Klopt die van gister de 1e had ik eerst uit elkaar gehaald en vanmorgen nog 1 gedaan Waarom moeilijk doen
Ga je lekker ts De foto heb je gisteravond geplaatst en je beweerd dat de test van vanochtend is. Dus zo raar is het niet dat je gevraagd word hoe het zit.
Klopt foto 1 uit elkaar heb je gisteren gedaan en gisterenochtend geplaatst. Foto 2 (die vage foto met 2 strepen) heb je GISTERENAVOND al geplaatst maar je zegt dat je hem VANOCHTEND pas gedaan had. Als iemand al zo gepikeerd reageert op de ontdekking van een onjuistheid dan klopt er vaak niks van het verhaal en voelt men zich snel "betrapt".
Ja klopt maar ik had meerdere foto’s dus wat is daar dan zo erg aan dat ik er gister avond ook poste ik vroeg alleen of jullie hem postief vonden en vroeg niet om zoveel cometaar
Ik snap de tijdlijn ook niet helemaal. Dat alles terzijde in die tweede foto, wazig als ie mag zijn, zie ik zeker het tweede streepje! Die is positief gefeliciteerd!
Maar hoe kan je gisterenavond al fotos hebben van een test die je vandaag pas hebt gedaan???? Antwoord op je vraag... nee ik vertrouw de 2e test niet en dat komt door je foto. Het verbaasd mij dat de eerste test zo perfect duidelijk gefotografeerd is en de 2e waarop wel iets te zien is,, zo enorm onduidelijk en vaag gefotografeerd is. Ook vind ik de streep smal wat vaak duidt op een ingedroogd resultaat en is er geen kleur vd streep te zien op je foto.
Nee je zei dat je meerdere fotos had Okay... dus de 2e foto is de test van gisterenavond. (Mega groot verschil in oploop met de test van die ochtend btw) Mag ik de foto vd test van vanochtend zien?
Waar is toch dat popcorn icoontje als je hem nodig hebt..?! Op je "laatst" genomen test zie ik in ieder geval overduidelijk een streep. Congrats!