Als ik de voorlaatste paarse mag geloven had ik gisteren me ei sprong want die was heel duidelijk maar dan heb ik vorige week toch ook me eisprong gehad want daar zit ook ene heel duidelijk bij
Van gisteren is deze maar nogmaals bij die van vorige week zit ook een knal test en neem niet aan dat je ovulatie 2 keer per maand is
De teststreep moet minstens zo donker zijn als de controlestreep, dan is ie positief. Ik zie welke eerdere je bedoelt, maar die lijkt mij lichter dan de controlestreep. Ik ga er dus vanuit dat je test van gisteren positief was!
De enige die je als positief op zou kunnen vatten is de een na laatste. Zijn dit de testen die je bedoelde toen je zei dat de ovulatietesten al 9 dagen positief zijn?
Een positieve test betekent niet dat je ei ook daadwerkelijk springt. Het kan zijn dat de eisprong bij de eerste piek niet heeft plaatsgevonden, maar na de 2e positieve test.
Ik denk echt gister je posi ovu test. Dus reageert je zw test vandaag op je ei. Je ei springt ws ergens vannacht-morgen dus zou vanavond en en morgen in ieder geval maar even aan de bak gaan
Ja onder andere zijn ze dit ja maar heb er nog een paar al weggegooid . Laat ik het zo zeggen ik heb al zeker 15 testen met streepjes gehad . Als dit waar is wat jullie zeggen heb ik dus mijn ovulatie gemist ? En moet ik dus niet 3 september ongesteld worden maar een week later ?? Ja heb trouwens al een test gehad van Kruidvat die was net zo dik lijntje als deze paarse . Alleen die van Kruidvat waren sommigen even dik die van action ben ik tot nu toe het tevredenste over
De testen geven altijd streepjes. Is misschien goed om de bijsluiter te lezen, daarin staat dat de test pas positief is als beide lijnen net zo donker zijn, of de teststreep zelfs donkerder.
Ik ben echt even van de wap af , dit door die k*t app ik ben daar helemaal vanuit gegaan ! Omdat dit de 2e keer is dat ik gestopt ben met de pil en vorige keer na 1e ronde al zwanger ben geraakt . Ben eigenlijk wel teleurgesteld in mezelf dat ik daar van uit ging en dat de Kruidvat testen mij van de wap hebben gebracht is een ding wat zeker is ! Wat raden jullie mij aan te doen ? Weet niet hoe het allemaal werk met tempraturen en ovulatie en dergelijke . Maar het lijkt er nu dus op dat ik mijn ovulatie gemist heb ????
Ik denk niet dat je je ovu hebt gemist, ik denk dat die nu aan het plaatsvinden is. Ovu testen geven ALTIJD strepen, misschien wel even goed om dat te onthouden. Pas als de testlijn minstens even donker is als de controlelijn, zou 'ie positief kunnen zijn.
Nee dat heb je niet. Gister een positieve test betekent dat gister je LH-piek is bereikt. Dat betekent dat je ei vandaag of morgen springt en je dus prima op tijd bent als je vandaag seks hebt. Verder kun je al helemáál niet van een app en een gemiddelde cyclus uitgaan als je net met de pil gestopt bent, kan maanden duren voor je cyclus weer normaal op gang is. Oftewel: relax. Laat de app even voor wat 't is, ga vandaag aan de bak en hopelijk heb je over een dag of 10-12 een mooie positieve zwangerschapstest.
Mag ik dan vragen hoe jullie het bijhouden ? Vandaar dat ik een app heb anders dan snap ik het helemaal niet meer en nee je lichaam is geen robot maar die dingen zijn er niet voor niks ! Dan gaan we vanavond aan de slag , zal morgen voor de zekerheid een test doen , als die negatief is houd het dus ook in dat ik niet 3 september ongesteld word toch ? Want anders zit ik volgend weekend weer met hetzelfde probleem . En heb ik dus blijkbaar een lange cyclus ..
De eerste maanden na stoppen met de pil niet. Heeft ook weinig zin, je cyclus zal niet regelmatig zijn: dat zie je nu ook. Die apps gaan puur op gemiddelden af en zijn dus handig als je ontpilt bent en een regelmatige cyclus hebt. Er vanuit gaande dat je een gemiddelde LF van 14 dagen hebt, zal je NOD rond 11 september zijn.
Dankjewel ! En mijn excuus voor de verwarring en de vele vragen ... Voel me beetje dom nu .. Kan iemand me uitleggen hoe ik hier alles invul en zo ? Dat ik net zo op de hoogte ben en mee kan praten als jullie ? En is deze site en dit praten kan dit alleen op deze manier ? Want moet nu steeds verversen via me internet browser .. Dankjewel voor alle tips en adviezen . Zou jullie graag op de hoogte willen houden 😘
Je hoeft je helemaal niet te verontschuldigen, daar is een forum toch voor? Gewoon je vragen stellen en er zijn altijd dames die je verder kunnen helpen. Begin in ieder geval voor nu even met je goed te verdiepen in de werking van ovulatietesten en hou het daarin bij testen van 1 merk. Een app bijhouden kan je voor jezelf doen, maar je zit nog in de ontpilfase dus ik denk dat een app nu meer verwarring dan duidelijkheid zal geven. Voor je NOD idd uitgaan over een dag of 11-12, zoals hiervoor is gezegd.
Met welke hebben jullie ervaring ? Ja zal nu ook niet meer testen ook niet met ovulatie . Pas 12/13 september testen als ik dan niet ongesteld ben geworden haha .. Iemand nog reactie op me andere vraag in me vorig bericht ? Dankjewel allemaal maar vooral voor diegene die gereageerd hebben
Geen probleem joh. 5 maanden geleden wist ik ook niets, hier een hoop meelezen heeft geholpen. Daarnaast zijn er altijd dames bereid om advies te geven, dus blijf vooral je vragen stellen! Verder sluit ik me aan bij anoniempje.
Het is natuurlijk even afwachten, maar uitgaan van gemiddelden gok ik dat je cyclus nu 36/37 dagen zal zijn. Je zit vandaag op dag 23
Goeie tip..... de volgende keer eerst de gebruiksaanwijzing lezen. Dan had je kunnen weten dat bijna alle testen die je laat zien op de foto negatief zijn. Ik snap dan ook niet waarom je zegt dat de kruidvattesten je vd wap (?) hebben gebracht. Je hebt jezelf van de wap gebracht door op een app te vetrouwen die uitgaat van een gemiddelde vrouw Een dubbele eisprong kan trouwens niet dus wat al eerder werd gezegd heb je tussen vandaag en morgen je ei. Succes en hopelijk heb je over 2 wkn een echte posi test!