Ik ben nu 10 weken en 4 dagen zwanger. Sinds vanmorgen heb ik veel pijn (links) in mijn lies. Als ik zit voel ik het bijna niet. Alleen met lopen. Het lopen gaat daardoor wat moeilijker, omdat het pijn doet. Kan dat nu al bandenpijn zijn?
ja dat kan goed bandenpijn zijn. Wanneer je er last van hebt als je veel in beweging bent ben je vaak iets te druk. Ik heb in het begin ook veel last gehad van mn banden. En dan echt de liesen. Wanneer ik stapje terug deed werd het minder. maar als je het niet vertrouwd kan je altijd je vk bellen. Maar zit het echt in je lies of is het iets wat daarboven?? Zelf heb ik net boven de lies nog wel eens vervelende steken, maar dat komt omdat mijn darmen nogal eens verstopt zitten. Maar goed, bandenpijn komt vaak voor vroeg in de zwangerschap omdat alles nu gaat groeien en oprekken. Succes...
Dit lijkt zeker op bandenpijn. Ik had het bij deze zwangerschap ook vrij snel en ook echt in de liezen. Nu ik tegen de 30 weken aanloop begint het weer en weer in mn liezen. Je baarmoeder groeit flink nu dus je kan goed bandenpijn hebben.
Ja, dat klinkt zeker als bandenpijn. Ik heb die pijn in m'n liezen met name ook in het begin van de zwangerschap gehad. Ook als ik zat.