Wij hebben de Flexxo Plus van koelstra besteld. Deze is zonder reiswieg 399 euro. We hebben er ook een reiswieg, dekbedje, voetenzak, adapter voor de maxi cosi en een maxi cosi bij gekocht. Aangezien we dit via de negen-maanden-beurs deden hadden we 15% korting. Ik geloof dat we alles bijelkaar zo'n 700 euro kwijt waren. Voordeel van de koelstra bak is dat het één van de grootste is. Bovendien loopt het voeteneind niet rond maar recht zodat beeb er langer in kan liggen. Anders neemt de kruik nl. veel te veel ruimte in. Die kan nu strak tegen het voeteneind gelegd worden. Verder hebben we voor deze gekozen omdat beeb misschien in een spreidbroekje moet. En dat past beter in zo'n brede bak. kijk maar even op de link welke we hebben. (grijs met lime) http://www.koelstra.nl/index.php succes met uiztoeken. groetjes Femke
@ Femke, ik ook niet. Mijn vorige kind was half september geboren, en daar heb ik ook nooit een kruik in de wieg gedaan. Trouwens, mijn eerste is van half januari, en daar ook nooit een kruik in de reiswieg. Daarbij ben je een week na mij uitgerekend... ik denk dat het arme schaap het zonder kruik al meer dan warm genoeg krijgt. Een spreidbroek is weer een ander verhaal. Zit er HD bij jullie in de familie, omdat je zegt dat de baby misschien een spreidbroek moet?
[quote="Ayvida@ Femke, ik ook niet. Mijn vorige kind was half september geboren, en daar heb ik ook nooit een kruik in de wieg gedaan. Trouwens, mijn eerste is van half januari, en daar ook nooit een kruik in de reiswieg. Daarbij ben je een week na mij uitgerekend... ik denk dat het arme schaap het zonder kruik al meer dan warm genoeg krijgt. Een spreidbroek is weer een ander verhaal. Zit er HD bij jullie in de familie, omdat je zegt dat de baby misschien een spreidbroek moet?[/quote] Ik hoop na deze nog een keer zwanger te worden. Voor hetzelfde geld komt het dan in een koude winter. Je bent wel "verplicht" om kruiken in huis te hebben. Voor hetzelfde geld houdt die kleine mug zichzelf slecht op temperatuur. Ik kan er maar beter rekening mee houden. Je weet maar nooit. heb je tenminste de ruimte er wel voor. HD zit inderdaad aan twee kanten in de familie. Mijn nicht aan vaders kant, nicht aan moeders kant, zus en ikzelf. Kan dus haast niet missen.
Wat dacht je van een goedkope wagen bv die van de Hema van 149,--? En daarbij een maxi citi, voor de maxicosi en later als buggy functie. Dit hoedft dus niet zo enorm veel te kosten maar je hebt direct alles. Of je moet helemaal niet voor wagenbak kiezen maar dan is een babydrager misschien een idee voor het ruggetje van je baby. (buikdrager) Suc 6 met je beslissing
nou dames, mn dilemma is op een mooie manier opgelost ik stelde mn vraag aan mijn vriendin die een zoontje van drie heeft, en die zegt dat het in het begin ook beter voor de baby is om te kunnen slapen. en ze gaf me meteen haar kinderwagen cadeau inclusief deken, hoes, buggyzitje, en voetenzak. ik moet alleen de maxicosi kopen om erop te zetten. mooi opgelost toch. heb ik toch de reiswieg voor het ruggetje, en ik kan mn maxicosi er ook op plaatsen als ik toch persee zonder reiswieg weg wil. bedankt voor al jullie adviezen, zoals jullie merken heb ik ze ter harte genomen want ik heb nu ook een reiswieg.
Leuk voor je. Wel even kijken dat je de goede adaptors voor de maxicosi erbij koopt. Miekie, ik zou idd gewoon het onderstel meenemen en de maxicosi erop klikken. En zoals al gezegd gewoon nog een extra draagzak of draagdoek. Ik heb de tricot slen draagdoek via via gekocht en vind hem superfijn. En hij neemt bijna geen ruimte in beslag in je koffer dus echt een goede tip.
Ik ben blij te lezen dat het zo is opgelost! Zelf zal ik ook veel in de auto zitten, maar een beeb mag niet langer dan een half uur per dag in de maxi cosi, dus ik keis ervoor om geen adapters te kopen voor op de wagen. Ik zal altijd het reiswiegje gebruiken! Het is trouwens ook slecht voor de heupen..... Dan maar een keer extra tillen. Gr