Hoi Dames, Even een vraagje: ik heb vorige week maandag positief getest, de cb digitaal gaf 1-2 weken aan. Nu net nog even een cb digitaal gedaan, staat hij ineens op 3+ hoe kan dat in een week tijd?
Heb je al een echo gehad of iets? Kan of zijn dat je al verder bent dan je mogelijk zelf denkt. Of je maakt gewoon snel en veel hcg aan Het is ook maar een indicatie he je moet je er niet teveel aan vasthouden hoor Succes met je zwangerschap, en geniet ervan!
Ik heb nog geen echo gehad, heb ik 4feb pas. Ik vind het ook niet erg maar vroeg het me zo maar af. Ik heb ook een hele onregelmatige cyclus. Maar ik ga er zeker van genieten. Bedankt voor je reactie!
Oh dit kan wel hoor, misschien.zat je vorige week net niet op 2-3. Nu is het alweer iets langer dan een week en misschien was je urine iets geconcentreerder. Het is idd maar een indicatie.
Volgenms mij staat ook in de gebruiksaanwijzing dat de indicatie correct is in 90% van de gevallen. Dus één van de twee testen kan best niet helemaal correct zijn qua zwangerschapsduur.
Het is maar een indicatie en als je veel hcg aanmaakt springt hij zo op 3+ Je bent volgens eigen berekening 5wk en 1dag. Dan kan het toch kloppen? Ik had op nod 2-3wk