Maar even eerlijk, als je een paar dagen geleden nog ziek bent omdat je wilt scheiden van je man en vervolgens een positieve/negatieve test post roept dat toch ook reacties op? Nogal logisch lijkt mij.
Mij maakt het echt helemaal niets uit hoor, even dat voorop gesteld Alleen zijn er op zijn zachts gezegd bijzondere dingen gebeurt en gezegd waar sommige leden best moeite mee hebben (gehad) en waar soms naartoe wordt verwezen. Als je dst niet meer wil (wat ik snap) moet je daar iets aan veranderen en anders niet bij elke post die je plaatst daarover vallen.
Nouja, dit dus. En dan daarbij. Alles wordt direct in een negatief daglicht gezet i.p.v. dat het wordt gezien als interesse of dat mensen het vervelend vinden voor ts. Ik zou er knap beroerd van zijn als ik wil scheiden en vervolgens zwanger denk te zijn, dat is toch helemaal niet zo vreemd.
Dat ben jij .. ben niet van plan van mijn man af te gaan hoor maar al zou het, een kindje zou ondanks de situatie wel welkom zijn. Maar ik ben ik en wij Zijn wij. Je zou eens moeten weten wat ik in mijn werk tegen kom. Werk bij de sociale dienst, van meisjes die heel heel vroeg zwanger zijn geworden, dames die 6 kinderen van 6 vaders hebben, we hebben er zelfs een gehad toen we naar de vader vroegen zei ze, weet alleen dat hij een rode auto had, dames die verslaafd zijn. Wil ermee zeggen.. genoeg gezien wat niet handig of eerlijk is maar ik verander er een ander niet mee. Zonde van je eigen energie want het leven is te leuk om ons te richten op situaties die je toch niet veranderd of die je niet in de hand hebt
Maar ts zelf is ook redelijk n paniek he geeft ze aan. Nogmaals, mij maakt het echt geen klap uit. Ik refereerde aan haar opmerking dst ze steeds weer geconfronteerd wordt aan het verleden en daarom gaf ik haar een tip. Mijn energie geef ik aan andere dingen
In overleg met @LoeForceOne sluit ik dit onderwerp. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl