Is diarree een symptoom?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Dani27, 2 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tierlantijntje

Tierlantijntje Niet meer actief

Ik probeer mezelf gerust te stellen met deze woorden :) moet positief blijven :) nog 2.5 week voor de eerste echo! was denk toch liever misselijk geweest hihi

2. Dani27

Dani27 Bekend lid

17 aug 2013
    670
    3
    18
    Ik.mag vrijdag weer heen..

Toch blijf ik onzeker door die menstruatiepijn

3. BVS

BVS Bekend lid

28 nov 2014
    797
    0
    0
    V
    Die menstruatie pijn is normaal. Er veranderd zoveel in je lichaam..ik heb die pijn ook. Soms krijg ik echt even een felle steek, dan denk ik ook sow hallo. Maar t is echt heel normaal

4. Dani27

Dani27 Bekend lid

17 aug 2013
    670
    3
    18
    Is het bij jou ook zeurend BVS?

Wanneet mag jij weer naar de vk?

5. Dani27

Dani27 Bekend lid

17 aug 2013
    670
    3
    18
    Morgen zie ik :))

6. BVS

BVS Bekend lid

28 nov 2014
    797
    0
    0
    V
    Ja soms zeurend. Nu lig ik op de bank en net 2felle steken weer gehad rechts. Ik mag idd morgen naar de vk

7. fitty

fitty Bekend lid

9 jun 2014
    913
    0
    0
    Wat algemene info (via google op verloskundigen sites ) wat denk ik wel geruststelt ;
    Je baby is nog zo klein en je ziet misschien nog niks van een buikje maar je borsten kunnen flink gegroeid zijn inmiddels, dit kan zelfs al een volle cupmaat meer zijn. Als je buik wel flink gegroeid is zijn dit zeer waarschijnlijk je darmen, dit wordt veroorzaakt door een tragere stofwisseling en wellicht wat gasvorming. Je lichaam wil zo veel mogelijk voedingstoffen(energie) uit het voedsel halen om alle veranderingen die er in je lichaam plaatsvinden zo goed mogelijk te doorstaan. Je baarmoeder is hevig aan het groeien en kan soms op je blaas drukken waardoor je wat meer moet plassen dan normaal gesproken. Je ingewanden verschuiven een stukje om ruimte te maken voor je baby. Als je al last had van ochtendziekte zal dit in deze week ook niet minder worden Je zou ook last van brandend maagzuur kunnen krijgen

Tussen de 7 en 8 weken zwangerschap gaan de darmen uitzetten als gevolg van de toenemende hormonen. Dit kan rommelende darmen en winderigheid veroorzaken. Vaak worden dan ook buikkrampen gevoeld. Door het eten van vezelrijk voedsel kunnen de darmen tot rust worden gebracht.

Rond 9 weken zwangerschap begint de baarmoeder te groeien, waardoor er een bandenpijn ontstaat. De baarmoeder hangt in de buikholte door middel van banden vast. Deze banden rekken mee, wat pijn kan veroorzaken. De pijn wordt vooral gevoeld als een korte soms heftige steek. Vooral tijdens een plotselinge beweging treed deze op.

Deel Deze Pagina