niet meer kunnen slapen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door macaaney, 30 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. macaaney

macaaney Lid

6 feb 2010
    93
    0
    0
    NoordBrabant
    pff.. Ik denk dat ik het maar van me af ga proberen te schrijven en misschien dat iemand tips heeft..

Ik heb 3 nachten achter elkaar dezelfde droom gehad, waardoor ik nu niet meer kan slapen.
    Ik droom elke keer dat aankomende woensdag mijn oma overlijd en dat ik daarna met spoed naar het ziekenhuis moet omdat ik ga bevallen.. :(.
    Ik blijf er maar over piekeren en nu ging slapen al niet meer zo lekker, omdat ik mijn plekje niet meer kan vinden door een buik die in de weg zit en omdat ik om de drie uur naar de wc moet, maar door dit gepieker lukt het helemaal niet meer...

2. demi123

demi123 Bekend lid

29 jun 2007
    820
    0
    16
    Hey meid wat vervelend dat je niet meer goed kunt slapen! Tijdens de zwangerschap kun je soms hele heftige en rare dromen hebben. Je kunt ze vaak beter herinneren als wanneer je niet zwanger bent, en ook komen ze vaak echter en levendiger over. Dit komt allemaal door de hormonen. Ik heb er zelf ook behoorlijk last van gehad deze zwangerschap. De meest gruwelijke dingen komen dan voorbij waardoor ik de rest van de dag met dat nare gevoel bleef rondlopen.
    Bij mij is het op een gegeven moment weer over gegaan. Nu zit ik 's nachts wakker door de voorweeen ;)
    Probeer je goed te ontspannen voor je gaat slapen, even lekker douchen en een goed boek ofzo. En onthoudt dat het 'maar' een droom/nachtmerrie is.
    Ik hoop dat je snel weer lekker kunt slapen.

3. macaaney

macaaney Lid

6 feb 2010
    93
    0
    0
    NoordBrabant
    ja douchen had ik dus al geprobeerd ..
    en inderdaad het lijkt zo echt, de eerste keer na zo'n droom moest mijn vriend me echt eerst overtuigen dat het niet al gebeurd was.. het was gewoon net of het geen droom was..
    maar bedankt voor je reactie en jij succes;)

4. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

Ik heb het ook gehad...
    meestal als i wakker werd door die nachtmerrie droom dag ik bij me zelf oooh was maar een droom...
    en aangezien ik ook niet gelijk weer in slaap viel...
    ging ik voor mezelf een hele mooi droom bedenken om zo maar te zeggen dat ik de kleine al had en dat alles in het leven het mooiste is wat ik kon hebben en doen...
    beetje fantaseren kan geen kwaat en zo viel ik in slaap.....

een warme douche hielp bij mij niet....:(

5. macaaney

macaaney Lid

6 feb 2010
    93
    0
    0
    NoordBrabant
    douchen helpt bij mij ook niet..
    maar dat positief fantaseren over het kleintje is wel een goed idee..
    aankomende nacht maar eens gaan proberen;)
    dankje voor je tip

6. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

vervelend!
    is er ook iets met je oma dan? heb je zorgen over haar?

ik heb dat ook dat ik dan wakker wordt en denk dat het echt is
    en ben vaak heel bang s'nachts!

7. macaaney

macaaney Lid

6 feb 2010
    93
    0
    0
    NoordBrabant
    Mijn oma woont al tijden in een verzorgingshuis, maar ik zie haar gewoon steeds verder achteruit gaan. zij heeft mij opgevoed, dus ze is voor mij als een moeder en dat doet soms pijn:(. Dit word haar eerste achterkleinkind en ze blijft maar zeggen als ik het maar haal tot oktober.. dus opzich speelt het wel mee..
    en normaal ben ik echt niet zomaar bang 's nachts .. maar nu pff zullen de hormonen wel zijn.. ;)

Deel Deze Pagina