driftbuien?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door knorretje21, 31 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    mijn kleine meid heeft volgens mij last van driftbuien tegenwoordig.. als ze bijvoorbeeld in de kinderstoel zit en geef haar een speeltje en ze wilt het niet zegt of knikt ze nee, maar soms dan word ze echt super boos gaat ze gillen, huilen en slaan met haar handen.. en echt helemaal rood word ze dan. Ook komt het voor als ze gewoon op de grond zit en ze wilt wat niet word ze heel driftig.. Wat is nou het sliimste wat ik ermee moet doen, de ene keer laat ik haar driftig zijn maar of dat werkt weet ik niet :oops: de andere keer pak ik haar op en zeg ik dat mag toch niet of wat is er?.... wie heeft er eventueel nog een tip..

hoop zelf dat het een fase is, dat denk ik van wel want ze wilt ook meer dan dat ze kan..

bedankt alvast

2. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Daan doet dat ook en ik zet hem dan gewoon in bed. Gaat ie daar maar lekker boos zitten zijn.
    Ik zet dan wel snel het campingbedje neer en vast tussen de kussens want als daan boos is gaat hij bonken en dat is toch wat zahter tegen het campingbedje.

ze zeggen dat het een fase is maar daan bankt al maanden

3. yara06

yara06 Actief lid

10 mrt 2007
    119
    0
    0
    Hier ook een hittepetitje. Ik zie Yara straks ook echt nog wel in de supermarkt op de grond liggen krijsen.

Volgens mij is negeren gewoon het beste.

4. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Oh heel herkenbaar, sinds een week hebben wij dat ook. Ook gaat ie wel gillen enzo. Ik ben ook nog een strategie om ermee om te gaan aan het bedenken, eerst nog even bijkomen van de verbazing dat ie dat doet...

5. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ja negeren doe ik nu ook... maar zo lastig af en toe :) maar probeer dan maar vol te houden.. toen ik het ook voor het eerst zag dat ze het deed dacht ik echt zo van he mijn meisje doet dat? zo oppeens vond maar niks;) maar nu gewender gelukkig neit erg vaak maar als ze het doet dan ook goed;)

6. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Nou heel herkenbaar, ik denk dat mijn meissie dat dus ook gaat doen, als ze haar zinnetje niet krijgt ligt ze thuis ook al af en toe op de grond..
    Ik negeer haar gedrag dan ook altijd...

Verder geen tip!

7. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    hier ook een driftkikkertje....maar ik herken er mezelf wel een beetje in :oops:

8. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Hier ook een pittige dame! soms denk ik wel wat moet het wel niet zijn als ze ouder is...die gaat volgens mij ook bij de AH op de grond liggen brullen/krijsen....als je al al ziet hoe boos ze zich nu al kan maken....

Deel Deze Pagina