is dit bandenpijn?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Fairytale, 29 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

van de week had ik s'avonds ineens zon last van helemaal onderin links en rechts onderin mijn buik... Het was toen ik plotseling op moest staan..

en vandaag heb ik wat zware dingen getild, en veel schoon gemaakt, was niks aan de hand.. toen ik eindelijk ging zitten, en toen weer opstond, kreeg ik links onderin die pijn.
    Het is best wel een erge pijn..vooral als ik loop

Mijn tante was op visite, en zij dacht dat het bandenpijn was..
    Maar ik maak me een beetje zorgen..
    voor de rest voel ik de beeb gelukkig wel bewegen etc..

2. Meara

Meara Niet meer actief

Ja dat is inderdaad bandenpijn. Voelt heel vervelend. Maar herken het heel erg goed

3. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Is inderdaad bandenpijn! Als ik te snel opsta dan heb ik het ook.. en dan met lopen loop ik ff krom van de pijn voordat het wegtrekt en ik weer normaal rechtop kan lopen;):p

4. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Ik denk het wel! Ik heb het soms ook met opstaan of als ik een stuk moet lopen. Ik krijg dan echt hele scherpe steken rechts in mijn lies zeg maar... Vorige week moest ik op controle bij de verloskundige en toen drukte ze op zo'n band! Nou ik dacht dat ik dwars door die tafel heen ging joh! Ze zei toen ook al dat dat inderdaad mijn banden zijn! Doe het dus maar wat rustiger aan en ga vooral niet te zwaar tillen!!! Daar hebben we mannen voor hihi...

5. Mommy1981

Mommy1981 Lid

28 aug 2010
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yep! Klinkt idd als banden pijn. Bij mijn eerste had ik er al met 8 weken last van en nu met bijna 6 weken ook al. Vervelend maar het hoort er nou eenmaal bij!

6. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    zo te horen wel ja.. het kan heel vervelend zijn. heb het nu ook weer :p elke keer als ik bandenpijn krijg, maakt die kleine een groeispurt en is me buik daarna nog groter!

7. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Bandenpijn is inderdaad geen pretje nee.. maar als je twijfelt gewoon de VK bellen. Daar zijn ze voor, ze hebben liever dat je te vaak belt dan te weinig.

8. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

Ik had het gisteren volgens mij ook. Ik heb last van mijn rug. En ook links + rechts van mijn navel pijn in mijn buik. Is dit ook bandenpijn?

9. danielle2911

danielle2911 Bekend lid

6 dec 2007
    511
    0
    16
    leerkracht basisonderwijs
    Ik krijg last aan de linkerkant van mijn buik als ik loop. Ik moet dan echt even stoppen en als ik stilsta is het weer weg...

10. Alita

Alita Niet meer actief

ik heb het als ik me omdraai in bed of als ik teveel heb gedaan enz...het is gewoon bandenpijn denk ik, maar idd vertrouw je het niet bel je vk op meid...

Deel Deze Pagina