Ik ben morgen 35 weken zwanger, ik stond net in de supermarkt en het voelde net of ik een beetje in mijn broek plaste, en of ik het niet tegen kon houden. Ben nu thuis, en heb op mijn hand geblazen maar dan gebeurt er verder niets. Kan dit vruchtwater zijn?
Het zou natuurlijk altijd kunnen, was het helder van kleur? Het zou eventueel ook gewoon een beetje urine verlies, of afscheiding kunnen zijn, maar als je twijfelt altijd even de verloskundige bellen!
Ja het was helder van kleur, en het rook niet naar urine en het leek niet op afscheiding. Dus ik ga zo maar eventjes bellen.
het kan idd vruchtwater zijn. maar ook goed urine of afscheiding want die word ook wat waterig op het einde. toen mijn vliezen braken voelde ik echt iets knappen in me buik. ik zou effe de vk bellen voor de zekerheid
meestal moet je als je op je vuist blaast dan ook wat verliezen maar gewoon even bellen meid...tevens ruikt het dan ook zoetig vruchtwater!!
Het kan vruchtwater zijn. Zou een klein scheurtje in je placenta kunnen zitten maar altijd bellen hoor! Daar zijn ze voor
mijn vliezen braken met 36 weken... mijn zoontje was al ingedaald dus ik voelde niet knappen, het liep er gewoon steeds in kleine beetjes uit.. ook als is hoeste,nieste, of op mijn hand blies kwam er niets... het kwam er gewoon af en toe zo uit lopen... ik zou voor de zekerheid even bellen als ik jou was.