Is deze zwangerschapstest positief? Wat denken jullie...?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by LoeForceOne, Jul 13, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Friesin

Friesin Fanatiek lid

Aug 4, 2012
    2,260
    721
    113
    Leven en laten houdt in dat je je niet met andersmans dingen moet gaan bemoeien.. Ik geloof dus dat dat er zeker wel mee te maken heeft. Ik vind het geen dooddoener, juist een mooie spreuk!

2. Friesin

Friesin Fanatiek lid

Aug 4, 2012
    2,260
    721
    113
    Nee eigenlijk niet heh, want dat doe je in de kerk..:rolleyes:

Het gaat erom dat je ON TOPIC blijft en het is helemaal niet nodig om dit soort dingen aan te kaarten. Daar vraagt TS helemaal niet om.

Maar laten we ON topic blijven. Mocht je nog commentaar hebben, stuur me dan ff een pb. Vervuil liever niet iemand anders zijn topic:)

Reznor likes this.
  3. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

Jan 25, 2012
    3,497
    2,220
    113
    Ik kan soms echt woest worden om sommige topics om hoe mensen zijn en hoe ze soms door de mand vallen door wat ze zeggen in andere topics.

Ik weet niet waar dit precies over gaat maar als de "haat" die ts over zich heen krijgt puur is om iets wat ze gezegt heeft in het biecht-topic, vind ik dat echt heeel heel laag.

Danty88, Zara75 and Friesin like this.
  4. Betsy

Betsy Niet meer actief

Als je echt voor “leven en laten leven” was dan had je een ander net geen dickhead genoemd. Maar je er zoals je zelf zegt “niet mee bemoeid”.

Ik was het overigens helemaal met je eens dat het absoluut niet netjes is om iets uit het biechttopic (waar is afgesproken elkaar niet te veroordelen) een ander topic in te slingeren om iemand een hak te willen zitten.
    Of TS zelf nou wel of niet dat soort fratsen uithaald van tijd tot tijd.

Dat is ook precies waarom ik “leven en laten leven” zo’n achterlijke uitspraak vind. Omdat de wereld een stuk lelijker zou zijn als iedereen zomaar alles mag roepen zonder er op aangesproken te worden, omdat je je niet met een ander mag bemoeien.

5. Friesin

Friesin Fanatiek lid

Aug 4, 2012
    2,260
    721
    113
    Klopt helemaal:)

Betsy likes this.
  6. Zara75

Zara75 VIP lid

Jul 10, 2007
    12,035
    6,139
    113
    Happyland
    @LoeForceOne Ik kan het me voorstellen als je dit topic negeert, maar ik ben benieuwd of je weer getest hebt.
    Timing is inderdaad niet lekker, maar aan een huwelijk/relatie kan gewerkt worden.
    Xx.

7. Troeeeelaa

Troeeeelaa Actief lid

Jul 15, 2018
    407
    456
    63
    Female
    Ik zie niets.

8. LoeForceOne

LoeForceOne Fanatiek lid

Jun 28, 2015
    1,374
    910
    113
    Thanks voor het meeleven iedereen maar ik laat het even hierbij. Geen zin dat over 3 jaar nog steeds mijn berichten erbij gehaald worden en iedereen zijn mening over andere dingen te horen.

9. Troeeeelaa

Troeeeelaa Actief lid

Jul 15, 2018
    407
    456
    63
    Female
    Maar je weet toch hoe die dingen werken lijkt mij? Wil je zeggen dat jij nooit de geschiedenis leest van iemand die een topic start? Ik wel.. en laten we wel wezen, jij hebt nou eenmaal niet echt een schoon verleden wat betreft berichten, dus als je daarmee niet geconfronteerd wilt worden, dan moet je misschien met een schone lei beginnen. ( ik ben hier even tussenuit geweest, maar voorheen onder een andere nicknaam een aantal jaar actief, dus weet wie je bent )

Tuttebella likes this.
  10. LoeForceOne

LoeForceOne Fanatiek lid

Jun 28, 2015
    1,374
    910
    113
    Nee ik check ik nooit oude berichten! Ten eerste schiet ik er weinig mee op. Ten tweede kost me dat veel te veel tijd. Als iemand iets post reageer ik daar op zoals ik daar op wil reageren. Ik kijk niet eerst 5 jaar terug in de berichten om dan te bepalen wat voor lompe k*t berichten ik kan posten. Sommige leden ken ik wel van naam en herken ik eerdere berichten maar dat is dan omdat het indruk heeft gemaakt.

Serieus he mijn kind is inmiddels 6.5! . Tis toch behoorlijk sneu dat je geen dingen van zo lang geleden los kan laten en gewoon antwoord kan geven op een berichtje zonder 6,5 jaar oude koeien uit de sloot te halen. Dat zegt meer over die personen dan over mij!

Danty88, Toeteke, TigerAngel7 and 2 others like this.
  11. Troeeeelaa

Troeeeelaa Actief lid

Jul 15, 2018
    407
    456
    63
    Female
    Tja.. ik denk dat het juist wat over jou zegt omdat het op zijn zachts gezegd nogal bijzondere dingen waren en het daarom juist bij blijft ;)

En ik denk ook meerendeel echt die geschiedenis wel checkt...
    Maar als je dat weet dat mensen dat doen en je wilt dat achter je laten. Moet je of naar een nieuw forum of je account verwijderen en een nieuwe aanmaken. Anders moet je er ook niet over zeuren dat iedereen het er telkens over heeft. :)

OT, misschien kun je beter met predictor testen, die vond ik destijds veel prettiger dan deze testen.

12. Manque

Manque Niet meer actief

*wegverdwenen* ;)

Troeeeelaa likes this.
  13. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ze heeft al een nieuwe naam genomen in de tussentijd volgens mij.

14. Troeeeelaa

Troeeeelaa Actief lid

Jul 15, 2018
    407
    456
    63
    Female
    Maar hoe in hemelsnaam weet heel ZP over het verleden dan... ( 6,5 jaar terug )

15. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,563
    3,067
    113
    Ik check ook nooit oude berichten van iemand.
    Maar op een gegeven moment herken je bepaalde leden wel door hun reacties.
    Goed of slecht.

16. Troeeeelaa

Troeeeelaa Actief lid

Jul 15, 2018
    407
    456
    63
    Female
    Ik had hem nog gelezen ;)

17. Manque

Manque Niet meer actief

I know, daarom kon ik hem snel veranderen :) Ik wilde alleen even hoi zeggen.

18. Troeeeelaa

Troeeeelaa Actief lid

Jul 15, 2018
    407
    456
    63
    Female
    Oh haha, dat weet ik niet hoe dat werkt. Maar in ieder geval, hoi terug! :)

Manque likes this.
  19. Mythique

Mythique Fanatiek lid

Apr 3, 2015
    4,785
    3,911
    113
    Hè jammer! Nou, ondanks alle weinig subtiele uitspraken die je af en toe doet hoop ik van harte dat er vandaag een duidelijk plusje te zien was en je over een maand of 3 om input voor meisjesnamen vraagt.. :)

20. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Ik zit al jaren op zp (Een tijd niet actief geweest) en sorry, ik check echt niet alle berichten van iedereen die een topic start. Heb ik geen zin in en tijd voor.

Hoe haar situatie ook is, wie zijn wij te oordelen? Het gaat nu zover dat ze in haar eigen topic nu niets meer wil plaatsen. Dit was altijd een fijne pagina waar je veilig je ei kwijt kon.

Zoals Friesin zegt, leef en laat leven

Reznor likes this.

Share This Page