Guo bij 30 weken

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Suutje87, 19 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suutje87

Suutje87 Lid

23 nov 2016
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij het overleg van mijn verloskundigen met het ziekenhuis hebben ze besloten tot een guo bij 30 weken, niet omdat er iets gezien is bij de 20 weken echo, maar omdat mijn man een doodgeboren broertje had waarover niks bekend is.. (meer dan 30 jaar geleden en mijn schoonmoeder woonde in de jungle in het buitenland).. ik verwacht dus niet dat er iets uit gaat komen. Nu is het zo dat mijn man in het buitenland is, en mijn moeder moet werken.. zouden jullie alleen naar zo'n echo gaan of toch iemand anders mee vragen?

2. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.027
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Ik zou zeker iemand meevragen.

Je gevoel zal wel kloppen, maar ik heb helaas de ervaring dat slecht nieuws bij een doktersbezoek zelden komt op een moment dat je het ook verwacht.

En ze gaan vast dingen vertellen die je gaat missen omdat je verliefd naar het beeldscherm zit te staren.

3. Pixxel

Pixxel Actief lid

25 sep 2016
    270
    16
    18
    Vrouw
    Spannend. Maar als het tot nu toe goed gaat met jou en de baby, zou ik gewoon alleen gaan.

4. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Als iemand mee kan? Waarom dan alleen gaan? Er is vast wel een vriendin, zus, broer, moeder, oma, tante? Tis sowieso fijn het met iemand te delen. Guo duurt zeker 45min.

Deel Deze Pagina