Hoi, Ik heb misschien wel een hele onnozele vraag, maar ik stel hem toch.. 2 januarie hebben mn man en ik geklust. 2 dagen later begonnen mn borsten gespann en te worden en heb ik steeds "krampjes". Gisteren heb ik 2 testen gekocht, eigenlijk, omdat ik het gevoel al had dat het raak was. Maar in mn achterhoofd, dat t nooit in te nimmer positieve test kon zijn. Tot mijn grote schrik was de test dus wel positief. Ik kon t niet geloven dus heb nog maar 2 gedaan en ja hoor, binnen 3 minuten een heel licht roze streepje. Mn borsten worden alleen maar erger en mn buik staat bol van de rommelende darmen. Sinds vandaag word ook de misselijkheid geactiveerd. Nu ben ik zelf 1 van een tweeling. Ik zou bijna denken dat t wel eens 2 zouden kunnen zijn. Aaangezien de kwaaltjes nu al zo om de hoek komen kijken. Ik schrik er zelf soms van. Het is mn tweede zwangerschap. Ja, ik weet t, ik heb veelste vroeg getest. En dat er nog van alles kan gebeuren. Maar ik vraag t me gewoon af..
Zou je dan niet al eerder zwanger zijn geraakt? 5 dagen na gemeenschap een positieve test kan toch niet?
2 dagen na ovulatie geeft geen positieve zwangerschapstest. Enig idee hoe je cyclus was en wanneer je je eisprong hebt gehad? Een eitje nesteld zich pas tussen 6-12 dagen na de eisprong dus denk toch echt dat je al wat langer zwanger bent dan je denkt
Ik zou dan indd denken dat je langer zwanger bent. Maar goed, kwaaltjes zeggen echt niks over de hoeveelheid baby's in je buik of over hoe zwanger je bent of niet Oh, en proficiat!
je kan niet zwanger zijn van de dag dat je geklust hebt, Dat is te kort dag. Dan moet je eerder bevrucht zijn