Vandaag heb ik de hele dag al een enorm zeurderig gevoel in mijn onderbuik. Vanmorgen was het echt heel erg, alsof ik ongesteld moet worden, maar dan veel erger. Omdat ik gewoon voor de klas stond heb ik wel gewerkt maar prettig was anders. lopen, zitten of staan verminderde de klachten niet echt. Ik werd er soms ook misselijk van. Ik liep niet krom van de pijn maar fijn is echt anders. Nu ben ik zwanger van de eerste en heb ik eigenlijk de afgelopen 26 weken helemaal nergens last van gehad. Dus klaag ik niet maar ik vraag me af wat het wel is. Maar deze zeurderige pijn, is dat bandenpijn of mijn baarmoeder? Of is dit iets anders? Ik wil niet meteen in paniek schieten want misschien is het niks. En vele van jullie hebben meer ervaring dan ik
Hoi heppiedepeppie, ik heb niet veel meer ervaring, maar ik ken het gevoel wel. Het is een beetje te omschrijven als menstruatieachtige krampjes, niet echt pijnlijk, maar een zeurende pijn meer? Ik kreeg dit volgens mij rond de 30 weken en volgens mijn verloskundige waren het indalingsweeën of oefenweeën. In elk geval niets om je zorgen over te maken. Als je verder geen bloedverlies hebt en het wordt niet ondragelijk is er niets aan de hand. Vertrouw je het toch niet, gewoon de verloskundige bellen hoor! groetjes
oh..gezien het tijdstip van je post weet je waarschijnlijk inmiddels meer..ben benieuwd wat het is geweest!
De dag daarna was het weg...volgens mijn fysio waar ik zwangerschapsgym heb, zijn het mijn banden / baarmoeder die gewoon aan het rekken is. Niets om me volgens haar druk over te maken! Ik was eerst bang dat dit harde buiken waren, alleen weet ik niet zo goed hoe dat voelt. Ik heb nl nogal wat overgewicht en ik heb nog niet echt een strakke hele dikke buik of zo...en wat ik steeds begrijp is dat een harde buik ook echt hard is!!
vandaag heb ik het weer gehad, bijna de hele dag....het komt met vlagen en het is echt alsof ik ongesteld moet worden.... Ik ga voor de zekerheid maandag even wat urine inleveren bij de dokter omdat het misschien ook een blaasontsteking zou kunnen zijn...tenminste ik hoor vaak dat die niet hetzelfde zijn bij zwangerschap (ik heb nl geen pijn bij het plassen, maar ik moet wel heeeeel vaak en dan komt er maar een beetje)
Verstandig idd om even op blaasontsteking te laten checken! Ik wilde trouwens voornamelijk even reageren op wat je schreef over harde buiken. Ik ben echt een heel stuk zwaarden dan jij (zag je foto in het 100+ foto topic, ik moet ook nodig weer eens een foto plaatsen ) en een harde buik wordt ook bij mij KNAL hard Dus dat ga je wel merken hoor! Vooral als je ligt. Ik heb dan echt zo'n keiharde bobbel ter hoogte van de maag zeg maar. En een harde buik voelt niet als menstruatiepijn