Dus een week geleden zat je 5 dagen voor nod en nu dus 2 dagen overtijd en nog niet eerder getest meer?? En dus ook niet ongi geworden? Ik vraag me trouwens echt af wat je drijfveer was om hier advies te vragen over het resultaat van een week oude/opgedroogde test. Want over een test die zo oud is kan niemand hier jou een eerlijk oordeel geven. Ik persoonlijk had liever eerst opnieuw getest ipv deze oude test te tonen en advies te vragen
Ik zie zeker een streepje spannend joh! Zoals hierboven al meerdere malen als advies geven: hop naar de winkel jij!! Succes
Nou, erg gek dat je deze test nu nog plaatst. En als ik dat streepje had gezien, had ik al lang weer een nieuwe test gedaan. Helemaal nu je nod geweest. Ben benieuwd naar je volgende test.
Nou, erg gek dat je deze test nu nog plaatst. En als ik dat streepje had gezien, had ik al lang weer een nieuwe test gedaan. Helemaal nu je nod geweest. Ben benieuwd naar je volgende test.
Jouw foto waarop de test nog niet heel geel is ziet er positief uit. Dat je nog niet getest hebt zeg.... ben erg benieuwd hoe en volgende test er voor je uitziet
Ach, ieder zijn onzekerheid toch? Weten wij veel welk verhaal hier achter zit. Vragen staat vrij (ook al snap ik de tijdlijn ook niet goed) Hopelijk laat je nog even weten hoe dit afloopt (of oploopt ). Ik zie bij je verse test iig een duidelijk streepje op een superbetrouwbare test. Dus ik zeg: zwanger!
Ik zie bij die andere test die je later hebt geüpload een 2de streepje.. Ik zeg positief, maar zou wel even nog snel naar de winkel gaan morgen voor andere test(en) te halen Succes
Deze test-foto is de enige geldige. Heb het dus over de TWEEDE foto. Op deze test zie ik inderdaad een licht tweede streepje. Hoop dat je vandaag nog bij een winkel komt en gaat testen. Spannend hoor!
Als ik naar haar berichtengeschiedenis kijk, zullen we geen antwoord krijgen maar wellicht over 9-10 maanden weer een nieuwe vraag