Is dit bandenpijn? ongerust..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bilie, 27 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bilie

Bilie Actief lid

9 mrt 2012
    223
    0
    0
    Vanmorgen raakte ik amper uit bed, zo'n steken in mn onderbuik toen ik me uit het bed wou hijsen. Rechtop lopen gaat ook niet zo goed, moet me zo een beetje in ouwe vrouw positie houden :) Er zit zo'n druk op mn onderbuik alsof mn blaas helemaal vol is, maar dat is niet het geval. En toen ik moest niezen deed het nog het hardst pijn ! Ik heb deze pijn nog gevoeld, maar nog nooit zo sterk en lang als vandaag.. Nu 18 weken ver.

* Klein detail: ben gisteravond buiten in het gras gevallen (niet op mn buik) vandaar de ongerustheid

Groetjes

2. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Hoeveel weken ben je?

3. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    18 weken staat er Uk :p

4. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Hahaha lezen is ook een vak he ;)

Klinkt als bandenpijn idd. Is echt hele gemene oijn die je voelt bij bepaalde bewegingen. Komt niet door je vallen hoor.

Heb die druk ook al sinds week 20 op mijn blaas. Vreselijk. Is er ook niet meer afgegaan. Heb wel heeeeel vaak en veel getest en gekweekt op blaasontsteking. Omdat dat het niet was, zeiden ze dat het dan de baarmoeder was die erop duwde.

Kan voor de zekerheid even je urine inleveren.

5. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Klinkt idd wel als bandenpijn!
    Maar bij zorgen altijd de vk bellen;)

6. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    idd klinkt als bandenpijn maar wat uk ook zegt even urine na laten kijken is nooit verkeerd!

en vallen tja erg vervelend maar je kleintje zit goed beschermd, ik val met regelmaat vaak door te kort de bochtvom(en benen zijn dan plotseling weg akkelig gevoel) zorg er wel voor dat ik op mijn zij kom

7. Bilie

Bilie Actief lid

9 mrt 2012
    223
    0
    0
    Dankje voor de reactie :) Ik ben zo een dramaqueen ! Bij het kleinste prulletje denk ik oooh nee.. Goed dat dit forum er is :)

8. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Joh haha, je bent geen dramaqueen (anders ben ik dat ook ;)) je bent gewoon bezorgd, gaat wel om je ukkie in je buik toch!?

Heerlijk toch dat we hier onze zorgen kunnen delen ;)

Deel Deze Pagina