Ik ken de testen niet helemaal, maar ik heb weleens zoiets gehad en daar moest de streep even dik zijn, anders was het negatief. Mss dat dit advies al gegeven is, maar het topic is zo negatief, dat ik direct door gescrolt ben naar de laatste pagina. Ik wens je veel sterkte met je situatie.
Ja ik doe overmorgen nog een test. Ik laat het jullie weten. Ik gok van niet hoor maar wil het zeker weten
Ik heb een hekel aan plustesten. Al zijn deze wat beter dan die van de kV. Ik zie altijd wel iets en dan is het meestal niets. Als je moet draaien en zo dan zal het wel niets zijn. Liever de predictor (mag ik aandelen? )
Jemig, zijn de tuurders blind geworden door ergernis voor de TS? Het wel bekende streepje is duidelijk te zien op jou test, maar helaas staat deze bekend als de voorgedrukte streep. Geen idee wat je situatie is, maar ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken. Uiteraard snap ik niet zo goed waarom je geen antwoord geeft op de vragen die sommigen hier stellen over je cyclus en nod.
Hopen is misschien een groot woord, maar ik vind het geen goede timing als de relatie niet goed zit en je over scheiden nadenkt. Bovendien haal ik uit de OP niet dat zij (er) al 6 jaar (mee) bezig is. Aan de hand van de OP zou ik zeggen geen reden tot paniek, je bent niet zwanger. En verder snap ik dat niet iedereen sympathie voor haar kan opbrengen gezien haar eigen kut reacties in vele topics.
Verder met je eens hoor, zeker met het laatste deel. Maar we hoeven ons natuurlijk niet tot haar niveau te verlagen he.
Eerste dag laatste menstruatie was 14 juni en was maar twee dagen... ik heb al jaren niet meer structureel een menstruatie dus kan er weinig van zeggen, die keer ervoor was een half jaar geleden. Nee onze relatie heeft een flinke dip ja, maar geen enkele relatie is zeker. We zijn 13 jaar samen en hebben alles goed op een rijtje. We hebben ruim 5 jaar moeite gedaan om zwanger te raken zonder succes dus ondanks hoe grote bitch ik ook mag zijn in jullie ogen, hopen dat ik niet zwanger ben en al die berichten doen pijn en is gewoon heel vals.
Sja . Hoe lullig het ook is allemaal, je oogst wat je zaait. Wellicht is dit een goed moment om eens te kijken naar eigen handelen.
Jouw relatie, jouw keuze maar een paar weken terug was je letterlijk ziek omdat je wilde scheiden. Dat is opeens opgelost? Zo niet, een baby gaat dat niet oplossen. Als een baby iets doet dan is het 24-7 de aandacht opeisen die je anders in elkaar kan investeren om je huwelijk te fixen.
Los van wat ik van deze situatie vind, het is wel jammer dat iemand in het biecht iets zegt, waar afgesproken is niet over elkaar te oordelen, om dat vervolgens in een ander topic alsnog te doen...
Wellicht kun je dit de volgende keer bespreken in de topic waar je dit vandaan hebt gehaald. Mocht het uit de "biecht" topic komen, dan ben je echt een DICKHEAD om het in dit topic aan te kaarten. Leven en laten leven noemen ze dat. Stuur ts dan een persoonlijk bericht als je het zo graag kwijt wilt. ONTOPIC: @LoeForceOne, ik lijkt wel wat te zien.. Succes! Ben benieuwd naar je volgende test.
Ik ben ook benieuwd wat de test vandaag laat zien. Zag op de andere test ook wel wat, ze bleven bij mij altijd wit als ik niet zwanger was. Spannend zeg!
Ik zie wel wat, maar of het voorgedrukt is of niet geen idee. Ik heb dat zelf wel een x gehad met de plus test van de kv.
Dat heeft helemaal niks met leven en laten leven te maken. Maar gewoon met fatsoen. Leven en laten leven is wel zo’n compleet verkeerd gebruikte dooddoener.
Want het biecht topic is er serieus om te biechten? Wat een flauwekul. Als je niet wil dat mensen hier iets weten en je er niet op aangesproken wilt worden moet je het niet melden. Ook niet in dat topic.