is dit bandenpijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door henkie24, 8 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. henkie24

henkie24 Niet meer actief

ik heb sinds een paar dagen een soort rare buikpijn. bv als ik ga zitten of juist opsta. een soort steken/ trekkerig gevoel. vandaag had ik ook een paar flinke steken bij mijn navel. wie herkent dit? nu is het ook weer weg.
    ik ben nu 23 weken.

2. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Dit kan zeker bandenpijn zijn, heb er tijdens mijn eerste zwangerschap ook veel last van gehad.

3. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    zoals tasha zegt is het indd zeker bandenpijn, en ook je buikspieren die oprekken ( dat bij je navel).
    je baarmoeder krijgt rond 23 weken tot 28 weken een groeisprut dus dit zal voorlopig nog wel zo blijven.

maak je geen zorgen meis, is juist een teken dat je kleintje goed groeit.

Liefs xx

4. henkie24

henkie24 Niet meer actief

ok dank je wel meiden! is weer een geruststelling!

liefs :)

5. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Ja dat is bandenpijn,heb er ook erg veel last van :( maar de vk zei vanmorgen dat het absoluut geen kwaad kan voor de beeb! het is alleen erg vervelend voor ons...

6. Baby81

Baby81 Actief lid

7 mrt 2008
    249
    0
    0
    Kan iemand mij vertellen of je ook bandenpijn kan krijgen aan enkel de ene kant van je baarmoeder.

Ik heb het nu linksonderin.

7. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.045
    453
    83
    Vrouw
    ik had gisterenavond ontzettend pijn in mijn rechterzij... kan dit ook bandenpijn zijn? kon me amper omdraaien in bed... vreselijk...

8. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Ik heb het ook voornamelijk aan de linkerkant als ik bijvoorbeeld een onverwachte beweging maak. Als ik plotseling opsta of als ik moet hoesten of niezen, dan kan ik zomaar ineens scherpe pijn voelen, net alsof iemand hard aan mijn buik trekt. Inderdaad soms erg vervelend, maar het hoort er allemaal bij. Een voordeel, het is een teken dat je baarmoeder groeit.

Deel Deze Pagina