Lijkt me niet met de uitspraken die ze hier al een paar weken doet.. *houdt de rest van haar gedachten weer voor zich*
Dan kent je vriendin deze testen niet Helaas lijkt dit heel veel op het voorgedrukte streepje die deze plus testen geven. De uitspraak van je vriendin klopt niet
Onder het kopje Zwanger worden zitten mensen die ontzettend goed streepjes kunnen gluren. Misschien moet je het daar eens plaatsen. Tip: geen filmpje, dat is superonduidelijk.
Ik moet zo’n post als deze van jou niet zien, dan ga ik wroeten... wat ik ook gedaan heb Nu ben ik een beetje verbaasd over dit topic.
En wat wordt hier altijd gezegd bij zulke streepjes die (bijna) niemand ziet: over een paar dagen opnieuw testen. Je hebt wel de aandacht, missie gelukt? Ik zie trouwens niks op die test.
Waar bemoeien sommige zich toch mee, wauw.. Ze vraagt of anderen een negatieve of positieve test zien en vervolgens gaan mensen zich bemoeien met de status van haar relatie. Volgens mij moet je leven wel heel saai zijn als je zo bemoeizuchtig bent over mensen die je niet eens kent
Ik zie het streepje wel. Voorgedrukt, ingedroogd, ik weet het niet. Ik had ook zo een vaag streepje. Succes!
Ergens zie ik wel het streepje wat je bedoeld maar ik denk dat het de voorgedrukte lijn is icm het licht dat er op valt. Zo heb ik mezelf helaas jaren gek gemaakt. Ik zou het even een paar dagen afwachten en opnieuw testen
Ik zie wel wat je bedoelt, kan alleen niet beoordelen of die voorgedrukt is. Weet ook niet hoe goed deze testen verder zijn. Ik zou over 2 dagen nog eens testen.