Ik kreeg eind van de middag stekende/zeurende pijn links onder/zijkant van mijn buik, ondertussen is het doorgetrokken tot mijn onderrug en doet het flink pijn...is dit bandepijn? heb dit in mijn eerste zwangerschap niet gehad. Dit komt toch meestal later in de zwangerschap? groetjes
Geen idee of dat echt bandenpijn is maar ik had dat met de eerste zwangerschap ook zo erg. Ook al zo vroeg in de zwangerschap. Nu gelukkig niet. Ik ben toen naar de fysio gegaan. Die kon het masseren en oefeningen geven.
'k Zou het niet durven zeggen. Mijn ervaring met bandenpijn is dat het vaak een korte, heftige en felle pijn is die dan weer wegtrekt. Soms blijft het wel een poosje gevoelig maar niet doorlopend. En het straalt niet echt uit naar m'n rug maar volgens mij heb je wel banden die naar achteren lopen.
Ik heb het vanaf het begin gehad! Mijn arts zei dat het door de groei van de baarmoeder kwam (ik heb geen blaasontsteking...) en ik heb het de meeste dagen nog steeds (bijna 11 weken...) het kan zeker geen kwaad als je je verder gewoon ok voelt. het kan flink zeuren hoor! schrik niet als dat zo is!
ervaring hier met bandenpijn is ook korte hevige steekjes, maar wel vanaf het begin van zwangerschap, de hele zwangerschap door.