Hoi meiden, Ik weet niet of ik hier bij het juiste gedeelte zit maar ik heb een vraagje. Voor de kinderen op het kinderdagverblijf waar mijn dochter zit wil ik har laten trakteren als de baby is geboren. Maar mijn vraag is: Geef je de leidsters ook iets? Zo ja, wat geef je dan eigenlijk?
Wij geven ook iedereen beschuit met muisjes.. leraar, kinderen uit de klas en de rest van de leraren.
Als je even op google en zo zoekt kom je zo veel leuke dingen tegen ( makkelijk tot moeilijk ) soepstengels uiteinde in de chocola dopen en dan in de muisjes ook leuk. En wij trakteren ook iedereen.
wij hebben iets leuks gemaakt voor de aanstaande baby.....koop soesjes uit het vriesvak, muisjes, en een reep witte chocolade....je smelt de chocolade in een pannetje en dipt de bevroren soes in de chocolade, dan dip in de muisjes en snel weer in bijvoorbeeld porties van 10 stuks in de vriezer(kan in plastic zakje)...wij hebben heel snel alle 20 soesjes gedaan en weer terug in de doos en die weer dichtgeplakt....we hebben er 40 op voorraad......20 minuten voor dat de visite komt uithalen en serveren....echt super leuk en heeeel makkelijk!!! (beschuit kruimelt zo en is zo standaard).....succes! Voor de kinderen op het kdv waar ik zelf leidster ben doe ik lange vingers in boter dippen met muisjes en voor de collega`s een paar soesjes!! Succes...
Hier bij geboorte zoontje getrakteerd op lange vingers, gedoopt in glazuur (makkelijk zelf te maken) en muisjes. Leuk om te maken en leuk om uit te delen
mijn zoontje heeft 2 weken geleden op blauwe pennen met een babyvoetje (google maar eens op badeentjeswinkel) eraan en een koortje met een snoepspeen getrakteerd. Er zitten over de 30 kids in de klas dus de juf zou niet zo blij met beschuit met muisjes wezen. Deze traktatie was een groot succes!