Hoi dames, de titel zegt het al, vrijdag heb ik mijn laatste werkdag. Moet ik trakteren op het werk of is dat niet normaal? Ik zou het echt niet weten, de een doet het wel en de ander verwacht dat ze op het werk jou trakteren. Wie geeft me raad!
Hoi, Bij ons op het werk wordt er niet door de zwangere getrakteerd. Wij trakteren ook niet de zwangere als ze met verlof gaat. Zelf vind ik het altijd leuk om iets lekkers te trakteren. Bak ook wel eens spontaan voor de afdeling waar ik werk omdat ik het leuk vind. Zelf zou ik dus iets kleins doen. Altijd leuk! Maar of dat normaal is weet ik niet. Liefs linda.
Zowel mijn collega (2,5 week voor mij uitgerekend) als ik hebben wij wat pakken met koeken achtergelaten. Ownee, wacht, zij had koeken, ik had 2 cakes. Die boerencake van de aldi vind ik altijd erg lekker . Niet duur, maar wat lekkers is altijd leuk en dit vond ik weer wel een excuus .
Dat ligt aan de bedrijfscultuur denk ik en zal dus overal anders zijn. Ik zou lekker doen waar je zelf zin in hebt, als je trakteert vindt iedereen dat eigenlijk altijd wel leuk toch .
Ik heb morgen me laatste werkdag..ik bak vanavond een berg muffins...witte glazuur er over en roze/blauwe muisjes er over...Hebbe ze toch iets te snaaien en kost me geen berg met geld als met gebak. nix moet..alles mag!
ik zat ook te denken aan muffins....maar met het witte glazuur met roze/blauwe muisjes vind ik een erg leuk idee! misschien pik ik het idee wel van je
die weet ik wel te vinden jammie! maar ik heb er alleen maar de roze glazuur gezien, geen witte.... nou ja moeten we maar even zoeken tussen al dat lekkers
Ik heb het wel gedaan. Maar wij trakteren hoe dan ook vaak. -omdat de zon schijnt. -omdat het dinsdag is -omdat we nooit allemaal tegelijk kunnen lunchen dus ja, laaste werkdag is dan ook een mooie rede. Ben nu 4 weken met verlof en gisteren ff terug geweest. Ook weer wat lekkers meegenomen. Maar snap ook dat ieder bedrijf daar weer anders in is.
Hmmm... Goede vraag! Daar had ik nog niet over nagedacht! Wel over iets lekkers als de kleine geboren is omdat ik niet van beschuit met muisjes hou maar voor je laatste werkdag? Heb het ook nog nooit meegemaakt dat iemand dan wat lekkers mee neemt...
oww.. idd anders even zoeken...ze hebben misschien ook choco glazuur..ook lekker. en anders ff opzoeken op internet hoe je glazuur maakt...(volgens mij suiker en water ...)
ik had idd net even gegoogled....idd suiker en water...maar zou dat wel goed hard worden als ik het donderdagavond maak voor vrijdag?