Dag dames , Ik kom terug van vakantie en misschien heb ik een bijzonder souveniertje meegenomen. Is deze test positief of negatief?
Het is nu 15 dagen nadat het feest begon... Ik zie zelf ook duidelijk een lichte streep. Ik twijfel even:deze kan toch alleen roze zijn wanneer er hcg in mijn urine zit?
Na 7 Tot 10 minuten. 15 dagen na de eerste onbeschermde seks.. Ik moet deze maand onregelmatig zijn anders had Ik daar niet zwanger van kunnen worden want ik ben nu 8 dagen na de verwachte menstruatie Nog niet ongesteld. Brrr spannend
Dan zou ik hem ook donkerder verwachten, maar als je niet weet wanneer je eisprong is geweest kan het dus nog alle kanten op Morgen nog een keer 😉
Kan je eens een foto maken recht er boven en dan met buitenlicht (geen kunstlicht). Jammer dat je niet weet wanneer je eisprong was want nu weet je ook niet of je overtijd bent en of de test reageert of hcg (zwanger) of lh (eisprong) of gewoon een indroger is.
Dit is m in flitslicht. Alva, de vorige x bleef ik de eerste 2 weken ook lichte strepen houden. Licht is toch net zo goed positief? Of denk je echt dat dit nog een negatieve uitslag kan zijn? Ik vind het fijn dat jullie daarvoor meekijken.
Ik zou doortesten. Gaat hij in de komende 3 dagen oplopen dan ben je zwanger. Loopt hij af of negatief dan was het toch hoogstwaarschijnlijk je eisprong waar hij op reageert.
De kv testen geven vaker dit soort streepjes en zegt niet altijd iets helaas. Ik zie wel iets heel lichts maar noem dit geen positieve test. Over een paar dagen weer eens testen.
Ik bedoel meer dat ik vaak van kv lees dat die valse streepjes geeft. Zelf alleen maar positieve ervaringen mee hoor. Bij mij blijven ze spierwit als ik niet zwanger ben. Ik begon 2.5 jaar terug ook met dit streepje (11dpo) en nu loopt er een peuter rond. Ben benieuwd naar de volgende testen 😃
Van dit soort streepjes loop ik niet warm met deze testen, ik ben gestopt met de Kruidvattesten omdat ze bij mij altijd deze streepjes geven en elke keer waren ze vals. Sorry, ik hoop dat het voor jou positief is...
Mijn man is er ook nog niet van overtuigd. Over een paar dagen probeer ik mijn laatste test. Bedankt dames.
Pff vervelend zeg! Maar ik lees idd wel vaker dat hij op je eisprong kan reageren.. Probeer het over 2 dagen nog eens. Succes!
Zo'n valse test had ik half jaar geleden ook, helaas was er toen echt niks... Ze drogen helaas echt wel eens in binnen 5 minuten, al zal het dan anders heten maar sterkte voor je! Kus
Nog maar eens testen idd dan zou je meer duidelijkheid moeten krijgen. Ik zie in de verte wel iets, maar omdat je niet weet waar je in je cyclus zit is het lastig te zeggen, de test kan ook wel eens op je ei reageren inderdaad.