Ik kwam er vandaag bij thuiskomst achter dat ik per ongeluk Friso comfort 2 gekocht heb in plaats van Friso comfort 1 (gekocht bij Kruidvat), ik heb het pak niet opengemaakt en heb het bonnetje nog, weet iemand of ik nog kan ruilen?
Ligt aan de zaak en of ze je kennen denk ik. Bij de Etos bij ons hebben ze het beleid dat je voeding niet mag ruilen maar omdat ze mij daar kennen mocht ik het wel altijd gewoon.
Meestal nemen ze dit niet terug, aangezien ze de kwaliteit niet kunnen garanderen voor de volgende klant (wellicht heb je het verkeerd bewaard) of wat dan ook. Maarja.. proberen kost niets.
Bij babyvoeding kan er moeilijk gedaan worden omdat er ook weleens mensen zijn die er bloem/meel in terug doen (ja, hoe ze het doen? Goeie vraag). Als je er vaker komt, zullen ze er minder moeilijk om doen denk ik..
Heb ik hier bij kruidvat ook wel een keer gehad. Werd niet moeilijk over gedaan, zelfs niet zonder bon. Ligt er denk ik maar net aan welk personeel je treft (en inderdaad misschien of ze je kennen of niet). Gewoon vragen.