Haai dames Dacht vandaag doe toch een ovulatietest had zo buikpijn moe en gevoelige tepels is die best wel donker voor 1 week voor nod is dit normaal kan iemand met mij meekijken?
Ik ga je even met de voetjes terug op aarde krijgen wat hopelijk niet nodig is, maar ik heb 6-8 dagen knetter positieve ovulatietesten. Deze vrouwen bestaan maar hopelijk is het bij jou een zwangerschap. Het is wel zo, eer deze testen net zo positief zijn als de controlestreep bij een zwangerschap dan moet je zeker een dikke streep op zwangerschapstest hebben. Deze reageert pas op hoger hcg. Succes met wachten of testen.. 😜
Haha sts met voetjes op de grond alleen had op 3 dpo en 5 dpo een lichte tot eigenlijk geen streep op de ovulatietest en omdat ik zo buikpijn had enzo dacht ik toch maar nog keer een ovu test doen en toen kreeg ik dit
Mijn ovutest was ook vaak zo donker rond 7/8 dpo helaas tot nu toe altijd ongi worden !! Hoop dat het bij jou een mooie zwangerschap is / wordt . Succes meid X x
Ik weet het ook niet maar had hetzelfde gisteren zie foto. Vandaag weer wat lichter. Ben benieuwd naar de reacties, wat maken jullie ervan?
Je hebt altijd LH in je lichaam, dus je kunt gedurende je hele cyclus een lichtere lijn op je ovulatietest hebben. Dat zegt dus niks over een eisprong of een zwangerschap, helaas. Succes!
idd een lichte lijn zegt niets. Ik had naast een zwangerschapstest die positief was een ovulatietest gedaan ( de laatste die ik in huis had) Hij was nog positiever dan de ovulatietest bij de eisprong
Nee weet dat je altijd LH in je bloed hebt. Maar vond die ene streep die ineens donkerder was wel vreemd.... Nog een weekje dan kan ik testen ben benieuwd