gehouden?. Deze testen blijven juist altijd zo wit. Ik zeg positief maar door de rare kleur ben ik wel sceptisch.
Heb je ook een foto van deze test van vorige week na die 3 minuten? Want deze is niet te beoordelen en dus negatief..
Als de test al een week oud is dan echt even een nieuwe doen, mocht het geen indroog streep zijn geweest dan moet je test nu echt knallen als je wel zwanger bent. Ik ben benieuwd dus op naar de winkel en piesen over een nieuwe test
Deze is hartstikke positief hoor. Vind het zoo leuk om te zien dat er nog mensen zijn die er zo instaan. "Naaah, btje vaag streepje, zal wel niks zijn..." Zou willen dat ik zo was. Ik zie soms zelfs dingen die er niet zijn . Heel snel een nieuwe test halen.
Ik denk ook positief, hahaha ik was als een malle naar de winkel gegaan Laat je ons weten als je een nieuwe test hebt gedaan?
Haha idd een nieuwe test, snel naar de winkel jij Ik zie een vaag streepje en ik ben een hele slechte tuurder.