Hoi, Zijn er hier dames die ervaring hebben met de ronde testen van Zwanger en Kids? Zijn ze gevoelig of juist niet..
Ik vond deze niet zo gevoelig. Ik heb er geen valse resultaten mee gehad maar ik vond de predictor en zelfs de k2v5 veel duidelijkere strepen geven.
Ik vond t wel duidelijk. Heb juist mindere ervaring met 2v5 kv. Action wel prima. Maar als je echt zekerheid wil hebben dan kan je t beste gaan voor testen van predictor early. Succes
Ik had ze gratis gekregen bij glijmiddel. Toen ik voor t eerst testte kende ik ze niet dus wist niet of dat ze betrouwbaar waren. Dus meteen maar 2 gedaan Wel duidelijk positief maar was dan ook al overtijd
Fijn dat je er een foto bij doet. Ze kunnen dus ook hele dunne lijntjes geven, als ik het goed zie. Ik heb vanochtend eentje met ochtend urine gedaan. Alleen was het lijntje onderbroken. Boven en in 't midden was gekleurd en in 't midden heel licht. Ik dacht dus dat die negatief was. Heb vervolgens nog eentje gedaan om te kijken wat die zou doen. Maar die was vele malen lichter. Kan ochtend urine zo veel verschil maken?
Klopt de lijntjes zijn vrij dun. Ochtend urine kan zeker verschil maken maar ik ken ook meiden die juist smiddags duidelijkere testen hadden
Durf niet positief te zeggen maar dat is omdat de lijn onderbroken is. Ik hou niet van vage lijntjes. Dat is ook waarom ik pas na mijn nod testte
Heb er ook spijt van dat ik eerder ben gaan testen inderdaad. Elke keer wil ik wachten... Maar uiteindelijk lukt me dat dan weer niet. We wachten gewoon maar af.. De tijd zal het leren.
Dit lijkt op een test waarbij de teststreep niet egaal is aangebracht. Kan me niet voorstellen dat die buitenkanten er hadden kunnen komen zonder hcg. Verklaart meteen waarom een tweede test lichter is als de kleurstof van de teststreep aan de zijkanten opgehoopt zat.
Hoi.. Ik heb nog weer getest. Maar heb er een hard hoofd in. Dinsdag is mijn NOD.. Dus ik verwacht er maar niet te veel meer van.. Helaas.
Z Ze zijn inmiddels niet donkerder geworden. Dat lijkt me altijd een slecht teken.. Kreeg ze vrijwel niet op de foto. Niet echt hoopgevend...