Is die melk nog wel goed..?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door MC86, 17 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Even een quick vraagje.. Ben nu bijna helemaal afgebouwd (helaas), net weer even de ergste stuwing weggekolfd voor mezelf. Laatste keer dat ik dit heb gedaan was eergisteravond.

Maar de melk die ik net heb afgekolfd is bijna gif-groen :$ Kan ik dat nog wel geven zo? Het zal vast wel, maar het ziet er zo ranzig uit.. :)

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.339
    36.198
    113
    Ja hoor, dat lijkt mij wel. Heb je misschien spinazie oid gegeten? Bv kan de kleur van je eten aannemen namelijk.

3. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Heb je misschien iets van groene groenten gegeten gister (broccoli ofzo?). Dat kan je melk doen verkleuren namelijk. Maar als je het niet vertrouwt zou ik het niet geven.

4. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Hee MC :),

Je melk kan van kleur veranderen door wat je gegeten hebt. Bij borstvoeding.com heb ik daar eens wat over gelezen...ook daar kwam de kleur groen voorbij :D. Dus wat heb je de afgelopen dagen gegeten :)??

5. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Ik heb gister patatjes gegeten.. :):D Dag daarvoor rode kool, maar dan zou je eerder blauw of paars verwachten ;) Verder kan ik niks geks bedenken.. boterhammen met leverworst?

Maar goed, ik moet me dus niet laten verwarren door de kleur ervan en de melk is nog wel oke om te geven?

6. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Meer dan ok, het is afbouwmelk en dus voor je kind een complete antistoffenbom!
    Zo lang je af en toe nog melk eruitkrijgt: blijven geven juist in deze fase van de winter kunnen babies antistoffen extra goed gebruiken.

Je melk kan ook groen worden als je bepaalde vitaminen of ijzerpreparaten gebruikt.

7. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Ik heb het gegeven hoor ;) Hij vertoont nog geen rare dingen ofzo, haha.

8. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Als je echt so helaas vindt kun je elke dag een portie antistoffen kolven hoor.

9. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Ja, I know, maar ik vind het nog meer helaas dat hij niet meer bij me drinkt, dat is gewoon het allerfijnst ;)

10. fafa

fafa Niet meer actief

Mijn stuwingsmelk is ook altijd groen :) Schijnt normaal te zijn.

11. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ja dat is zo.

12. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ fafa: Zal dan vast betekenen dat het gezond is toch :D

13. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Hier een zelfde soort vraag:
    Ik ben ook aan het afbouwen (kolf fulltime) en bij mij is de melk die ik kolf als ik alleen de spanning eraf kolf ook groen en het ziet er erg glazig/waterig uit.
    De melk die ik kolf als ik mijn borsten leegkolf zijn iets minder glazig/waterig maar ook nog groen.
    Zitten hier nog wel genoeg voedingsstoffen in om te geven?
    (omdat het er zo waterig uitziet)

Deel Deze Pagina