schoenen drama, schoenneus steeds stuk

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by friesje1978, Nov 5, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. friesje1978

friesje1978 Actief lid

Jun 7, 2011
    322
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik heb al in 2 maanden tijd 3 paar schoenen gekocht voor dochter van 3 jr
    ik weet niet wat ze allemaal doet, maar de schoenneus gaat steeds stuk
    ik heb even geen idee meer wat voor schoenen of waar ik moet gaan zoeken
    ik zoek schoenen met een goede kruipneus, maar kan zo niet vinden
    hebben jullie een tip?

2. sydneys

sydneys Niet meer actief

Piedro en rondinella hebben heel stevige neuzen.
    met de rondinella schoenen kon hij nog maar net lopen en kroop dus nog vooral buiten met die schoentjes. Zien er nog steeds zeer goed uit.

Tuc weet ook een goed merk van schoenen met zeer stevige neuzen heb ik eens in een topic gelezen maar ben die naam kwijt.

3. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Speelt ze zoveel buiten op de grond? Slijten haar broeken ook zo hard dan? Ik neem aan dat je kinderen binnen op pantoffels of sokken lopen? Heeft ze een fiets of loopfiets waarmee ze haar schoenen als rem gebruikt?

ik zou om eerlijk te zijn, het probleem niet in de schoenen zoeken maar kijken wat je dochter ermee doet? En anders met spelen klompjes aan.

4. tuc

tuc Niet meer actief

Ja develab...hele stevige neus met stootneus die doorloopt.
    Deze heb ik:

Develab sneaker blauw geel | Gigagaaf.nl

5. sydneys

sydneys Niet meer actief

En bedankt. Dat word hier het volgende merk. Ik ga het nu opschrijven :D
    de schoenen die hij nu heeft passen al sinds juli :)

6. Shakes

Shakes VIP lid

Apr 2, 2013
    14,132
    5,874
    113
    Female
    Vlaanderen
    Wat bedoel je met stuk gaan? Gaten erin? Of het leer afgesleten? Want het tweede is toch niet zo abnormaal, denk ik. Of zijn er kleuters die rondlopen met kraaknette schoenen?

Ik heb er alleszins mee leren leven... Ik probeer wel speelschoenen te voorzien zoals die van tuc, maar haar leren laarsjes hebben nu eenmaal altijd wat schade aan de tip. Helaas.

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ja weet wel wat je bedoeld bij dochter valt het gelukkig mee maar mijn zoon had ook altijd snel kapotte neuzen. Door het remmen met de schoenen schuiven voetballen.Dus hier gewoon normale prijs bewuste schoenen, En dan vier keer per jaar nieuwe zo iets haha.

Bij dochter valt het mee omdat ze meer wisselschoenen heeft ze houd van schoenen. Prima maar wel budget schoenen.

8. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

Nov 20, 2013
    4,614
    1,155
    113
    ik denk dat een goede kwaliteit wel belangrijk is.
    maar ook wat ze ermee doen, mijn zoon (3 jaar) speelt bij oma nog heel graag op de baby loopauto's zoals big bobby car. tsja daar gaat hij kei hard met zn neuzen mee over de grond... dat vind ik ook niet tof natuurlijk.
    dus krijgt oma voor sinterklaas een stoere loopfiets en tractor. probleem opgelost :D

zoek uit waardoor haar schoenen zo snel slijten en kijk of je daar iets mee kan, lijkt me een beter, en voordeliger plan dan iedere maand nieuwe schoenen kopen. en anders misschien regenlaarzen aan bij het buiten spelen?

9. Uuz

Uuz VIP lid

Dec 8, 2014
    6,241
    818
    113
    Hier Bisgaard's. Dl remt met haar schoenen op step en loopfiets. Binnenwerk vd neus blijft wel heel maar de schoenen zien er niet uit.

10. DragonBaby

DragonBaby Bekend lid

Dec 8, 2012
    826
    204
    43
    Female
    Ik heb hier echt precies hetzelfde probleem.
    Binnen een week hele voorkant kapot gegaan, ziet er echt niet uit.. En hij heeft in die week misschien 2 of 3 keer op gelopen omdat ik al wat afwissel met andere schoenen.
    Maar ik kan niet maar nieuwe schoenen blijven kopen en het is ook nog eens extra irritant dat ik niet zomaar iedere schoen kan kopen voor mijn zoontje omdat hij brede voeten heeft. Dus het is al een enorme zoektocht naar goede schoenen, nou is het dus ook nog eens extra goed zoeken naar schoenen die minder snel kapot zouden moeten gaan.. Waardeloos..
    Ik denk dat ik in ieder geval op zoek ga naar schoenen die van dat zool-achtige spul over de neus heeft. Ik denk net zoals de neus als deze schoen:
    Kinderen - Schoenen

Ik hoop dat dat het probleem hier zou oplossen.. Maar ik kan deze zelf nog niet uittesten, want deze is niet breed genoeg en heb ook nog geen brede schoenen gevonden met dit.. Dus ik moet nog even doorzoeken. Maar wie weet dat het bij jou dan wel zou kunnen helpen.

11. Shakes

Shakes VIP lid

Apr 2, 2013
    14,132
    5,874
    113
    Female
    Vlaanderen
    In theorie een goed plan. Toen dochter nog een peuter was, stuurde ik haar ook op 'slechte' schoenen naar oma omdat ze daar altijd buitenspeelt. Maar ze is nu drie en gaat dus de hele week naar school. Ik kan haar moeilijk op regenlaarzen naar school sturen, of op 'slechte' schoenen. En haar van de speelplaats houden gaat ook niet lukken :)

12. elsie89

elsie89 Fanatiek lid

Sep 27, 2014
    3,645
    1,251
    113
    randstad
  13. nellebelle

nellebelle Actief lid

Sep 8, 2014
    218
    0
    0
    hier ook een dochter met hetzelfde probleem, bij haar komt het door op de baren te draaien en koprollen op school denk ik . nu heeft ze zwarte enkel laarsjes, deze kleur ik eens in de week bij met een stift permanent marker black; haha

maar lang zullen ze niet meer mee gaan... Oma heeft haar nieuwe dure leren laarsjes gekocht. tja ben benieuwd hoelang deze mooi blijven. zelf koop ik prijs bewust!

14. frannie82

frannie82 VIP lid

Nov 28, 2010
    10,407
    2
    38
  15. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

Feb 1, 2011
    1,748
    223
    63
    Hier Romagnoli schoenen, wel duur maar echt super merk! Zijn hier na een heel seizoen nog bijna als nieuw.
    En een stootrand tot op de teen zo'n beetje.

Share This Page